Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leren drinken uit rietjesbeker

<<

Anoniem236

Bericht 23 Okt 2017 20:18

Re: Leren drinken uit rietjesbeker

Bij de kiddyboo hoef je niet hard te zuigen, is ook een 360.
<<

Anoniem281

Bericht 24 Okt 2017 07:17

Re: Leren drinken uit rietjesbeker

Tobias begrijpt dit pas sinds een maand, geloof ik. Of nouja, 'pas'.. Hij is nu anderhalf. De fles vond-ie altijd prima, maar hij hield 'm nóóit zelf vast, zo flauw. Terwijl hij wel uit een Spa flesje bijv. kon drinken :laughcry: En een gewone beker ging ook vrij snel goed.

Maar hij kreeg op vakantie veel van die knijpfruitjes en dat begreep-ie opeens, dat er meer uit kwam als hij zoog en toen hebben we de rietjesbeker weer eens aangeboden en opeens ging 't wel goed! In de eerste instantie tilde hij de beker echter ook omhoog en op z'n kop, dus toen werkte't rietje weer niet.. Maar nu gaat het goed!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 24 Okt 2017 07:49

Re: Leren drinken uit rietjesbeker

Dát is hoe T het geleerd heeft! Ik zat me al steeds sinds dit topic af te vragen hoe T het ook alweer kon; door de knijpfruitjes idd Baz haha :D
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers