Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!!

<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 20 Okt 2017 10:29

Weekend!!

Fijn weekend iedereen! Wat gaan jullie dit weekend doen?

Ik wil vandaag even de stad in om te shoppen maar het regent hier nu keihard. Vanavond uiteten met een vriendin.
Morgen naar een rommelmarkt om platen te kopen en daarna wandelen in Drenthe en de weekboodschappen.
Zondag viert mijn zusje haar verjaardag dus 2 uur heen 2 uur terug rijden.
<<

Anoniem245

Bericht 20 Okt 2017 10:38

Re: Weekend!!

Ik had mijn weekend ook al in het weekplannen topic beschreven, maar het is veranderd dus hier nog maar een keer :)

Vandaag al lekker vrij, ik zit nog te ontbijten. Ga zo het bos in, boodschapjes doen, cadeautjes halen, huishouden en lekker koken. Zoon heeft repetitie vanavond en daarna gezellig samen op de bank.
Morgen ook uitslapen, wandelen, en daarna ga ik klimmen met zoonlief in een klimpark, en daarna bij mijn ouders eten (alleen dat weten ze nog niet).
Zondag uitslapen :D en naar eindhoven om te gaan eten met de familie. Mijn vader wordt 66 dan, en mijn tante was een maand geleden jarig en werd 65. We gaan eigenlijk eten voor mjn tante haar verjaardag maar gaan dus ook de verjaardag van mijn vader vieren. En dan is het weekend weer om!
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 20 Okt 2017 11:01

Re: Weekend!!

Ik heb zin in het weekend! We gaan naar Delfzijl, mijn zusje gaat daar wonen met haar vriend.
We hebben een hotel geboekt dus maken er lekker een gezellig weekend van. Mooie afsluiting van mijn weekje vakantie!
10.04.17
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 20 Okt 2017 12:05

Re: Weekend!!

Hier net ook een stortbui en nu schijnt de zon en is de hele lucht blauw. Raar weer :smile:

Wij gaan een weekendje weg met vrienden in de buurt van Dronten. Hopelijk valt het weer een beetje mee, want we willen morgenmiddag gaan mtb-en. Verder gewoon gezellig bij de huisjes, wandelen, uit eten, bijkletsen. Zin in!
Zo eerst dochter uit school halen en dan de kinderen naar mijn ouders brengen.

Fijn weekend iedereen!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 20 Okt 2017 12:25

Re: Weekend!!

Ik ben vanmorgen begonnen met uitslapen. Wil vanmiddag even wat in het huishouden doen en even kopje thee bij m'n moeder drinken. Vanavond boodschappen doen met m'n man.
Morgen: Naar de Ikea en even langs de Prenatal.
Zondag: Op visite bij vrienden, en even bij N. z'n oma haar nieuwe appartement kijken.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

IlikeBali

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 93

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:25

Bericht 20 Okt 2017 12:36

Re: Weekend!!

Morgen sporten en verjaardag schoonmoeder en zondag babyzwemmen.
<<

Anoniem304

Bericht 20 Okt 2017 12:38

Re: Weekend!!

Ik heb dit weekend lekker helemaal niks. Misschien morgen een nieuwe auto ophalen voor m'n moeder, dan moet ik even mee, want verder rijdt er niemand automaat.

En zondag F1!

Oh ik heb vanavond een high tea. Ik ga dat serieus vergeten als ik nu niks op m'n hand schrijf.
Laatst gewijzigd door Anoniem304 op 20 Okt 2017 12:45, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 20 Okt 2017 12:42

Re: Weekend!!

Mijn weekend begint vanavond met netflix en sushi (ben alleen thuis, kids om 19u op bed, en dan me-time!)

Verder hebben we nog geen concrete plannen.
Bij goed weer willen we morgen even naar de stad, met z'n viertjes of T. en ik samen.
Hij heeft nodig nieuwe schoenen nodig.

Zondag hebben we een housewarming, daar gaan we 's middags even heen.
<<

Brooke

Bericht 20 Okt 2017 13:07

Re: Weekend!!

Ik heb al weekend, gisteren was ik ook al vrij!
Gisteren was onze dochter jarig, we zijn naar de dierentuin geweest met z'n drietjes.
Vandaag moet mijn man wel werken, maar ik ben nog lekker een dagje thuis met mijn dochter. We kunnen helaas de deur niet uit vandaag, haar rolstoelkinderwagen is kapot en ze komen die pas woensdag maken (boehoe bezuinigingen).
Morgen niet veel plannen, wat boodschappen. Misschien stukje fietsen met J. en verder wat huishouden.
Zondag vieren we de verjaardag van onze dochter voor familie. En dan is het weekend alweer om.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Okt 2017 13:24

Re: Weekend!!

Straks even naar her postkantoor pakketje wegbrengen en ophalen

Morgen gaan we naar beeld en geluid in Hilversum

Zondag brunch bij mijn broer
Afbeelding
<<

Anoniem317

Bericht 20 Okt 2017 13:58

Re: Weekend!!

Vandaag: vanmorgen heb ik gesport. Daarna hebben we wat gedronken bij m’n schoonmoeder. Vanmiddag zijn we druk bezig met dingen regelen. Vanavond houden we een rustig avondje. Ik denk een avond lekker op de bank.

Zaterdag: in de ochtend ga ik sporten. ‘s Middags komen we met alle buren om de tafel. We hebben de mogelijkheid om een stuk grond bij te kopen, dus daar gaan we het morgen over hebben. Verder hoop ik ‘s middags nog boodschappen te doen. Voor de avond hebben we nog geen plannen.

Zondag: huishouden en verder nog geen plannen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 20 Okt 2017 14:30

Re: Weekend!!

Hé grappig Sarah, daar willen wij morgen misschien ook heen! Al kan het ook zijn dat we een chilldag houden en een andere keer gaan, even kijken nog. Anders hoor ik graag hoe het was!

Vandaag ben ik alleen met m'n stiefdochter, we hebben boodschappen gedaan vanmorgen en koekjes gebakken die nu in de oven liggen. Hoop dat ze lekker worden! We gaan zo nog een spelletje doen, maar ik ben ook ontzettend moe, dus ik ga ook nog even chillen zo. Vanavond gaan we denk ik The Voice kijken met z'n drieën.
Morgen weten we dus nog niet, in elk geval 's avonds patat eten (daar heeft stiefdochter het de hele week al over, patat is haar leven).
Zondag ga ik met Islandgirl naar de film 'Weg van jou' in A'dam en daarna ergens wat eten.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem281

Bericht 20 Okt 2017 14:33

Re: Weekend!!

Ik moet nog anderhalf uur werken, dan een paar laatste boodschappen doen, vanavond alvast nasi maken en kippendijen marineren voor de saté morgen. Morgen vieren we onze verjaardagen samen en zondags doen we lekker helemaal niks!
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 20 Okt 2017 17:18

Re: Weekend!!

Fijn weekend allemaal!
Wij hadden al vrij want we hebben nog vakantie. Vanmorgen boodschappen gedaan en bij twee huizen gekeken. Vanavond misschien even wat drinken in de stad en een rondje over de kermis.
Morgen ga ik naar mijn zus, wat we precies gaan doen weten we nog niet.
Zondag nog niet echt plannen.
<<

anoniem224

Bericht 20 Okt 2017 17:19

Re: Weekend!!

Ik doe dit weekend echt niks. Laatste 2 dagen van mijn vakantie, heb afgelopen week zoveel leuke dingen gedaan dat ik nog niet echt mijn rust heb gepakt, dus dat ga ik dit weekend doen.

Fijn weekend!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43720

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 20 Okt 2017 17:42

Re: Weekend!!

Vandaag was m'n moeder hier om met O te knuffelen. Ik ben even naar de kapper geweest.
Morgen wilde ik eigenlijk naar 't bos met z'n drietjes maar het wordt volgens mij geen lekker weer.
Zondag een borrel van een vriendin.
Let's discover the world together.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 20 Okt 2017 18:41

Re: Weekend!!

Fijn weekend iedereen!
Ik hoop zo weinig mogelijk, want vannacht weer slecht geslapen en vandaag boodschappen gedaan en gepoetst, weliswaar met hulp van mijn man, maar toch moe en last van mijn rug en ik ben ‘maar‘ 11 kg aangekomen.
Zaterdag: naar zwangerfit en de Isofixbase in de auto plaatsen.
Zondag: nog helemaal geen plannen.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Okt 2017 18:59

Re: Weekend!!

wat grappig bliss misschien treffen we elkaar
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 20 Okt 2017 19:47

Re: Weekend!!

sarah1985 schreef:wat grappig bliss misschien treffen we elkaar


Helaas, wij gaan toch niet morgen. Veel plezier!
❤ 7 juni 2018
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 20 Okt 2017 19:51

Re: Weekend!!

Ik heb niet alleen weekend, maar vakantie zelfs!

Morgenochtend gaan we naar een oudtante in Amsterdam. Ze woont in de Jordaan en als het droog is dan lopen we ook nog even rond daar. Einde van de middag hebben we hier in Haarlem een afspraak om de foto's van onze fotoshoot te bekijken en eventueel te bestellen. Ben erg benieuwd!

Zondagochtend hebben een verjaardag, ons nichtje wordt 1 jaar. 's Avonds ga ik uit eten met een vriendin.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 20 Okt 2017 19:51

Re: Weekend!!

Lekker hè Gekkie, ik heb ook een week vakantie! Heerlijk!
❤ 7 juni 2018
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 20 Okt 2017 19:52

Re: Weekend!!

Heerlijk! En ik heb bijna niks gepland. Herfstvakantie is voor mij altijd lekker weinig doen en veel thuis klooien.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 20 Okt 2017 20:10

Re: Weekend!!

Heerlijk hier ook een weekend zonder plannen.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem221

Bericht 20 Okt 2017 20:29

Re: Weekend!!

Vandaag heb ik mijn man eerst naar mijn vader gebracht. Ik ben vervolgens naar de Lidl gereden voor een deel van de weekboodschappen. Man is door mijn vader weer thuis afgezet en toen zijn we samen naar de Jumbo gegaan voor de rest van de weekboodschappen. Vanavond lekker bank hangen, Flikken Rotterdam kijken en daarna naar bed.

Morgen gaat mijn man met mijn vader naar de voetbalvereniging. Ze introduceren een nieuw lid. Een man die tot begin dit jaar zou worden uitgezet naar Frankrijk i.v.m. niet krijgen van verblijfsvergunning, inmiddels heeft hij hem wel na veel getouwtrek en hij blijkt voetbal geweldig te vinden en ook echt een geweldige voetballer te zijn. Dus win win. Ik ga het huis schoonmaken en naar de markt.

Zondag doen we niets, denk ik. Misschien een boswandeling of zo. Maar geen concrete plannen.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers