Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Irritant speelgoed

<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2864

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 21 Okt 2017 19:49

Re: Irritant speelgoed

Momenteel irriteer ik me vreselijk aan de Duplo trein.. dat ding maakt ook zo'n kabaal als die aan staat.
<<

Anoniem272

Bericht 21 Okt 2017 20:07

Re: Irritant speelgoed

Wat een geweldig topic. Marins foto :laughcry:

Wij hebben geen speelgoed dat geluid maakt. Klei en verf vind ik geen probleem, ons huis is sowieso nooit schoon :redface:

Wat ik wel irritant vind: speelgoed waar kinderen eigenlijk niet zelfstandig mee aan de slag kunnen. Een kweekbak voor plantjes, een scheikundeproefjesdoos, een zelf te bouwen ballenmachine etc. Van die dingen waar op de doos staat dat je gedemineraliseerd water nodig hebt of een bepaald soort elastiekje of een kamer waar het 25 graden is.

En dat je dan máánden na een kinderverjaardag je schuldig voelt dat je nog steeds geen rustig moment hebt gevonden om met je kind dat cadeautje te bekijken of dat je nog steeds geen gedemineraliseerd water hebt gekocht. :no:
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 21 Okt 2017 21:32

Re: Irritant speelgoed

Ik ben de theepot van Fisher price na een week vakantie ook wel zat...
⁠♡♡♡
<<

Ikknutsel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 185

Geregistreerd: 17 Aug 2017 07:47

Bericht 21 Okt 2017 23:40

Re: Irritant speelgoed

Vtech zeevriendjes tol. "We gaan op rond reis door de zee, de dieren zwemmen met ons mee.
Gelukkig is hij laatst buiten blijven staan in de regen en komt er geen geluid meer uit.

Toet toet auto's. Er mag er maar 1 tegelijk aan.
En nu heb ik voor 5 december allemaal zoef zoef dieren gekocht.. :palm:
2010☆☆☆☆☆☆20162017 2017
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 22 Okt 2017 08:17

Re: Irritant speelgoed

Ik moest ook heel hard lachen om de foto van Marin. Zo lief bedoeld maar owww wat Zou ik balen als we dat kregen. Gelukkig kregen wij van vrienden uit Amerika gewoon een knuffel en een boxpakje met zijn naam.

Ik heb een boel toettoet en alleen de tractor vind ik erg vervelend. Laat die nou al dagen zoek zijn:D
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 22 Okt 2017 20:54

Re: Irritant speelgoed

Playmais of Funmais. Het idee is leuk maar wat een viezigheid.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 22 Okt 2017 22:03

Re: Irritant speelgoed

Wij hebben nog niks met herrie.. Ik wilde het vrolijke vriendjes kasteel kopen voor I. Geen goed idee dus?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 22 Okt 2017 22:14

Re: Irritant speelgoed

Olivia schreef:Wij hebben nog niks met herrie.. Ik wilde het vrolijke vriendjes kasteel kopen voor I. Geen goed idee dus?


Wow hoe doe je dat? Ook niet als cadeautjes gekregen? Heb je het bewust vermeden of niet perse?
O. heeft van ons niets met herrie gekregen maar wel als cadeaus. Tegen de tijd dat hij 4 is, is hij denk ik overspoeld met herriemakende cadeaus :palm:
Let's discover the world together.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 22 Okt 2017 22:48

Re: Irritant speelgoed

R heeft gelukkig maar één echt herrie ding, de spiegel van Vteg. Hij is er gek op.

https://www.google.nl/search?q=vteg+spi ... bDvbpi5jIM:

Verder kregen we laatst bij de kinderstoel wel een of ander ratelding, maar die vind ik minder irritant dan die spiegel.

Mijn ouders plakte vroeger ons herrie speelgoed inderdaad ook af en na een tijdje haalden ze de batterijen er uit. Dan was het gewoon "kapot" :laughcry:
10.04.17
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 23 Okt 2017 07:04

Re: Irritant speelgoed

Marin schreef:
Olivia schreef:Wij hebben nog niks met herrie.. Ik wilde het vrolijke vriendjes kasteel kopen voor I. Geen goed idee dus?


Wow hoe doe je dat? Ook niet als cadeautjes gekregen? Heb je het bewust vermeden of niet perse?
O. heeft van ons niets met herrie gekregen maar wel als cadeaus. Tegen de tijd dat hij 4 is, is hij denk ik overspoeld met herriemakende cadeaus :palm:


Hier ook niks met herrie en dochter is inmiddels bijna 2,5, dus dat kan wel hoor :D
Ze heeft ooit die vtech bal die hier al paar keer genoemd is, maar daar heeft ze nooit echt veel mee gespeeld, die ligt inmiddels op zolder. En ze heeft nog 1 beer die kan praten/zingen, daar speelt ze af en toe mee, maar dat geluid is gelukkig ook niet irritant verder.

Wij kopen zelf eigenlijk nooit spul met geluid/lichtjes, niet eens heel bewust. Vinden t zelf niet zo leuk en we zien dochter ook nooit echt veel met dat soort spul spelen (ook niet op andere plekken dus waar ze t wel hebben).

Van anderen krijgt ze t dus ook niet eigenlijk. Sowieso wordt ze (gelukkig) niet overladen met cadeaus. En de mensen die haar cadeautjes geven hebben denk ik of zelfde smaak of ze weten inmiddels dat wij niet zo van herrieplastic houden haha.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Okt 2017 08:16

Re: Irritant speelgoed

Oh wat een mazzel Sophie! Hoewel ik niet perse tegen herrie speelgoed ben hoor, maar ik kan me voorstellen dat het fijn is dat je geen shit load cadeau krijgt.
Let's discover the world together.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 23 Okt 2017 08:47

Re: Irritant speelgoed

Mijn schoonmoeder kocht een Toet Toet auto voor T. Dat vond hij prachtig.
Toen was hij jarig en kreeg hij van de hele familie die autootjes.
Toen heb ik zelf maar een garage gekocht op marktplaats. Maar ik heb er niet echt last van.
2016
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 23 Okt 2017 11:47

Re: Irritant speelgoed

Het enige waar ik mij aan irriteer is dat bv een vormenstoof nooit lang compleet is. Dan verdwalen er weer blokken. Speelgoed met geluid vind ik geen probleem.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 25 Okt 2017 10:55

Re: Irritant speelgoed

September schreef:Het enige waar ik mij aan irriteer is dat bv een vormenstoof nooit lang compleet is. Dan verdwalen er weer blokken. Speelgoed met geluid vind ik geen probleem.


Ja dat inderdaad! Of een houten puzzel waar 1 stukje van mist, zo zonde en stom.
Speelgoed met geluid vind ik niet storend zo lang er een uitknop op zit.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 25 Okt 2017 10:57

Re: Irritant speelgoed

Oh ja herkenbaar van die missende dingen. Ik ben echt neurotisch, ik wil altijd alles weer compleet wegleggen als D. er niet meer mee speelt. Laatst was hij met een houten puzzel aan het spelen, miste de hele tijd één stukje. Had ik EIN-DE-LIJK dat stukje gevonden (onder de bank), en nu is er ineens een ander stukje kwijt. ARGHHH.

♥♥
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 25 Okt 2017 12:09

Re: Irritant speelgoed

Kissyfur schreef:
Lady schreef:Voor iedereen die zich (terecht) ergert aan al dat speelgoed met geluid: plak een plakbandje over het deel wat het geluid uit komt en je hebt de helft minder volume!


Dat doen wij inderdaad ook altijd. Werkt perfect :thumbup:


Ik quote ons nog maar een keertje :smile: .
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 25 Okt 2017 12:48

Re: Irritant speelgoed

Wij hadden een houten insteekpuzzel met dieren van Prenatal met dieren. Als je een dier op de goede plek legde, hoorde je het geluid van dat dier. Op een gegeven moment waren er stukjes kwijt, en die puzzel reageerde op donker, dus elke keer als we het licht uitdeden begon die puzzel te blaten.

E had ook een keer een kleine babypop, zo'n My First Annabel, die mama kon zeggen en nog wat dingen, maar dat hoorde je ook de hele dag, en die pop had een doodenge demonische stem.

O ja, en een Ernie in een zilveren jack met een elektrische gitaar die 'La Bamba' en 'Dancing in Sesame Street' kon zingen. Overdag waren de batterijen op, 's nachts begon ie opeens.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 25 Okt 2017 13:02

Re: Irritant speelgoed

Kinetic Sand inderdaad, echt pleuris zooi! Het blijft ook zo vreselijk plakken aan je kleren, vreselijk.
Verder vind ik alles wel best, als ik het maar ergens achter een deur weg kan proppen als het avond is ;)
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers