Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #2

<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 21 Okt 2017 07:08

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Zo irritant is dat, die hele vroege kindjes.
Ik krijg dochter ook totaal niet meer in slaap als ze een keer 5 uur wakker is omdat haar speen kwijt is.
Dat is echt een rottijd!

Ik baal van dochter, want ze klimt steeds op de eettafelstoelen en als ik er niet snel bij ben dan zit ze zo OP de eettafel!
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 21 Okt 2017 09:09

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Haha Gekkie, hier wordt ook overal opgeklommen. Ze kennen nog zo geen gevaar.

Vervelend Saga. Ik heb helaas dezelfde ervaring als UN heeft. Het komt en gaat in fases dat wel.
Ben je net gewend aan 6.30 en dan valt 5 uur enorm tegen.
2016
<<

Patsy

Bericht 21 Okt 2017 11:46

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik ben net bij de kapper geweest en het regende op te terugweg. Weg mooi kapsel :cry:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 21 Okt 2017 12:51

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Balen Katrien.

Ik heb vanmorgen een verkeerde beweging gemaakt met bootcamp en nu gruwelijk veel last van mijn rug. Zitten doet pijn, liggen als ik de juiste huidig hebt gaat. Gevolg ik kan de halve dag niks. Straks maar weer een warme kruik in de rug leggen. Alleen die is ergens opgeruimd en geen idee waar.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 21 Okt 2017 13:25

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dubbel
Laatst gewijzigd door SoGood op 21 Okt 2017 13:29, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 21 Okt 2017 13:26

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Balen Katrien! Hopelijk ben je verder wel blij met je nieuwe kapsel?

SO, sterkte!

Hier hebben we ook zo'n vroege vogel. Eerst sliep ze altijd tot 7u. Nu 5.30u. Why?! Hoorde op het kinderdagverblijf dat meer kindjes er last van hebben. Merk aan mezelf dat ik wel echt vermoeider ben nu. En mijn man is niet wakker te krijgen dus ik ben iedere x degene die eruit gaat.

Ik kan m'n lol op komend weekend als de tijd wordt verzet. :sleep:
<<

Patsy

Bericht 21 Okt 2017 13:32

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

SO, auwtsj! Dat doet zo'n zeer. Toevallig okk geen pittenzak in huis (op een vindbare plek)?

SG, dat gelukkig wel.
Onze jongens zijn standaard om 6.00 wakker. Ik vrees ook al voor volgend weekend.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 21 Okt 2017 13:36

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Thanks. PIttenzakken heb ik niet. Kruik gevonden, maar nu ben ik de dop nog kwijt. :palm:. Geen idee waar die gebleven is. De meeste logische plaatsen al gehad, maar moest weer even gaan zitten van de pijn.

Meiden, sterkte met het ritme van de kids.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem257

Bericht 21 Okt 2017 13:40

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal dat ik vandaag echt totaal geen energie heb. Ik ben gewoon nu al weer moe terwijl ik om 10 uur wakker was.
<<

Anoniem221

Bericht 21 Okt 2017 13:49

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Kan het niet aan de wintertijd liggen, Betty? Normaal gesproken ben ik om 08.00u wakker, elke dag, en juist vandaag werd ik pas om 09.26u wakker. Ik moest om 10.00u in het ziekenhuis zijn. Wat ook gelukt is, maar toch... Zo vreemd wakker worden en ik ben daarnaast ook gewoon erg moe. Een winterslaap zou nu geen slecht idee zijn.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 21 Okt 2017 13:51

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal er van dat ik gister druppels in mijn ogen gekregen heb, om te kijken of ik opnieuw gelaserd kan worden.. Het laseren gaat helaas niet, en nu bijna 24 uur later zijn die klote druppels nog niet uitgewerkt en zit ik met 1 grote en 1 normale pupil.
Avondje uit eten met mijn oud collega net afgezegd, want zie geen zak :cry:
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 21 Okt 2017 15:55

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat balen van je etentje lejow!

Ik baal omdat ik een avond in m’n eentje had gepland (chips en chocola al in de pocket) en nu blikt dat m’n man al rond 19.30 thuis zal zijn. Hij is lief maar ik heb er even helemaal geen zin in. Dus nu heb ik gevraagd of hij niet ff iets kan verzinnen om te gaan doen vnv, buitenshuis :)
Als dat niet lukt ga ik zelf wel weg. Blugh.
#teammaple🍁
<<

Anoniem221

Bericht 21 Okt 2017 16:04

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal ervan dat ik net mijn man belde om te vragen hoe het met de nieuwe introducee was gegaan en hij vertelde dat zijn broer naar het ziekenhuis moet, omdat hij zijn stiefzoon een pak rammel probeerde te geven, maar gelukkig het kozijn raakte. Ik ben wel zo klaar met dit tokkie gedrag! Ik hoop dat hij het kozijn zo goed geraakt heeft dat hij niet waagt het jongetje nog een keer aan te raken (Kind is al door jeugdzorg weggehaald, maar mag/moet in weekenden thuiskomen). Echt, wat een hufter!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 21 Okt 2017 16:13

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Urban Naked schreef:Wat balen van je etentje lejow!

Ik baal omdat ik een avond in m’n eentje had gepland (chips en chocola al in de pocket) en nu blikt dat m’n man al rond 19.30 thuis zal zijn. Hij is lief maar ik heb er even helemaal geen zin in. Dus nu heb ik gevraagd of hij niet ff iets kan verzinnen om te gaan doen vnv, buitenshuis :)
Als dat niet lukt ga ik zelf wel weg. Blugh.


Ohhh dat is zo herkenbaar! Heb je je er helemaal op verheugd, loopt het anders :palm:
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 21 Okt 2017 16:32

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Fedora schreef:Ik baal ervan dat ik net mijn man belde om te vragen hoe het met de nieuwe introducee was gegaan en hij vertelde dat zijn broer naar het ziekenhuis moet, omdat hij zijn stiefzoon een pak rammel probeerde te geven, maar gelukkig het kozijn raakte. Ik ben wel zo klaar met dit tokkie gedrag! Ik hoop dat hij het kozijn zo goed geraakt heeft dat hij niet waagt het jongetje nog een keer aan te raken (Kind is al door jeugdzorg weggehaald, maar mag/moet in weekenden thuiskomen). Echt, wat een hufter!



Fedora, is hier een melding van gemaakt? If not, wil jij dat dan nu direct doen?
#teammaple🍁
<<

Anoniem221

Bericht 21 Okt 2017 17:06

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Urban Naked schreef:
Fedora schreef:Ik baal ervan dat ik net mijn man belde om te vragen hoe het met de nieuwe introducee was gegaan en hij vertelde dat zijn broer naar het ziekenhuis moet, omdat hij zijn stiefzoon een pak rammel probeerde te geven, maar gelukkig het kozijn raakte. Ik ben wel zo klaar met dit tokkie gedrag! Ik hoop dat hij het kozijn zo goed geraakt heeft dat hij niet waagt het jongetje nog een keer aan te raken (Kind is al door jeugdzorg weggehaald, maar mag/moet in weekenden thuiskomen). Echt, wat een hufter!



Fedora, is hier een melding van gemaakt? If not, wil jij dat dan nu direct doen?



Hij is al uit huis geplaatst. Wat moet ik nog doen? (Dat is een serieuze vraag, omdat ik simpelweg niet weet hoe ik hiermee om moet gaan).
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 21 Okt 2017 17:24

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

En als je melding maakt bij t amk word je verteld dat je eerst maar zelf in gesprek moet met de vader :palm:
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 21 Okt 2017 17:32

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Het kind mag dus terug in de weekenden. Maar als het daar in elkaar getikt wordt moeten de instanties en politie dat toch weten? Zodat die knakker daar van weerhouden kan worden? Je laat een kind toch niet willens en wetens een weekend naar een plek gaan waar het in elkaar geslagen wordt?
#teammaple🍁
<<

Anoniem221

Bericht 21 Okt 2017 17:33

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Lejow schreef:En als je melding maakt bij t amk word je verteld dat je eerst maar zelf in gesprek moet met de vader :palm:

Ik weet niet of je het sarcastisch of serieus bedoelt, maar tegen die muur trappen wij wel continu aan. Te emotioneel betrokken, zelf met vader spreken etc.
<<

Anoniem221

Bericht 21 Okt 2017 17:37

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Urban Naked schreef:Het kind mag dus terug in de weekenden. Maar als het daar in elkaar getikt wordt moeten de instanties en politie dat toch weten? Zodat die knakker daar van weerhouden kan worden? Je laat een kind toch niet willens en wetens een weekend naar een plek gaan waar het in elkaar geslagen wordt?


Mijn man heeft hetzelfde meegemaakt. Mocht/moest ook elk weekend terug. En ik kan je de littekens op zijn lichaam aanwijzen. Maar mama zei... En dit is niet uit de lucht gegrepen hoor. Hij is niet van 10 hoog gesmeten, omdat het kon. Maar hij heeft er nog steeds dagelijks letsel van.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 21 Okt 2017 17:39

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dus.. dan maar niks? Ik zou serieus van elke tik die je meekrijgt (en dat zal maar weinig zijn) een melding doen. Als volwassenen dat niet doen, wat heeft een kind dan voor kans?
#teammaple🍁
<<

Anoniem221

Bericht 21 Okt 2017 17:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Urban Naked schreef:Dus.. dan maar niks? Ik zou serieus van elke tik die je meekrijgt (en dat zal maar weinig zijn) een melding doen. Als volwassenen dat niet doen, wat heeft een kind dan voor kans?


In de afgelopen twee jaar heb ik van elke tik een melding gedaan. "Dank u wel, mevrouw. Maar ik denk dat u emotioneel dusdanig betrokken bent dat u het niet helder ziet".
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 21 Okt 2017 17:44

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ontzettend eens met UN.
<<

Anoniem221

Bericht 21 Okt 2017 17:47

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

En dit is idem voor de dochter van mijn man. Zelfde antwoord. Is het zo gek dat we ons dan tegen een muur gedrukt voelen? Wij 'hoeven' hem/haar niet, maar we willen dat ze veilig zijn. We hebben wel besloten dat we in de toekomst en als het ons is gegeven deze kinderen gaan proberen te adopteren die kennelijk tussen wal en het schip raken. En dat zijn er nogal wat.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 21 Okt 2017 19:41

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Fedora schreef:
Lejow schreef:En als je melding maakt bij t amk word je verteld dat je eerst maar zelf in gesprek moet met de vader :palm:

Ik weet niet of je het sarcastisch of serieus bedoelt, maar tegen die muur trappen wij wel continu aan. Te emotioneel betrokken, zelf met vader spreken etc.


Nee, was dit maar sarcastisch. Helaas meegemaakt in de omgeving dat er gebeld moest worden en dat dit het antwoord was.
Schiet mij maar lek, of je hebt kans zelf een ros voor je hoofd te krijgen, of een kans dat hij natuurlijk in alle toonaarden ontkent dat het gebeurt.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers