Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #2

<<

Anoniem221

Bericht 23 Okt 2017 13:45

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik zal het in mijn achterhoofd houden voor een volgende keer. Mocht het nog een keer voorkomen. Het is niet dat ik halve verhalen wil vertellen, maar ik vind mijn verhalen dan te lang en ga erin lopen knippen en plakken. En dan komt dit naar voren. Maar zit zelf ook niet op discussies te wachten, dus ik zal het dan de volgende keer als de laatste tekst doen?
<<

Anoniem304

Bericht 23 Okt 2017 13:48

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik vind het jammer, maar zo gaat het steeds. En ik weet soms ook niet meer wat ik moet geloven.

In het 'Voor een kindje in 2016' topic kwam je ook regelmatig aanwaaien. De ene keer gingen jullie er niet voor, de andere keer ineens wel en weer een andere keer 'zou je het wel zien', maar deden jullie niks bewust of op tijd om later aan te geven dat het misschien toch nog niet verstandig is om er al aan te beginnen. Als er later dan een topic geopend wordt over onderzoeken en dat jullie al 3 jaar bezig zijn zonder resultaat, dan stijgen er bij mij echt vraagtekens boven m'n hoofd.
Ik snap er gewoon soms niks meer van.

Maar als je niet op discussies zit te wachten, kan je zulke verhalen dan niet gewoon beter niet vertellen?
<<

Anoniem278

Bericht 23 Okt 2017 13:48

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Meer als je laatste update ja, en vooral feiten, niet jouw gevoel, jouw gedachten, jouw mening, maar puur de situatie. Dan kun je eronder heus wel zetten 'en dat vind ik zo rot' of 'daar baal ik van' maar als je in het stuk jouw interpretatie al vermengd met de feitelijke werkelijkheid, verander je keer op keer de werkelijkheid. En dan krijgen mensen dus de indruk dat je niet eerlijk bent.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 23 Okt 2017 13:52

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Cotton schreef:De ene keer gingen jullie er niet voor, de andere keer ineens wel en weer een andere keer 'zou je het wel zien', maar deden jullie niks bewust of op tijd om later aan te geven dat het misschien toch nog niet verstandig is om er al aan te beginnen. Als er later dan een topic geopend wordt over onderzoeken en dat jullie al 3 jaar bezig zijn zonder resultaat, dan stijgen er bij mij echt vraagtekens boven m'n hoofd.

Dit had/heb ik ook. Ik heb meerdere malen terug zitten bladeren omdat ik er niets meer van begreep, was er van overtuigd dat je de waarheid sprak toen je aangaf dat het ivm gezondheid van je man echt niet handig was om aan kinderen te beginnen, maar kennelijk waren jullie toen al wel bezig. Dat verwart. Ik zeg niet dat je zit te liegen Fedora, maar dit soort enorme tegenstrijdigheden verwart gewoon echt.
#teammaple🍁
<<

Anoniem221

Bericht 23 Okt 2017 13:53

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Quizzle schreef:Meer als je laatste update ja, en vooral feiten, niet jouw gevoel, jouw gedachten, jouw mening, maar puur de situatie. Dan kun je eronder heus wel zetten 'en dat vind ik zo rot' of 'daar baal ik van' maar als je in het stuk jouw interpretatie al vermengd met de feitelijke werkelijkheid, verander je keer op keer de werkelijkheid. En dan krijgen mensen dus de indruk dat je niet eerlijk bent.


Ik denk ook dat je daarmee de spijker op zijn kop slaat.

Cotton, ik denk dat het precies is zoals Quizzle zegt. Want mijn gevoel neemt de overhand als ik iets tik, terwijl ik feitelijk wel weet dat iets niet mogelijk is of later moet. Dan krijg je van die vreemde en rare verhalen. Ik neem het ook niemand kwalijk dat er dan vraagtekens komen. Maar op het moment dat ik in mijn gevoel zit, dan is het feitenverhaal weer iets anders. Ik werk daar aan met behulp van.

Het mag voor mij nog zo duidelijk zijn dat het om een gevoel gaat. Ik mag er niet vanuit gaan dat jullie dit ook zo lezen.
<<

Anoniem304

Bericht 23 Okt 2017 13:56

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Fedora schreef:
Quizzle schreef:Meer als je laatste update ja, en vooral feiten, niet jouw gevoel, jouw gedachten, jouw mening, maar puur de situatie. Dan kun je eronder heus wel zetten 'en dat vind ik zo rot' of 'daar baal ik van' maar als je in het stuk jouw interpretatie al vermengd met de feitelijke werkelijkheid, verander je keer op keer de werkelijkheid. En dan krijgen mensen dus de indruk dat je niet eerlijk bent.


Ik denk ook dat je daarmee de spijker op zijn kop slaat.

Cotton, ik denk dat het precies is zoals Quizzle zegt. Want mijn gevoel neemt de overhand als ik iets tik, terwijl ik feitelijk wel weet dat iets niet mogelijk is of later moet. Dan krijg je van die vreemde en rare verhalen. Ik neem het ook niemand kwalijk dat er dan vraagtekens komen. Maar op het moment dat ik in mijn gevoel zit, dan is het feitenverhaal weer iets anders. Ik werk daar aan met behulp van.

Het mag voor mij nog zo duidelijk zijn dat het om een gevoel gaat. Ik mag er niet vanuit gaan dat jullie dit ook zo lezen.

Maar je hebt toen toch juist gezegd dat het beter nog was van niet? Ik neem aan dat jullie toen ook niet bezig waren. Hoe kan je dan nu al 3 jaar bezig zijn zonder resultaat?
<<

Anoniem221

Bericht 23 Okt 2017 14:06

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Heb ik daadwerkelijk gezegd dat we drie jaar bezig zijn? Want dat kan helemaal niet, ik ben nog niet eens drie jaar samen met mijn man. In het eerste jaar heb ik trouw de gewone pil geslikt. Ik geloof dat we nu anderhalf jaar bezig zijn. Vanaf april/mei 2016. Door mijn leeftijd kreeg ik gelijk een doorverwijzing van de huisarts. Was ik jonger geweest dan had ik op dit moment nog moeten kijken of ik een ovulatie had met testen.
<<

Anoniem278

Bericht 23 Okt 2017 14:09

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dit zeg je in je eigen topic iig :

Hoi!

Aankomende maandag heb ik een afspraak met de gynaecoloog in het ziekenhuis. We zijn al twee jaar "bezig", maar zonder succes. Mijn man heeft een dochter uit een eerdere relatie en we hebben ons door de huisarts laten verzekeren dat het daarom absoluut niet aan hem kan liggen. Probleem zit dus bij mij. En ik heb altijd gezegd dat als het niet natuurlijk zou gaan, ik het ook niet verder wil gaan onderzoeken, maar dat gezinnetje wat ik niet wilde, wil ik nu wel heel graag. Dus kan iemand mij vertellen wat ik tijdens het eerste gesprek kan verwachten?



Overigens, mijn comment wat betreft feiten verwarren met jouw interpretaties is niet gebaseerd op álles wat je schrijft hè? Ik denk en zei dat je dat vaak in die lappen dagboek achtige teksten doet. Het is niet een 'excuus' ofzo voor letterlijke onwaarheden.
<<

Anoniem304

Bericht 23 Okt 2017 14:13

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Fedora schreef:Heb ik daadwerkelijk gezegd dat we drie jaar bezig zijn? Want dat kan helemaal niet, ik ben nog niet eens drie jaar samen met mijn man. In het eerste jaar heb ik trouw de gewone pil geslikt. Ik geloof dat we nu anderhalf jaar bezig zijn. Vanaf april/mei 2016. Door mijn leeftijd kreeg ik gelijk een doorverwijzing van de huisarts. Was ik jonger geweest dan had ik op dit moment nog moeten kijken of ik een ovulatie had met testen.

Nee sorry. 2 jaar heb je in je topic getypt.

Maar in het 'voor een kindje in 2017' topic (we zijn nog steeds 2017, dus dat is uiterlijk 10 maanden geleden) zei je op het ene moment dat jullie bezig waren en op het andere moment weer dat jullie niet gericht bezig waren en weer op een ander moment dat het niet verstandig was dus dat jullie niet bezig waren.

Kijk, als het echt al 2 jaar (of dus ongeveer 1.5 jaar) niet lukt vind ik dat echt heel vervelend voor je, maar tussen 'bezig' zijn en bezig zijn zit nog wel een groot verschil. Hoe weet je dat je op het goede moment seks had als je geen ovulatietesten gedaan hebt? En als je niet bezig bent geweest omdat het nog niet verstandig was, hoe kan je dat dan bij die 1.5 jaar tellen?
<<

Anoniem221

Bericht 23 Okt 2017 14:14

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik ben gewoon betrapt. Ik ben twee jaar geleden weleens gestopt met de pil, maar op dat moment werd het me te heet onder de voeten en ben ik het maand erop weer aan de pil gegaan. Echt pilvrij ben ik nu van april/mei 2016.
<<

Anoniem231

Bericht 23 Okt 2017 14:29

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Even een reactie over dat jullie te klein wonen om zijn dochter op te vangen.
Als er iets was waardoor ik dacht dat mijn dochter niet veilig was, zou ik hoog en laag springen maar ze zou bij mij zijn. Hoe klein ik ook zou wonen. Of ik zou verhuizen, desnoods naar een klein dorpje waar de huizen goedkoop zijn maar ik zou er alles aan doen dat mijn dochter veilig zou zijn. En er wonen zat kinderen in een 1 kamer appartement. Alles kan als je het maar wilt.
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 23 Okt 2017 14:36

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Eens met jou pollepel. En dat verhuizen dat willen ze toch maar goed dan moet je je huidige woning wel verkocht krijgen. Want van een uitkering kun je toch geen 2 huizen betalen.

Verder eigenlijk wel eens met Holly. Hoe onaardig ook. Het klinkt allemaal niet zo stabiel.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Anoniem316

Bericht 23 Okt 2017 14:41

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Geen plek om het kind van je man in huis te nemen die duidelijk te kort komt bij moeders maar wel samen voor een nieuw kindje willen gaan. Snap ik niet. Dan kan zij, sowieso voor nu, bij jullie zijn toch?
<<

Druifje

Kwebbel

Berichten: 437

Geregistreerd: 23 Okt 2017 14:39

Bericht 23 Okt 2017 14:56

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal ontzettend dat het mij niet lukt om ons nieuwe huis leuk in te richten...
we hebben allemaal nieuwe meubels gekocht en alles over een andere boeg willen gooien dan onze vorige inrichting, in het andere huis. maar ik mis echt sfeer en warmte en alles voelt als een bij elkaar geraapt zooitje, echt ik kan er wel om huilen zo vervelend... de ruimte is ook heel erg groot vergeleken met het vorige huis.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 23 Okt 2017 14:57

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Over de dochter die niet bij hun woont: volgens mij is het zo dat de man van Fedora 200 km verderop is gaan wonen, dat het contact met de moeder van het meisje erg slecht is en dat een bezoekregeling er (nog) niet is omdat de moeder mediation/gesprekken onder begeleiding wil, en dat dat op wekelijkse basis zou moeten, maar dat de man van Fedora fysiek niet in staat is om zo vaak die kant op te gaan.

Correct me if I’m wrong Fedora!
#teammaple🍁
<<

Anoniem316

Bericht 23 Okt 2017 15:02

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Druifje schreef:Ik baal ontzettend dat het mij niet lukt om ons nieuwe huis leuk in te richten...
we hebben allemaal nieuwe meubels gekocht en alles over een andere boeg willen gooien dan onze vorige inrichting, in het andere huis. maar ik mis echt sfeer en warmte en alles voelt als een bij elkaar geraapt zooitje, echt ik kan er wel om huilen zo vervelend... de ruimte is ook heel erg groot vergeleken met het vorige huis.


Ah dat is jammer. Dat is denk ik vaak het gevaar met het over een andere boeg gooien. Je vindt het wel mooi maar past misschien niet helemaal bij jullie. Misschien kan je een paar grote items toevoegen? Bijvoorbeeld een grote plant, mooi vloerkleed, groot schilderij o.i.d.
<<

Druifje

Kwebbel

Berichten: 437

Geregistreerd: 23 Okt 2017 14:39

Bericht 23 Okt 2017 15:04

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dee schreef:
Druifje schreef:Ik baal ontzettend dat het mij niet lukt om ons nieuwe huis leuk in te richten...
we hebben allemaal nieuwe meubels gekocht en alles over een andere boeg willen gooien dan onze vorige inrichting, in het andere huis. maar ik mis echt sfeer en warmte en alles voelt als een bij elkaar geraapt zooitje, echt ik kan er wel om huilen zo vervelend... de ruimte is ook heel erg groot vergeleken met het vorige huis.


Ah dat is jammer. Dat is denk ik vaak het gevaar met het over een andere boeg gooien. Je vindt het wel mooi maar past misschien niet helemaal bij jullie. Misschien kan je een paar grote items toevoegen? Bijvoorbeeld een grote plant, mooi vloerkleed, groot schilderij o.i.d.


Ja ik denk ook dat je daarbij de spijker op de kop slaat.. het is toch niet helemaal wat bij ons past, maar ja nu zitten we er mee haha.
ook ligt er in de woning een hele donkere pvc vloer, dit is echt een doorn in mijn oog, dus hopelijk hebben we snel genoeg gespaard voor een mooie lichtere houten vloer die we altijd gehad hebben.
nu mis ik echt sfeer, heb van het weekend twee kleden bij ikea gehaald en toen het lag dacht ik ja, dit is het, maar nu denk ik weer nee het staat niet en ik breng m terug, om moe van te worden hoor, haha :12:
<<

Anoniem221

Bericht 23 Okt 2017 15:13

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Urban Naked schreef:Over de dochter die niet bij hun woont: volgens mij is het zo dat de man van Fedora 200 km verderop is gaan wonen, dat het contact met de moeder van het meisje erg slecht is en dat een bezoekregeling er (nog) niet is omdat de moeder mediation/gesprekken onder begeleiding wil, en dat dat op wekelijkse basis zou moeten, maar dat de man van Fedora fysiek niet in staat is om zo vaak die kant op te gaan.

Correct me if I’m wrong Fedora!


Mijn man is niet expres naar zijn geboortedorp gegaan. De situatie vroeg erom. Hier ga ik inhoudelijk niet op in, maar neem van mij aan dat het niet anders kon. De rechter heeft bepaald dat er mediation moet worden opgestart, in welke vorm mijn man en zijn ex overeen komen. Mijn man kan niet drie keer per week/drie maanden lang naar zijn oude woonplaats vanwege zijn fysieke conditie. We hebben twee jaar geleden ongeveer voorgesteld om mediation te doen via Skype en dan één keer (of als het wenselijk is twee keer) per maand naar zijn oude woonplaats te gaan. Let wel, mijn man mag van artsen niet reizen met ov en ik kan niet drie keer in de week naar zijn oude woonplaats (zijn taxivervoerspas mag worden gebruikt in een straal van 26 km van onze woonplaats/medische vervoerspas enkel voor ziekenhuizen). Ik heb mijn eigen verplichtingen. Mediator was akkoord, maar ex weigert. Ze wil dat mijn man drie keer per week/drie maanden lang naar zijn oude woonplaats gaat. (Mijn man is hier trouwens geboren)
<<

Anoniem316

Bericht 23 Okt 2017 15:18

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Druifje schreef:
Dee schreef:
Druifje schreef:Ik baal ontzettend dat het mij niet lukt om ons nieuwe huis leuk in te richten...
we hebben allemaal nieuwe meubels gekocht en alles over een andere boeg willen gooien dan onze vorige inrichting, in het andere huis. maar ik mis echt sfeer en warmte en alles voelt als een bij elkaar geraapt zooitje, echt ik kan er wel om huilen zo vervelend... de ruimte is ook heel erg groot vergeleken met het vorige huis.


Ah dat is jammer. Dat is denk ik vaak het gevaar met het over een andere boeg gooien. Je vindt het wel mooi maar past misschien niet helemaal bij jullie. Misschien kan je een paar grote items toevoegen? Bijvoorbeeld een grote plant, mooi vloerkleed, groot schilderij o.i.d.


Ja ik denk ook dat je daarbij de spijker op de kop slaat.. het is toch niet helemaal wat bij ons past, maar ja nu zitten we er mee haha.
ook ligt er in de woning een hele donkere pvc vloer, dit is echt een doorn in mijn oog, dus hopelijk hebben we snel genoeg gespaard voor een mooie lichtere houten vloer die we altijd gehad hebben.
nu mis ik echt sfeer, heb van het weekend twee kleden bij ikea gehaald en toen het lag dacht ik ja, dit is het, maar nu denk ik weer nee het staat niet en ik breng m terug, om moe van te worden hoor, haha :12:


Ik snap het wel! Misschien dat als die vloer er is, het opeens goed is! Wij laten toevallig aankomende week onze houten vloer opknappen. Ben wel een beetje bang voor het resultaat haha.
<<

Anoniem313

Bericht 23 Okt 2017 16:26

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Fedora schreef:
Urban Naked schreef:Over de dochter die niet bij hun woont: volgens mij is het zo dat de man van Fedora 200 km verderop is gaan wonen, dat het contact met de moeder van het meisje erg slecht is en dat een bezoekregeling er (nog) niet is omdat de moeder mediation/gesprekken onder begeleiding wil, en dat dat op wekelijkse basis zou moeten, maar dat de man van Fedora fysiek niet in staat is om zo vaak die kant op te gaan.

Correct me if I’m wrong Fedora!


Mijn man is niet expres naar zijn geboortedorp gegaan. De situatie vroeg erom. Hier ga ik inhoudelijk niet op in, maar neem van mij aan dat het niet anders kon. De rechter heeft bepaald dat er mediation moet worden opgestart, in welke vorm mijn man en zijn ex overeen komen. Mijn man kan niet drie keer per week/drie maanden lang naar zijn oude woonplaats vanwege zijn fysieke conditie. We hebben twee jaar geleden ongeveer voorgesteld om mediation te doen via Skype en dan één keer (of als het wenselijk is twee keer) per maand naar zijn oude woonplaats te gaan. Let wel, mijn man mag van artsen niet reizen met ov en ik kan niet drie keer in de week naar zijn oude woonplaats (zijn taxivervoerspas mag worden gebruikt in een straal van 26 km van onze woonplaats/medische vervoerspas enkel voor ziekenhuizen). Ik heb mijn eigen verplichtingen. Mediator was akkoord, maar ex weigert. Ze wil dat mijn man drie keer per week/drie maanden lang naar zijn oude woonplaats gaat. (Mijn man is hier trouwens geboren)



Je hebt zelf eerder al eens gepost waarom je man ervoor koos aan de andere kant van het land te gaan wonen. Die reden zal ik hier niet herhalen, maar het was wel een keuze van hem. Niemand heeft hem dat verplicht.
Ik zeg dat niet om je te jennen, maar omdat ik oprecht denk dat je frame van ‘ex is een heks en man is een heilige en wij kunnen er allemaal niets aan doen’ je niet helpt in de complexe problematiek waar jullie gezamenlijk in zitten.
<<

Anoniem221

Bericht 23 Okt 2017 16:30

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Caulfield, ik heb je daarover volgens mij via PB gesproken. Maar ook via PB vertel ik alleen wat ik wil vertellen. De reden waarom mijn man uit zijn oude woonplaats is vertrokken is bij de mensen om hem heen bekend en heb ik nog nooit met een forummer of op het forum besproken. En dat ga ik ook niet doen. Vraagtekens prima, maar ik laat daar niets over los. Je moet het dan maar doen met jouw eigen woorden dat mijn man een heilige is en ex een heks. En mijn man is echt geen heilige, maar de ex wel een heks. ;)

Edit: Hij is negen jaar samen geweest met zijn ex. Het was er niet even op, eraf en God, ze was zwanger. Het was een bewuste keuze.En ik heb een lange periode heel erg goed en intensief contact met haar gehad. Maar ze heeft soms van die dwalingen, waar zelfs ik niets mee kan. En ik denk dat zoiets al veel moet zeggen.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 23 Okt 2017 16:57

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Fedora, als het huis nu te klein voor zijn dochter. en stel je raakt nu zwanger. Waar wil je dan je eigen kindje onderbrengen zolang jullie nog in dit huis wonen?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem221

Bericht 23 Okt 2017 17:01

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Burn schreef:Fedora, als het huis nu te klein voor zijn dochter. en stel je raakt nu zwanger. Waar wil je dan je eigen kindje onderbrengen zolang jullie nog in dit huis wonen?


Het huis staat te koop (voor een gunstige prijs) en we staan ingeschreven bij een woningbouwvereniging. Daarnaast kunnen we particulier huren overwegen. (Kopen kan niet, omdat ik niet fulltime werk) Ik ben niet zwanger en een gyn kan nog zo positief zijn, als het zaadje niet bij het eitje komt, dan raak ik niet zwanger. Gelukkig zit een kind zo over het algemeen 40 weken, dus tijd zat om ander onderkomen te vinden. Daar ben ik niet bang voor.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 23 Okt 2017 17:08

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Hoe wil je met jullie (gebrek aan) inkomen particulier gaan huren Fedora? Over het algemeen moet je een flink inkomen hebben wil je particulier kunnen huren. Dan is een uitkering niet voldoende. Dus dat is een optie die waarschijnlijk al afvalt.
Misschien is het verstandig eerst eens je zaakjes helemaal op orde hebben voordat je een kind dat niet om allerlei ellende gevraagd heeft, op de wereld zet? En jullie problemen zijn ook niet in 40 weken opgelost vrees ik..
<<

Anoniem221

Bericht 23 Okt 2017 17:10

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Sawadee schreef:Hoe wil je met jullie (gebrek aan) inkomen particulier te gaan huren Fedora? Over het algemeen moet je een flink inkomen hebben wil je particulier kunnen huren. Dan is een uitkering niet voldoende.


Waar doel je precies op? Want als je voldoende inkomen hebt, al dan niet via uitkering, dan kun je hier gewoon huren. Mijn man heeft een uitkering, ik heb loon uit werk. Samen goed genoeg om geen zorgtoeslag meer te krijgen. Dus dan lijkt me huur ook niet zo heel erg moeilijk.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers