Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vragenlijstje

<<

Anoniem193

Bericht 04 Sep 2013 09:26

Vragenlijstje

1. Hoe heet je?(Hoeft niet als je niet wil)
2. Hoe zou je jouw kinderen willen noemen?
3. Kun je beschrijven hoe je eruit ziet?
4. Ben je daar tevreden mee? Zo nee: wat had je liever gehad?
5. Zijn er ook momenten dat je best tevreden met je uiterlijk bent?
6. En hoe is je innerlijk/karakter?
7. Tevreden mee? Zo nee: wat zou je anders willen?
8. Ben je snel jaloers?
9. Zou je jezelf snel geven aan een man (of vrouw)?
10. Ben je achterdochtig?
11. Heb je een aandoening/ziekte/handicap/stoornis, welke?
12. Kan je er goed mee omgaan?
13. Had je het liever niet gehad?
14. Heb je slechte ogen?
15. En hoe is het met je oren?
16. Haat je iemand?
17. Ben je gelovig, zoja: welke godsdienst?
18. Geloof je in geesten?
19. Wat is je BMI?
20. Vind jij jezelf te dik?
21. Heb je weleens geprobeerd om af te vallen?
22. Welke nagellak heb je nu op?
23. Vind je jezelf creatief?
24. Wat vind je mooi aan jezelf?
25. Van wie is je laatst ontvangen sms/wa?
26. Heb je een vriend/vriendin?
27. Wat is je grootste wens?
28. Als je een brief zou schrijven die je nooit gaat verzenden aan wie zou je dat dan doen en wat zet je erin?
29. Wat zou je doen als je 25 miljoen won?
30. Wat heb je voor opleiding gedaan of doe je nu?
31. En welke (bij)banen heb je gehad of heb je nu?
32. De meest sexy persoon ter wereld is…?
33. En wie bewonder je het meest?
34. Wat is je lievelings eten?
35. Hoe ziet jouw eetpatroon eruit?
36. Wat is jouw afkomst?
37. Achter welke politieke partij sta jij
39. Ben je welleens gepest?
40. Hobby's?
41. Welke sport doe je?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 04 Sep 2013 09:36

Re: Vragenlijstje

1. Hoe heet je?(Hoeft niet als je niet wil) F.ransje
2. Hoe zou je jouw kinderen willen noemen?nog niet over nagedacht, ik vind dit iets wat je met je partner beslist. Ik heb ook geen namen in mijn hoofd zitten.
3. Kun je beschrijven hoe je eruit ziet?Vrij normaal, brede sportieve bouw, blond met grijs groen ogen.
4. Ben je daar tevreden mee? Zo nee: wat had je liever gehad?Misschien iets minder breed in mijn schouders, maar de verhoudingen kloppen wel.
5. Zijn er ook momenten dat je best tevreden met je uiterlijk bent?Momenteel niet, maar toen ik nog op het cios zat was ik heel blij met mijn bescheiden blokjes
6. En hoe is je innerlijk/karakter?zorgzaam, maar ook een flapuit met een scherpe tong
7. Tevreden mee? Zo nee: wat zou je anders willen?De tong mag soms iets minder scherp, maar verder zou ik niet willen veranderen.
8. Ben je snel jaloers?In sommige situaties wel.
9. Zou je jezelf snel geven aan een man (of vrouw)?nee
10. Ben je achterdochtig?nee
11. Heb je een aandoening/ziekte/handicap/stoornis, welke?dyslexie wordt als een handicapt gezien, ik zie het meer als een uitdaging
12. Kan je er goed mee omgaan?op zich wel
13. Had je het liever niet gehad?geen idee, ben er ondertussen mee opgegroeid.
14. Heb je slechte ogen?-3 en -4
15. En hoe is het met je oren?geloof wel goed
16. Haat je iemand?haten niet, maar mag bepaalde mensen gewoon niet
17. Ben je gelovig, zoja: welke godsdienst?ik ben RK opgevoed en leef wel deels in die normen en waarde, maar ben er niet dagelijks mee bezig.
18. Geloof je in geesten?nee
19. Wat is je BMI?28
20. Vind jij jezelf te dik?ja en nee
21. Heb je weleens geprobeerd om af te vallen?ja
22. Welke nagellak heb je nu op?geen, doe ik niet aan
23. Vind je jezelf creatief?nee
24. Wat vind je mooi aan jezelf?De verhoudingen van mijn lichaam
25. Van wie is je laatst ontvangen sms/wa?iets in een groepsapp
26. Heb je een vriend/vriendin? nee
27. Wat is je grootste wens?kinderen krijgen
28. Als je een brief zou schrijven die je nooit gaat verzenden aan wie zou je dat dan doen en wat zet je erin?mijn ex en hem daarin verrot schelden over zijn laffe gedrag.
29. Wat zou je doen als je 25 miljoen won?een huis kopen en verder leuke reizen gaan maken en blijven werken
30. Wat heb je voor opleiding gedaan of doe je nu?pabo
31. En welke (bij)banen heb je gehad of heb je nu?Slagerij in de supermarkt, tennisles gegeven, call center en nu sta ik voor de klas als er werk is
32. De meest sexy persoon ter wereld is…?geen idee
33. En wie bewonder je het meest?mijn ouders
34. Wat is je lievelings eten?Indische keuken
35. Hoe ziet jouw eetpatroon eruit?rommelig
36. Wat is jouw afkomst?Nederlands
37. Achter welke politieke partij sta jijCDA of D66
39. Ben je welleens gepest?ja
40. Hobby's?Tennissen, motorrijden
41. Welke sport doe je?Tennis
Laatst gewijzigd door Silly-One op 04 Sep 2013 11:09, in totaal 1 keer gewijzigd.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 04 Sep 2013 09:41

Re: Vragenlijstje

Alibi schreef:1. Hoe heet je?(Hoeft niet als je niet wil)Liever niet
2. Hoe zou je jouw kinderen willen noemen? Uhh..
3. Kun je beschrijven hoe je eruit ziet? 1.74 lang, stevig gebouwd, blond haar, sterk krullend haar, bril
4. Ben je daar tevreden mee? Zo nee: wat had je liever gehad?Ik had liever wat slanker willen zijn
5. Zijn er ook momenten dat je best tevreden met je uiterlijk bent? Owja, zeker wel hoor!
6. En hoe is je innerlijk/karakter?Lief, zorgzaam, direct, einzelganger, onzeker
7. Tevreden mee? Zo nee: wat zou je anders willen? Ik zou graag niet steeds mijzelf willen afvragen wat anderen van mij denken.
8. Ben je snel jaloers? Soms, als een ander een meevaller heeft en ik niet. Maar niet echt jaloers, kan dan ook echt wel blij zijn voor een ander. Ik had het dan ook graag zelf gewild.
9. Zou je jezelf snel geven aan een man (of vrouw)?Ik snap de vraag denk ik niet zo goed
10. Ben je achterdochtig? Nee, wel onzeker
11. Heb je een aandoening/ziekte/handicap/stoornis, welke? Nee
12. Kan je er goed mee omgaan? Niet van toepassing
13. Had je het liever niet gehad? Niet van toepassing
14. Heb je slechte ogen? Ja, een oog heeft een sterkte van +3,75 (voor veraf), andere oog is 0
15. En hoe is het met je oren? Prima, zitten er nog aan!
16. Haat je iemand? Nee
17. Ben je gelovig, zoja: welke godsdienst? Ik ben katholiek gedoopt maar verder doe ik niets met het geloof.
18. Geloof je in geesten? Nee
19. Wat is je BMI? Volgens het voedingscentrum 33,4
20. Vind jij jezelf te dik? Nee, stevig. Alles is mooi in proportie alleen mijn buik niet.
21. Heb je weleens geprobeerd om af te vallen? Daar ben ik nu druk mee bezig.
22. Welke nagellak heb je nu op? Ik heb acrylnagels. naturel
23. Vind je jezelf creatief? Verder dsn breien en haken kom ik niet
24. Wat vind je mooi aan jezelf? Stiekem mijn haren, terwijl ik dat ook meteen het vervelendste vind. En mijn ogen
25. Van wie is je laatst ontvangen sms/wa? Beide van mijn vriend
26. Heb je een vriend/vriendin? Ja, al bijna 8 jaar
27. Wat is je grootste wens? Gelukkig en gezond zijn, voor mijzelf en vriend maar ook voor mijn vrienden, familie en kennissen
28. Als je een brief zou schrijven die je nooit gaat verzenden aan wie zou je dat dan doen en wat zet je erin? Aan een oud vriendin. Ik zou mij in die brief afvragen waarom alles zo gelopen is zoals het gelopen is.
29. Wat zou je doen als je 25 miljoen won? Op vakantie gaan en op vakantie gaan nadenken wat ik met het geld ga doen.
30. Wat heb je voor opleiding gedaan of doe je nu? SPH. Ik zou nu graag nog een master zorgmanagement willen doen.
31. En welke (bij)banen heb je gehad of heb je nu? Ik werk nu met jongeren met een ASS problematiek en bijkomende gedragsproblemen. Hiervoor als flexmedewerker gewerkt. Daarvoor als bijbaan in een lunchroom
32. De meest sexy persoon ter wereld is…? Channing Tatum
33. En wie bewonder je het meest? Mijn ouders
34. Wat is je lievelings eten? Wortelenstamp!
35. Hoe ziet jouw eetpatroon eruit? Steeds gezonder met steeds minder suiker en andere toevoegingen
36. Wat is jouw afkomst? Nederlands
37. Achter welke politieke partij sta jij PVV/VVD/SP
39. Ben je welleens gepest? Ja
40. Hobby's? Terassen, computergames, boekje lezen, tv series kijken
41. Welke sport doe je? Ik sport met een personal trainer
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Anoniem193

Bericht 04 Sep 2013 09:41

Re: Vragenlijstje

Alibi schreef:1. Hoe heet je?(Hoeft niet als je niet wil) ....
2. Hoe zou je jouw kinderen willen noemen? Als wij nog meer kinderen krijgen vind ik Eline leuk, voor een jongen weet ik niet.
3. Kun je beschrijven hoe je eruit ziet? 1.72, haarkleur wisselt, grijs blauwe ogen.
4. Ben je daar tevreden mee? Zo nee: wat had je liever gehad? Ik had graag wat meer/dikker haar gehad.
5. Zijn er ook momenten dat je best tevreden met je uiterlijk bent? Over het algemeen wel.
6. En hoe is je innerlijk/karakter? Impulsief, soms wat naïef, spontaan, bazig.
7. Tevreden mee? Zo nee: wat zou je anders willen? Ik zou wel eens wat minder bazig willen zijn.
8. Ben je snel jaloers? Nee
9. Zou je jezelf snel geven aan een man (of vrouw)? Al gedaan, ben getrouwd ;)
10. Ben je achterdochtig? Nee
11. Heb je een aandoening/ziekte/handicap/stoornis, welke? Niet dat ik weet
12. Kan je er goed mee omgaan?
13. Had je het liever niet gehad?
14. Heb je slechte ogen? -2,50 heb ik.
15. En hoe is het met je oren? Prima in orde
16. Haat je iemand? Nee
17. Ben je gelovig, zoja: welke godsdienst? Nvt
18. Geloof je in geesten? Nee
19. Wat is je BMI? 27
20. Vind jij jezelf te dik? Ja, maar niet extreem meer.
21. Heb je weleens geprobeerd om af te vallen? Ben ik mee bezig.
22. Welke nagellak heb je nu op? Geen.
23. Vind je jezelf creatief? Absoluut niet
24. Wat vind je mooi aan jezelf? Mijn nagels
25. Van wie is je laatst ontvangen sms/wa? Van mijn man
26. Heb je een vriend/vriendin? Check
27. Wat is je grootste wens? Dat mijn kimden gelukkig zijn en blijven,
28. Als je een brief zou schrijven die je nooit gaat verzenden aan wie zou je dat dan doen en wat zet je erin? Schrijf ik aan een man die mij heeft misbruikt in mijn tienerjaren.
29. Wat zou je doen als je 25 miljoen won? Een groter huis kopen, maar geen enorme villa hoor, daar heb ik geen behoefte aan. Gewoon iets vrijstaands hier in de stad of buitenwijk. Een nieuwe auto. Schulden afbetalen en voor ons allen nieuwe garderobes aanschaffen. Daarnaast zou ik mijn ouders, broers en zussen ook geld geven voor een huis. En voor mijn schoonmoeder een appartement waar ze dagelijks goede zorg krijgt. Zij zit nu in een verzorgingshuis die ernstig te wensen over laat,
30. Wat heb je voor opleiding gedaan of doe je nu? Vrijetijdskunde
31. En welke (bij)banen heb je gehad of heb je nu? Ik heb een administratieve functie
32. De meest sexy persoon ter wereld is…? Johnny Depp is wel oké ;)
33. En wie bewonder je het meest? Mijn moeder
34. Wat is je lievelings eten? Lasagne
35. Hoe ziet jouw eetpatroon eruit? Netjes, ontbijt, lunch, diner, 3x gezond tussendoortje
36. Wat is jouw afkomst? Nederlands
37. Achter welke politieke partij sta jij? VVD
39. Ben je welleens gepest? Ja
40. Hobby's? Sporten
41. Welke sport doe je? sportschool, hardlopen, wandelen
<<

Anoniem321

Bericht 04 Sep 2013 10:04

Re: Vragenlijstje

1. Hoe heet je?(Hoeft niet als je niet wil)
Wil ik liever niet zeggen.

2. Hoe zou je jouw kinderen willen noemen?
Heb geen kinderwens, dus ben hier ook niet mee bezig.

3. Kun je beschrijven hoe je eruit ziet?
Ik ben 1.78 en heb een redelijk slank postuur, lang blond haar dat momenteel in een paardenstaart zit.

4. Ben je daar tevreden mee? Zo nee: wat had je liever gehad?
Op zich ben ik wel tevreden, maar heb een zwembandje rond mijn taille dat ik er wel graag af wil.

5. Zijn er ook momenten dat je best tevreden met je uiterlijk bent?
Jawel, ik kan soms in de spiegel kijken en denken: ik zie er leuk uit!

6. En hoe is je innerlijk/karakter?
Ik ben vrij bescheiden, misschien zelfs iets té. Ik ben een doorzetter, ik ben trouw en loyaal, maar dat moet je bij mij wel verdienen, ik ben introvert.

7. Tevreden mee? Zo nee: wat zou je anders willen?
Ik zou wel wat meer zelfvertrouwen willen hebben, het gebrek hieraan belemmert me soms in mijn leven.

8. Ben je snel jaloers?
Nee.

9. Zou je jezelf snel geven aan een man (of vrouw)?
Wel als het wederzijds is en ik me veilig voel bij diegene. Ik kijk eerst wel de kat uit de boom.

10. Ben je achterdochtig?
Soms wel, dat heeft met mijn gebrek aan zelfvertrouwen te maken. Als mensen fluisteren ben ik ergens altijd bang dat ze het over mij hebben. Dit vloeit nog voort uit de periode op de basisschool dat ik gepest ben.

11. Heb je een aandoening/ziekte/handicap/stoornis, welke?
Ik heb een oogziekte, maar kan daar prima mee functioneren.

12. Kan je er goed mee omgaan?
Zie vorig antwoord, ja dus.

13. Had je het liever niet gehad?
Aangezien ik prima kan functioneren maakt het me niet uit. Ik heb het ook al mijn hele leven dus ik weet niet beter.

14. Heb je slechte ogen?
Zie vorige vragen, ja ik heb slechte ogen, maar dat wordt gecorrigeerd door een bril.

15. En hoe is het met je oren?
Die zijn prima.

16. Haat je iemand?
Nee. Niet meer.

17. Ben je gelovig, zoja: welke godsdienst?
nee.

18. Geloof je in geesten?
Ja.

19. Wat is je BMI?
Weet ik niet precies, maar ik geloof dat het nog net goed is, nog net niet te hoog.


20. Vind jij jezelf te dik?
Ja.

21. Heb je weleens geprobeerd om af te vallen?
Ja.

22. Welke nagellak heb je nu op?
Geen.

23. Vind je jezelf creatief?
Nee.

24. Wat vind je mooi aan jezelf?
Mijn haar en postuur in het algemeen (afgezien van mijn taille).

25. Van wie is je laatst ontvangen sms/wa?
Laatste sms van iemand die iets van mij wilde kopen via marktplaats
Laatste wa van mijn vader.

26. Heb je een vriend/vriendin?
Ja, een vriend.

27. Wat is je grootste wens?
Dat de mensen waar ik van houd in goede gezondheid mogen blijven.

28. Als je een brief zou schrijven die je nooit gaat verzenden aan wie zou je dat dan doen en wat zet je erin?
Ik zou die aan mijn moeder schrijven en alles er in zetten waar ik me aan erger bij haar (en dat zijn nogal wat dingen), dingen waarvan ik vind dat ze ze niet goed aanpakt, maar ook dat ik ondanks dat heel veel van haar houd en haar respecteer om de keuzes die ze heeft gemaakt. Ik verstuur deze brief niet omdat ik weet dat die niet goed gaat vallen en er weer knallende ruzie in de tent is. Uiteindelijk zal ze het wel weer goed gaan maken, maar heb geen zin in al dat gedoe.


29. Wat zou je doen als je 25 miljoen won?
Ten eerste zou ik een dag ongelimiteerd en onbeschaamd gaan winkelen! Ik zou mooie reizen willen maken met mijn vriend maar ook alleen. Ik zou mijn familie financieel helpen en de rest op de bank zetten.

30. Wat heb je voor opleiding gedaan of doe je nu?
Ik heb de opleiding maatschappelijk werk en dienstverlening gedaan en nu werk ik al weer een hele tijd bij een gerechtsdeurwaarderskantoor.

31. En welke (bij)banen heb je gehad of heb je nu?
Ik heb bijbaantjes gehad als tulpenkopper en bollenpeller, als medewerker huishouding, ik heb banen gehad als callcentermedewerker, medewerker debiteurenbeheer en ben nu incassomedewerker.

32. De meest sexy persoon ter wereld is…?
Mijn vriend, natuurlijk.

33. En wie bewonder je het meest?
Ondanks alles toch mijn moeder.

34. Wat is je lievelings eten?
Grieks, Italiaans en Hollands. Oja, en Chinees, Thais, etc etc. Ik hou veel van eten.

35. Hoe ziet jouw eetpatroon eruit?
In de basis eet ik heel gezond, maar ben ook gek op (foute) tussendoortjes en eet daar meestal te veel van.

36. Wat is jouw afkomst?
Ik ben een rasechte Friezin.

37. Achter welke politieke partij sta jij
Ik heb bij de laatste verkiezingen gestemd op D66, maar ik zou nu opnieuw mijn politieke voorkeur moeten bepalen. Ik heb nu eigenlijk geen idee.


39. Ben je welleens gepest?
Ja, heel erg op de basisschool en de eerste jaren van het voortgezet onderwijs.

40. Hobby's?
Lezen, reizen, hardlopen.

41. Welke sport doe je?
Hardlopen en ik ga 1 x per week naar Total Body in de sportschool. Is een soort van bootcamp maar dan niet zo heftig, al is het vaak best pittig.
<<

Zero

Bericht 04 Sep 2013 10:17

Re: Vragenlijstje

1. Hoe heet je?(Hoeft niet als je niet wil) Mijn naam lijkt op Marin :)
2. Hoe zou je jouw kinderen willen noemen? Robin, Jacky en Toby
3. Kun je beschrijven hoe je eruit ziet? Fabulous. *divasnap*
4. Ben je daar tevreden mee? Zo nee: wat had je liever gehad? Ik ben aan het afvallen, maar verder blijf ik fabulous *divasnap divasnap*
5. Zijn er ook momenten dat je best tevreden met je uiterlijk bent? Ja hoor.
6. En hoe is je innerlijk/karakter? Ik vind mezelf wel oke.
7. Tevreden mee? Zo nee: wat zou je anders willen? Ik zou wat minder rommelig en wat actiever willen zijn
8. Ben je snel jaloers? Nee, gezond jaloers op z'n tijd
9. Zou je jezelf snel geven aan een man (of vrouw)? Nee, dat ben ik niet echt gewend
10. Ben je achterdochtig? Neh
11. Heb je een aandoening/ziekte/handicap/stoornis, welke? Niet echt, heb hooikoorts en ben kortademig, maar als dat alles is...
12. Kan je er goed mee omgaan? Nee, lig elke nacht te janken in mijn bed :roll: Nee, even serieus, echt fijn is het niet want heb er soms best extreem last van, maar het is niets om echt over te mogen klagen
13. Had je het liever niet gehad? Duh-doi.
14. Heb je slechte ogen? Nee, de cilinders zijn niet altijd even tof maar kan het normaal zonder bril af
15. En hoe is het met je oren? Wat zeg je?
16. Haat je iemand? Haten niet. Er is wel iemand aan wie ik een hekel heb, maar ook weer niet zo grondig dat dit mijn dag verstoord.
17. Ben je gelovig, zoja: welke godsdienst? Nee, heb me dit jaar uitgeschreven bij de kerk. Ik zie mezelf nu als Agnost
18. Geloof je in geesten? Weet ik niet, maar ik zou wel willen dat ze er waren
19. Wat is je BMI? Geen idee, ik vind dat maar dikke onzin
20. Vind jij jezelf te dik? Ja. Maar als er nu 12 kilo af gaat, vind ik mezelf prima (en mijn BMI zou dan waarschijnlijk nog roepen dat ik een olifant ben - dikke vinger voor jou, BMI. I'm a woman, i have curves, deal with it!!!
21. Heb je weleens geprobeerd om af te vallen? Ben er mee bezig
22. Welke nagellak heb je nu op? Alle kleuren van de freakin regenboog yo!
23. Vind je jezelf creatief? Echt wel
24. Wat vind je mooi aan jezelf? Mijn haar, mijn lach
25. Van wie is je laatst ontvangen sms/wa? Broer, nog geen idee wat hij heeft gezegd. Komt net pas binnen * EDIT* hij zit op de wc
26. Heb je een vriend/vriendin? Nog niet
27. Wat is je grootste wens? Een vriend dus. En geld. Ik wil geld.
28. Als je een brief zou schrijven die je nooit gaat verzenden aan wie zou je dat dan doen en wat zet je erin? Nee, dat is niet nodig meer. Ooit zo'n brief in mijn computer gehad, en na 7 jaar heb ik hem verzonden.
29. Wat zou je doen als je 25 miljoen won? Forumfeestje.
30. Wat heb je voor opleiding gedaan of doe je nu? Mediacollege (vormgeven) en de Fotovakschool (fotografisch vormgeven)
31. En welke (bij)banen heb je gehad of heb je nu? Oh poeh, echt een stuk of 10. Ik ben nu werkzaam in mijn eigen bedrijf (bruidsfotografie, studiofotografie, schoolfotografie) en werk voor een groot camera merk
32. De meest sexy persoon ter wereld is…? Orlando Bloom
33. En wie bewonder je het meest? Uhm uhhhh
34. Wat is je lievelings eten? Lime pie.... omg zo lekker!
35. Hoe ziet jouw eetpatroon eruit? Klote.
36. Wat is jouw afkomst? Zuid-Amerikaans (Brazilië)
37. Achter welke politieke partij sta jij Ik sta niet, ik zweef
39. Ben je welleens gepest? Ja, wie niet. Maar niet traumatisch
40. Hobby's? Fotografie, schrijven, sport, tv kijken, gamen
41. Welke sport doe je? Badminton en zwemmen



:mrgreen: yolo!
Laatst gewijzigd door Zero op 04 Sep 2013 10:21, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem135

Bericht 04 Sep 2013 10:18

Re: Vragenlijstje

1. Hoe heet je?(Hoeft niet als je niet wil).....
2. Hoe zou je jouw kinderen willen noemen? Nog niet over eventuele volgende namen nagedacht
3. Kun je beschrijven hoe je eruit ziet? 1.75 slank,donker haar,groene ogen,bril
4. Ben je daar tevreden mee? Zo nee: wat had je liever gehad? Ja ben wel tevreden
5. Zijn er ook momenten dat je best tevreden met je uiterlijk bent? In principe alltijd wel
6. En hoe is je innerlijk/karakter? Zachtaardig rustig karakter
7. Tevreden mee? Zo nee: wat zou je anders willen? Ja ik ben er tevreden mee
8. Ben je snel jaloers? Nee absoluut niet
9. Zou je jezelf snel geven aan een man (of vrouw)? Nee,dat heeft wel even geduurd bij mijn vriend
10. Ben je achterdochtig? Nee
11. Heb je een aandoening/ziekte/handicap/stoornis, welke? Ja ik heb een darmziekte,al hebben ze het beestje nog geen definitieve naam kunnen geven
12. Kan je er goed mee omgaan? Soms wel soms niet
13. Had je het liever niet gehad? Nee,was liever gezond geweest
14. Heb je slechte ogen? Ja
15. En hoe is het met je oren? Prima,die zitten nog goed vast
16. Haat je iemand? Nee
17. Ben je gelovig, zoja: welke godsdienst? Ja ik ben katholiek
18. Geloof je in geesten? Nee
19. Wat is je BMI? 18
20. Vind jij jezelf te dik? Nee
21. Heb je weleens geprobeerd om af te vallen? Nee,dat is helaas vanzelf gegaan toen ik ziek werd,er hoefde niks vanaf
22. Welke nagellak heb je nu op? Blanke lak
23. Vind je jezelf creatief? Nee totaal niet
24. Wat vind je mooi aan jezelf? Mijn ogen
25. Van wie is je laatst ontvangen sms/wa? Van mijn vriend
26. Heb je een vriend/vriendin? Ja,vriend
27. Wat is je grootste wens? Samen wonen en nog een kindje te mogen krijgen
28. Als je een brief zou schrijven die je nooit gaat verzenden aan wie zou je dat dan doen en wat zet je erin? Geen idee
29. Wat zou je doen als je 25 miljoen won? Poeh,daar moet ik over nadenken
30. Wat heb je voor opleiding gedaan of doe je nu? Ik heb de opleidinng VIG en een opleiding voeding en dietetiek gedaan en studeer nu palliatieve zorg
31. En welke (bij)banen heb je gehad of heb je nu? Ik werk in een ziekenhuis als oproep diëtist
32. De meest sexy persoon ter wereld is…? Mijn vriend
33. En wie bewonder je het meest? Mijn ouders,vriend en dochter
34. Wat is je lievelings eten? Momenteel vind ik mijn beschuitje met kaas het lekkerst omdat ik niet veel anders binnenhoud
35. Hoe ziet jouw eetpatroon eruit? Slecht omdat ik weinig eten verdragen kan
36. Wat is jouw afkomst? NL
37. Achter welke politieke partij sta jij
39. Ben je welleens gepest? Ja vroeger heel erg
40. Hobby's? Geen hobby's
41. Welke sport doe je? Ik fiets heel veel,maar dat is eigenlijk geen echte sport
<<

Zero

Bericht 04 Sep 2013 10:25

Re: Vragenlijstje

Mamzelle schreef:40. Hobby's? Geen hobby's



Hoe kun je nou geen hobby's hebben, wat doe je dan in je vrije tijd? :shock:
<<

Anoniem17

Bericht 04 Sep 2013 10:25

Re: Vragenlijstje

1. Hoe heet je?(Hoeft niet als je niet wil)
Caroline
2. Hoe zou je jouw kinderen willen noemen?
Pfoeh, ik heb een hele lijst namen maar geen definitieve keuzes
3. Kun je beschrijven hoe je eruit ziet?
Blond, blauwe ogen, krullen - al fohn ik die er meestal uit.. Wat wil je nog meer weten?
4. Ben je daar tevreden mee? Zo nee: wat had je liever gehad?
Redelijk tevreden, alleen had ik graag een gavere huid gewild en wat minder gewichtsstrubbelingen. Ik heb erg aanleg om dik te worden.
5. Zijn er ook momenten dat je best tevreden met je uiterlijk bent?
Ja hoor
6. En hoe is je innerlijk/karakter?
Flapuit, eerst praten, dan denken, lief, behulpzaam, spontaan, lichtgeraakt, naief
7. Tevreden mee? Zo nee: wat zou je anders willen?
Ik zou wel wat meer na willen denken voordat ik wat zeg, en het lijkt me ook prettig als ik wat minder naierf ben
8. Ben je snel jaloers?
Nee
9. Zou je jezelf snel geven aan een man (of vrouw)?
Nee
10. Ben je achterdochtig?
Een beetje wel, ik heb er een handje van om duistere complottheorieën te verzinnen...
11. Heb je een aandoening/ziekte/handicap/stoornis, welke?
Nee, alleen een lui oog maar dat telt niet echt.
12. Kan je er goed mee omgaan?
n.v.t.
13. Had je het liever niet gehad?
n.v.t.
14. Heb je slechte ogen?
Niet heel slecht, maar ik heb wel lenzen nodig in het dagelijks leven.
15. En hoe is het met je oren?
Prima volgens mij
16. Haat je iemand?
Nee, maar er zijn wel genoeg mensen die ik écht niet aardig vind.
17. Ben je gelovig, zoja: welke godsdienst?
Christelijk
18. Geloof je in geesten?
Ja
19. Wat is je BMI?
25,3
20. Vind jij jezelf te dik?
Te dik niet (meer), wel te mollig.
21. Heb je weleens geprobeerd om af te vallen?
Ja, daar ben ik ook in geslaagd, ben sinds januari 12 kilo afgevallen. Ik wil er nog 5 af.
22. Welke nagellak heb je nu op?
Geen, alleen op mijn tenen een nude-kleur
23. Vind je jezelf creatief?
Nee
24. Wat vind je mooi aan jezelf?
Mijn ogen
25. Van wie is je laatst ontvangen sms/wa?
sms: spam
app: van mijn zus

26. Heb je een vriend/vriendin?
Ja
27. Wat is je grootste wens?
Op dit moment dat onze vriend toch nog wakker wordt, dat er een wonder gebeurt. Maar dat is onmogelijk denk ik. In het algemeen wens ik dat mijn naasten en ik zelf gezond en gelukkig blijven.
28. Als je een brief zou schrijven die je nooit gaat verzenden aan wie zou je dat dan doen en wat zet je erin?
Aan mijn vader, dat ik hem mis en dat ik van hem hou. Ik zou hem wel willen verzenden, maar dat is onmogelijk.
29. Wat zou je doen als je 25 miljoen won?
Een nieuwe auto en een nieuw huis kopen, en verder mijn familie en vrienden wat geven. En sparen!
30. Wat heb je voor opleiding gedaan of doe je nu?
HBO rechten
31. En welke (bij)banen heb je gehad of heb je nu?
Verkoopster bij Albert Heijn, verkoopster bij Prénatal, op een kwekerij, horeca, avondsecretaresse op een advocatenkantoor, paralegal, werkstudent, managementassistent.
32. De meest sexy persoon ter wereld is…?
Pfoeh, er zijn zoveel sexy mensen!
33. En wie bewonder je het meest?
Mijn ouders
34. Wat is je lievelings eten?
Pasta en thaise curry
35. Hoe ziet jouw eetpatroon eruit?
Ik ben slecht in ontbijten, 's middags eet ik brood en 's avonds vaak veel groente, een stuk vlees en aardappels/pasta/rijst. Ik snoep graag maar probeer het binnen de perken te houden
36. Wat is jouw afkomst?
Nederlandse
37. Achter welke politieke partij sta jij
Momenteel achter geen enkele volgens mij..
39. Ben je welleens gepest?
Ja, maar niet heel erg
40. Hobby's?
Muziek maken, winkelen, eten/koken/bakken
41. Welke sport doe je?
Geen enkele :oops:
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 04 Sep 2013 10:28

Re: Vragenlijstje

1. Hoe heet je?(Hoeft niet als je niet wil) Lieke
2. Hoe zou je jouw kinderen willen noemen? Geen idee!
3. Kun je beschrijven hoe je eruit ziet? Niet zo groot, slank/gespierd, donkerblond.
4. Ben je daar tevreden mee? Zo nee: wat had je liever gehad? Ik vind het prima.
5. Zijn er ook momenten dat je best tevreden met je uiterlijk bent? Ja zeker.
6. En hoe is je innerlijk/karakter? Gevoelig, sociaal, onzeker, droogkloot.
7. Tevreden mee? Zo nee: wat zou je anders willen? Ik zou wel wat minder gevoelig en onzeker willen zijn, maar het maakt me ook wel tot wie ik ben.
8. Ben je snel jaloers? Nee, helemaal niet.
9. Zou je jezelf snel geven aan een man (of vrouw)? Nee.
10. Ben je achterdochtig? Nee.
11. Heb je een aandoening/ziekte/handicap/stoornis, welke? Nee, niet meer :D
12. Kan je er goed mee omgaan? Haha nu wel!
13. Had je het liever niet gehad? Ja, zeker!
14. Heb je slechte ogen? Nee!
15. En hoe is het met je oren? Selectief 8-)
16. Haat je iemand? Nee.
17. Ben je gelovig, zoja: welke godsdienst? Nee.
18. Geloof je in geesten? Ik denk het wel.
19. Wat is je BMI? 22,nogwat
20. Vind jij jezelf te dik? Nee.
21. Heb je weleens geprobeerd om af te vallen? Uhh, ja!
22. Welke nagellak heb je nu op? Pimp my Shrimp van Catrice
23. Vind je jezelf creatief? Soms best wel.
24. Wat vind je mooi aan jezelf? Mijn ogen.
25. Van wie is je laatst ontvangen sms/wa? Vriendin.
26. Heb je een vriend/vriendin? Nog niet :P
27. Wat is je grootste wens? Een kindje krijgen.
28. Als je een brief zou schrijven die je nooit gaat verzenden aan wie zou je dat dan doen en wat zet je erin? Hier ga ik nog even verder over nadenken.
29. Wat zou je doen als je 25 miljoen won? Poe! Een deel opzij zetten, een deel aan een goed doel schenken, een deel aan vrienden en familie geven en voor mezelf heel veel leuke kleren kopen en eens goed op vakantie!
30. Wat heb je voor opleiding gedaan of doe je nu? Ik heb een stukje Sporthogeschool gedaan, HBO Verpleegkunde en doe nu Human Movement Sciences.
31. En welke (bij)banen heb je gehad of heb je nu? Bessen plukken, cassiere, bakkerij, allemaal als bijbaan. Nu werk ik als verpleegkundige met zwaar verstandelijke beperkte mensen met aggressie.
32. De meest sexy persoon ter wereld is…? Mijn liefde (alleen weet hij nog niet dat hij mijn liefde is!)
33. En wie bewonder je het meest? Mijn moeder, vader en broer en mijn beste vriendin.
34. Wat is je lievelings eten? Vis.
35. Hoe ziet jouw eetpatroon eruit? Niet meer gestoord! *cheerleadingsmiley*
36. Wat is jouw afkomst? Nederlandse.
37. Achter welke politieke partij sta jij Op dit moment weet ik het niet.
39. Ben je welleens gepest? Nee.
40. Hobby's? Sporten, uiteten/terrassen/stappen, shoppen, schrijven, forummen, slapen.
41. Welke sport doe je? Turnen.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 04 Sep 2013 10:46

Re: Vragenlijstje

1. Hoe heet je?(Hoeft niet als je niet wil) Sophie
2. Hoe zou je jouw kinderen willen noemen? nog geen idee
3. Kun je beschrijven hoe je eruit ziet? Lang blond haar, blauwe ogen, casual gekleed, slank en 1.72m.
4. Ben je daar tevreden mee? Zo nee: wat had je liever gehad? Redelijk, ik had liever een wat ronder gezicht gehad en een kleinere neus.
5. Zijn er ook momenten dat je best tevreden met je uiterlijk bent? Jawel.
6. En hoe is je innerlijk/karakter? Spontaan, enthousiast, optimistisch, ongeduldig, sociaal.
7. Tevreden mee? Zo nee: wat zou je anders willen? Ook redelijk, ik zou wel wat geduldiger willen zijn.
8. Ben je snel jaloers? Valt wel mee.
9. Zou je jezelf snel geven aan een man (of vrouw)? Nee, dat duurt wel even.
10. Ben je achterdochtig? Nee.
11. Heb je een aandoening/ziekte/handicap/stoornis, welke? Nee.
12. Kan je er goed mee omgaan? n.v.t.
13. Had je het liever niet gehad? n.v.t.
14. Heb je slechte ogen? Ja, ik heb een min- en een plussterkte.
15. En hoe is het met je oren? Die zijn goed.
16. Haat je iemand? Nee, al ben ik niet erg blij met het voormalig management van het bedrijf waar ik werk(te).
17. Ben je gelovig, zoja: welke godsdienst? Ja, katholiek.
18. Geloof je in geesten? Nee
19. Wat is je BMI? 19
20. Vind jij jezelf te dik? Nee
21. Heb je weleens geprobeerd om af te vallen? Nee, ik probeer wel gezond te eten en genoeg te sporten.
22. Welke nagellak heb je nu op? Niks op mijn handen, felrood op mijn voeten.
23. Vind je jezelf creatief? Nee.
24. Wat vind je mooi aan jezelf? Mijn benen en mijn nagels.
25. Van wie is je laatst ontvangen sms/wa? Een groepswa van de Eindhovenmeiden.
26. Heb je een vriend/vriendin? Ja, een man zelfs.
27. Wat is je grootste wens? Gezond en gelukkig blijven.
28. Als je een brief zou schrijven die je nooit gaat verzenden aan wie zou je dat dan doen en wat zet je erin? Geen idee.
29. Wat zou je doen als je 25 miljoen won? Minder gaan werken, veel vakanties boeken, heerlijk shoppen, mijn familie geld geven, een goed doel geld geven en de rest op een goede spaarrekening zetten.
30. Wat heb je voor opleiding gedaan of doe je nu? Pabo en WO onderwijskunde
31. En welke (bij)banen heb je gehad of heb je nu? Ik werk nu als onderwijs.adviseur.
32. De meest sexy persoon ter wereld is…? Jan Kooijman
33. En wie bewonder je het meest? Geen idee.. ik heb wel veel respect voor een aantal mensen die in mijn vakgebied ver zijn gekomen.
34. Wat is je lievelings eten? Scampi's
35. Hoe ziet jouw eetpatroon eruit? Drie maaltijden op een dag, ongeveer drie tussendoortjes en ik drink veel thee en water.
36. Wat is jouw afkomst? Brabantse ;)
37. Achter welke politieke partij sta jij? PvdA
39. Ben je weleens gepest? Nee.
40. Hobby's? Lezen, sporten, muziek luisteren, fotoboeken maken.
41. Welke sport doe je? Spinning, steps en hardlopen
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 04 Sep 2013 10:51

Re: Vragenlijstje

Alibi schreef:1. Hoe heet je?(Hoeft niet als je niet wil) J.oniek
2. Hoe zou je jouw kinderen willen noemen? D.avid en een volgende zoon Tobias en als het een dochter is Dagmar of Noelle.
3. Kun je beschrijven hoe je eruit ziet? Ik heb bruin haar tot net over mijn schouders, bruine ogen. Een opvallende moedervlek naast mijn neus, ik ben 1.70m lang en ik heb een normaal postuur want nu nog niet helemaal in shape is door de bevalling.
4. Ben je daar tevreden mee? Zo nee: wat had je liever gehad? Nee, het mag wel weer wat strakker.
5. Zijn er ook momenten dat je best tevreden met je uiterlijk bent? Ja als ik leuke kleding aan heb, mijn haar goed zit en ik make up draag.
6. En hoe is je innerlijk/karakter? Ik ben lief, rustig, geduldig (meestal), ik kan goed luisteren maar ook raad geven, ik ben gemakkelijk in omgang en ik ben een tikkeltje onzeker.
7. Tevreden mee? Zo nee: wat zou je anders willen? Ik zou wel wat spontaner en assertiever mogen zijn.
8. Ben je snel jaloers? Nee.
9. Zou je jezelf snel geven aan een man (of vrouw)? Ligt er aan, als het nou een super lekker ding is. :P Haha nee, valt mee, ik heb wel een wilde periode gehad maar die is al jaren voorbij.
10. Ben je achterdochtig? Nee.
11. Heb je een aandoening/ziekte/handicap/stoornis, welke? Nee.
12. Kan je er goed mee omgaan? /
13. Had je het liever niet gehad? /
14. Heb je slechte ogen? Nee.
15. En hoe is het met je oren? Prima.
16. Haat je iemand? Nee.
17. Ben je gelovig, zoja: welke godsdienst? Half, ik geloof dat er wel meer is maar wat dat dan is ben ik nog niet over uit.
18. Geloof je in geesten? Vind ik erg lastig.
19. Wat is je BMI? uhm... Dat moet ik even uitrekenen. 24.2.
20. Vind jij jezelf te dik? Ja iets.
21. Heb je weleens geprobeerd om af te vallen? Ja.
22. Welke nagellak heb je nu op? Geen, mag helaas niet met mijn werk.
23. Vind je jezelf creatief? Niet echt.
24. Wat vind je mooi aan jezelf? Mijn ogen.
25. Van wie is je laatst ontvangen sms/wa? Een hartje en kusjes van mijn moeder.
26. Heb je een vriend/vriendin? Ik heb een man.
27. Wat is je grootste wens? Een groot gezin (maar mijn man wil dat helaas niet).
28. Als je een brief zou schrijven die je nooit gaat verzenden aan wie zou je dat dan doen en wat zet je erin? Geen idee eigenlijk.
29. Wat zou je doen als je 25 miljoen won? Stoppen met werken en eerst op vakantie gaan.
30. Wat heb je voor opleiding gedaan of doe je nu? Verzorgende IG.
31. En welke (bij)banen heb je gehad of heb je nu? Schoonmaakbaantje, callcenterwerk, vertegenwoordigster, snackbar.
32. De meest sexy persoon ter wereld is…? Hmm...
33. En wie bewonder je het meest? Mijn moeder.
34. Wat is je lievelings eten? Witvis met broccoli.
35. Hoe ziet jouw eetpatroon eruit? Sinds de zwangerschap en dat D. er is veel regelmaat en ik eet nu een stuk meer fruit en groente. Weinig tussendoortjes.
36. Wat is jouw afkomst? Nederlandse.
37. Achter welke politieke partij sta jij Een linkse partij.
39. Ben je welleens gepest? Ja op de basisschool.
40. Hobby's? Lezen en series kijken. En ik speel graag Sims.
41. Welke sport doe je? Op dit moment niks maar ik wil het fitnessen weer oppakken.
<<

Anoniem157

Bericht 04 Sep 2013 11:07

Re: Vragenlijstje

1. Hoe heet je?(Hoeft niet als je niet wil)
Patty

2. Hoe zou je jouw kinderen willen noemen?
Daar zijn we nog niet over uit. Er zijn zoveel leuke namen.

3. Kun je beschrijven hoe je eruit ziet?
Volslanke vrouw met brede heupen en een buikje.

4. Ben je daar tevreden mee? Zo nee: wat had je liever gehad?
Ik ben liever een paar kilo kwijt. Verder ben ik wel tevreden met mezelf.

5. Zijn er ook momenten dat je best tevreden met je uiterlijk bent?
Ja hoor, als ik me mooi heb opgemaakt en leuke kleren aanheb.

6. En hoe is je innerlijk/karakter?
Lief, heel onzeker, doorzetter, soms jaloers, vaak geen 'nee' kunnen zeggen

7. Tevreden mee? Zo nee: wat zou je anders willen?
Zou alleen minder onzeker willen zijn. Verder ben ik wel tevreden.

8. Ben je snel jaloers?
Ja behoorlijk snel.

9. Zou je jezelf snel geven aan een man (of vrouw)?
Nee

10. Ben je achterdochtig?
Nee

11. Heb je een aandoening/ziekte/handicap/stoornis, welke?
Nee

12. Kan je er goed mee omgaan?
Nvt

13. Had je het liever niet gehad?
Nvt

14. Heb je slechte ogen?
Ja, draag dan ook een bril of lenzen. Kan niet zonder.

15. En hoe is het met je oren?
Goed

16. Haat je iemand?
Ik haat niet zo gauw iemand, dus nee

17. Ben je gelovig, zoja: welke godsdienst?
Heel gelovig niet, maar ben wel gedoopt, heb mijn communie en vormsel gedaan en wil ook voor de kerk trouwen. Ben katholiek.

18. Geloof je in geesten?
Mwha,

19. Wat is je BMI?
Iets te zwaar, geloof 26 ofzo

20. Vind jij jezelf te dik?
Ja wel iets

21. Heb je weleens geprobeerd om af te vallen?
Ja heel vaak

22. Welke nagellak heb je nu op?
Mooi roze nagellak

23. Vind je jezelf creatief?
Totaal niet

24. Wat vind je mooi aan jezelf?
Mijn lippen

25. Van wie is je laatst ontvangen sms/wa?
Van mijn schoonzus

26. Heb je een vriend/vriendin?
Ja

27. Wat is je grootste wens?
Samen oud worden en kinderen krijgen en trouwen met mijn vriend

28. Als je een brief zou schrijven die je nooit gaat verzenden aan wie zou je dat dan doen en wat zet je erin?
Hmmm moeilijke vraag. Denk mijn opa en oma. Wat ik erin zet zeg ik liever niet.

29. Wat zou je doen als je 25 miljoen won?
Huis te koop zetten en een mooi ruim nieuw huis kopen samen. Nieuwe auto kopen voor mijn vriend en mij. Heel veel shoppen en een grote bruiloft geven.

30. Wat heb je voor opleiding gedaan of doe je nu?
Mbo, werk nu als verzorgende in een verpleeghuis met dementerende bewoners.

31. En welke (bij)banen heb je gehad of heb je nu?
Afwasser, poetser

32. De meest sexy persoon ter wereld is…?
Mijn vriend, hihi

33. En wie bewonder je het meest?
Mijn moeder en mijn vriend

34. Wat is je lievelings eten?
Lasagne

35. Hoe ziet jouw eetpatroon eruit?
Vaak te ongezond, maar ook eet ik elke dag wel wat gezonds.

36. Wat is jouw afkomst?
Ik ben gewoon Nederlandse.

37. Achter welke politieke partij sta jij
Heb geen politieke voorkeur.

39. Ben je welleens gepest?
Tja, wat is pesten. Ben wel uitgescholden, maar niet gepest.

40. Hobby's?
Op vakantie gaan, boekje lezen, wandelen met de hond, winkelen

41. Welke sport doe je?
Ik speel in het dames voetbalteam sinds kort.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 04 Sep 2013 11:27

Re: Vragenlijstje

1. Hoe heet je?(Hoeft niet als je niet wil)
Bliss

2. Hoe zou je jouw kinderen willen noemen?
Ik had altijd een meisjesnaam in gedachten, maar die zie ik steeds vaker voorbij komen ineens (ook hier op het forum) en weet niet zeker of ik hem nog wel zo leuk vind.

3. Kun je beschrijven hoe je eruit ziet?
Lang, stevig, donkerblond haar met highlights (schouderlengte), groene ogen.

4. Ben je daar tevreden mee? Zo nee: wat had je liever gehad?
Niet echt, ik zou graag wat slanker zijn, iets kleiner ook en als ik dan toch mag kiezen, dan wil ik graag een mooie bos krullen.

5. Zijn er ook momenten dat je best tevreden met je uiterlijk bent?
Jawel, ik heb mijn momenten.

6. En hoe is je innerlijk/karakter?
onzeker, gevoelig, faalangstig, maar gelukkig ook sociaal, spontaan en ondernemend

7. Tevreden mee? Zo nee: wat zou je anders willen?
Die onzekerheid zou ik graag willen lozen, evenals de faalangst.

8. Ben je snel jaloers?
Valt wel mee geloof ik.

9. Zou je jezelf snel geven aan een man (of vrouw)?
Ik weet niet precies hoe ik dit op moet vatten, ik denk hierbij aan one night stands en die heb ik nooit. Nee dus.

10. Ben je achterdochtig?
Ja, helaas wel.

11. Heb je een aandoening/ziekte/handicap/stoornis, welke?
Ja, ik ben chronisch vermoeid (CVS) en heb een spastische darm (PDS).

12. Kan je er goed mee omgaan?
PDS op zich wel, maar met CVS heb ik zo nu en dan grote moeite, zoals wanneer ik weer eens te veel heb gedaan en dit moet bekopen met een week lang half ziek en verkouden rondlopen.

13. Had je het liever niet gehad?
uiteraard

14. Heb je slechte ogen?
Ja, ik heb -7,5.

15. En hoe is het met je oren?
Die zijn in orde.

16. Haat je iemand?
Echt haten niet, al komt het een aardig eind in de richting.

17. Ben je gelovig, zoja: welke godsdienst?
nee

18. Geloof je in geesten?
nee

19. Wat is je BMI?
Momenteel zo rond de 26-26,5 geloof ik.

20. Vind jij jezelf te dik?
ja

21. Heb je weleens geprobeerd om af te vallen?
Ja, daar ben ik voortdurend mee bezig (de ene keer wat actiever dan de andere keer).

22. Welke nagellak heb je nu op?
Oranjerood.

23. Vind je jezelf creatief?
Niet echt.

24. Wat vind je mooi aan jezelf?
Volle lippen, zandloperfiguur (alles is goed in verhouding), borsten zijn ook wel ok.

25. Van wie is je laatst ontvangen sms/wa?
Van een vriendin waar ik mee naar de bios ga vanavond.

26. Heb je een vriend/vriendin?
nee

27. Wat is je grootste wens?
Blij worden met mezelf (gaat met ups en downs momenteel), een leuke vent vinden en geen geldzorgen hebben.

28. Als je een brief zou schrijven die je nooit gaat verzenden aan wie zou je dat dan doen en wat zet je erin?
Poeh, weet ik ff niet.

29. Wat zou je doen als je 25 miljoen won?
Op reis, huisje in Italië kopen, feest geven, shop till I drop etc. etc.

30. Wat heb je voor opleiding gedaan of doe je nu?
Pabo

31. En welke (bij)banen heb je gehad of heb je nu?
Heel veel (bij)baantjes gehad, maar sta nu voor de klas.

32. De meest sexy persoon ter wereld is…?
??

33. En wie bewonder je het meest?
Sorry, geen inspiratie.

34. Wat is je lievelings eten?
Italiaans

35. Hoe ziet jouw eetpatroon eruit?
Wisselend, ik kan moeilijk maat houden qua snoepen, maar momenteel probeer ik de knop weer om te zetten.

36. Wat is jouw afkomst?
Nederlands

37. Achter welke politieke partij sta jij
Wisselt nog wel eens, meestal PvdA of SP

39. Ben je welleens gepest?
Ja

40. Hobby's?
Muziek (concerten/festivals), tv kijken, slapen, eten/borrelen met vrienden etc.

41. Welke sport doe je?
Body combat, zumba, skaten, fitness
❤ 7 juni 2018
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 04 Sep 2013 11:34

Re: Vragenlijstje

1. Hoe heet je?(Hoeft niet als je niet wil)
Paula

2. Hoe zou je jouw kinderen willen noemen?
L.izzie (duh...) en ... tja, over 26weken maar.

3. Kun je beschrijven hoe je eruit ziet?
1.76, blond, boblengte op het moment, blauwe ogen, cup b, normaal geen buik, wat bredere heupen en bovenbenen...

4. Ben je daar tevreden mee? Zo nee: wat had je liever gehad?
Mwa. Mijn bovenbenen zijn niet in verhouding, broeken zijn daardoor een ramp en mijn voorgevel is ook niet meer wat het geweest is na 1 jaar borstvoeding. Maar ik ben wel redelijk ok met mezelf.

5. Zijn er ook momenten dat je best tevreden met je uiterlijk bent?
Ja dus

6. En hoe is je innerlijk/karakter?
Ai.

7. Tevreden mee? Zo nee: wat zou je anders willen?
Ik zou mijn emoties en gevoelens meer onder controle willen hebben. Ik zou graag meer rust hebben in mezelf en meer tevreden zijn met mezelf.

8. Ben je snel jaloers?
Ja, heeelll snel

9. Zou je jezelf snel geven aan een man (of vrouw)?
Ja

10. Ben je achterdochtig?
Ja

11. Heb je een aandoening/ziekte/handicap/stoornis, welke?
Nee

12. Kan je er goed mee omgaan?
/

13. Had je het liever niet gehad?
/

14. Heb je slechte ogen?
Ja, helaas sinds mn 7e al een bril, nu lenzen. -1.75 en -2.50

15. En hoe is het met je oren?
Prima.

16. Haat je iemand?
Ja

17. Ben je gelovig, zoja: welke godsdienst?
Nee

18. Geloof je in geesten?
Ja

19. Wat is je BMI?
O, geen idee. Hij was netjes vond de verloskundige laatst

20. Vind jij jezelf te dik?
Mijn bovenbenen wel.

21. Heb je weleens geprobeerd om af te vallen?
Ja hoor.

22. Welke nagellak heb je nu op?
Niks

23. Vind je jezelf creatief?
Ja :)

24. Wat vind je mooi aan jezelf?
Mijn buik :)

25. Van wie is je laatst ontvangen sms/wa?
Van meisje hier van het forum

26. Heb je een vriend/vriendin?
Ja, een man

27. Wat is je grootste wens?
Gelukkig blijven'

28. Als je een brief zou schrijven die je nooit gaat verzenden aan wie zou je dat dan doen en wat zet je erin?
Aan mijn overleden zus en hoe erg ik haar nu mis bij bepaalde stukken in mijn leven.

29. Wat zou je doen als je 25 miljoen won?
Stoppen met werken, nieuw huis kopen, verder niks bijzonders. Lekker genieten van eerst de kinderen, en als zij naar school gaan lekker vrijwilligerswerk gaan doen ofzo.

30. Wat heb je voor opleiding gedaan of doe je nu?
Gymnasium-HBO SPH

31. En welke (bij)banen heb je gehad of heb je nu?
Haha, ai, komt ie:
Gehad: administratief werk bij scheepvaartbedrijf, inval bij Leger des Heils, inval bij woonlocaties voor mensen met een verstandelijke beperking, inval op kinderdagcentrum voor kinderen meervoudige/verstandelijke beperking en tijdlang zaterdagopvang georganiseerd. Dat was allemaal tijdens mijn studie :D :D Euhm ja, werkte meer dan dat ik studeerde. Verder een kindje met verstandelijke beperking, gedragsproblemen, psychische problemen te logeren gehad in de weekenden bij ons.
En nu werk ik op een kinderdagcentrum voor kinderen met een verstandelijke/meervoudige beperking en werk ik als groepsleidster op de tienergroep

32. De meest sexy persoon ter wereld is…?
Hmm... ik zou het ff niet weten.

33. En wie bewonder je het meest?
Mijn man. Serieus. Dat hij nog steeds bij me is vind ik heel bijzonder. :shock:

34. Wat is je lievelings eten?
Macaroni met ham en kaas :)

35. Hoe ziet jouw eetpatroon eruit?
Regelmaat met ontbijt-lunch-avondeten. Eten wel regelmatig "ongezond" s avonds, zeker een 2 a 3 keer in de week tosti's ofzo..

36. Wat is jouw afkomst?
Nederlandse

37. Achter welke politieke partij sta jij
Haha, ik ben altijd nogal zwevend

39. Ben je welleens gepest?
Minimaal

40. Hobby's?
Veel. Cliche: Leuke dingen doen met mijn dochter: lekker knutselen, naar de dierentuin (jaarabo). Verder lekker wandelen, geocachen, film kijken, creatief bezig zijn

41. Welke sport doe je?
Ik stijldans (topklasse) en ik doe graag wandklimmen (maar doe ik te weinig) en snowboarden!!! (helaas verkeerde land :( )
Laatst gewijzigd door snoezel op 04 Sep 2013 14:31, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 04 Sep 2013 11:44

Re: Vragenlijstje

Alibi schreef:1. Hoe heet je?(Hoeft niet als je niet wil) D.ieuwke
2. Hoe zou je jouw kinderen willen noemen? Ze heten F.ardau & Y.fke
3. Kun je beschrijven hoe je eruit ziet? 1.72, 68kg, kort blond haar, blauwe ogen, van boven tenger, benen/heupen wat steviger
4. Ben je daar tevreden mee? Zo nee: wat had je liever gehad? Redelijk tevreden, had van onderen wel wat smaller willen zijn en wat grotere borsten willen hebben (nu cup B maar na 2 zwangerschappen niet meer zo mooi vol als voorheen).
5. Zijn er ook momenten dat je best tevreden met je uiterlijk bent? Ja, af en toe
6. En hoe is je innerlijk/karakter? Beetje sloddervos, het glas is vaak half leeg ipv halfvol, verder ben ik wel spontaan, grappig en lief.
7. Tevreden mee? Zo nee: wat zou je anders willen? Ik zou graag wat netter willen zijn.
8. Ben je snel jaloers? Nee
9. Zou je jezelf snel geven aan een man (of vrouw)?
10. Ben je achterdochtig? Nee
11. Heb je een aandoening/ziekte/handicap/stoornis, welke? Nee
12. Kan je er goed mee omgaan? -
13. Had je het liever niet gehad? -
14. Heb je slechte ogen? Nee, alleen een bril voor ver af met een sterkte van -1,5 geloof ik dus valt reuze mee.
15. En hoe is het met je oren? Volgens mij wel oké
16. Haat je iemand? Nee, volgens mij niet.
17. Ben je gelovig, zoja: welke godsdienst? Nee
18. Geloof je in geesten? Uhm... ja, in zekere zin wel maar dan meer in geesten van bijvoorbeeld overleden personen.
19. Wat is je BMI? uhm... 23 ofzo?
20. Vind jij jezelf te dik? Nee, als zou ik nog wel graag 3 kilo af willen vallen
21. Heb je weleens geprobeerd om af te vallen? Ja
22. Welke nagellak heb je nu op? Geen op handen, roze op tenen
23. Vind je jezelf creatief? Soms wel, soms niet
24. Wat vind je mooi aan jezelf? Mijn tengere bovenbouw (behavle de borsten dan) en mijn redelijk platte buik nagenoeg zonder striae na twee zwangerschappen.
25. Van wie is je laatst ontvangen sms/wa? Van mijn buurjongetje, de oppas voor volgende week zaterdagavond.
26. Heb je een vriend/vriendin? Ben bijna 5 jaar getrouwd.
27. Wat is je grootste wens? -
28. Als je een brief zou schrijven die je nooit gaat verzenden aan wie zou je dat dan doen en wat zet je erin? -
29. Wat zou je doen als je 25 miljoen won? Feestje geven, verhuizen, shoppen, met vakantie gaan en delen met vrienden en familie.
30. Wat heb je voor opleiding gedaan of doe je nu? MBO Detailhandel en een blauwe maandag personeel & arbeid
31. En welke (bij)banen heb je gehad of heb je nu? Ik ben S.ales e.ngineer s.pare p.arts en onderstuen de b.ackoffice
32. De meest sexy persoon ter wereld is…? -
33. En wie bewonder je het meest? -
34. Wat is je lievelings eten? Niks in het bijzonder, ben een alleseter.
35. Hoe ziet jouw eetpatroon eruit? Over het algemeen gezond
36. Wat is jouw afkomst? F.riesland
37. Achter welke politieke partij sta jij -
39. Ben je welleens gepest? Ja
40. Hobby's? hardlopen, winkelen, skieen, beauty & mode, wijntjes drinken :D
41. Welke sport doe je? hardlopen
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Blij

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 167

Geregistreerd: 04 Sep 2013 10:09

Woonplaats: Zwaag

Bericht 04 Sep 2013 14:15

Re: Vragenlijstje

Alibi schreef:1. Hoe heet je?(Hoeft niet als je niet wil)
Stefanie
2. Hoe zou je jouw kinderen willen noemen?
Max, Melle en Nina :))
3. Kun je beschrijven hoe je eruit ziet?
Slank, rood haar, sproeten.
4. Ben je daar tevreden mee? Zo nee: wat had je liever gehad?
Ja, daar ben ik tevreden mee.
5. Zijn er ook momenten dat je best tevreden met je uiterlijk bent?
Ik ben over het algemeen tevreden met mijn uiterlijk.
6. En hoe is je innerlijk/karakter?
Lief, onzeker, zorgzaam, vrolijk.
7. Tevreden mee? Zo nee: wat zou je anders willen?
Ik zou meer zelfvertrouwen willen hebben. Het zit me in de weg.
8. Ben je snel jaloers?
Ja.
9. Zou je jezelf snel geven aan een man (of vrouw)?
Ja, maar wel met moeite.
10. Ben je achterdochtig?
Soms wel ja.
11. Heb je een aandoening/ziekte/handicap/stoornis, welke?
Nee.
12. Kan je er goed mee omgaan?
13. Had je het liever niet gehad?
14. Heb je slechte ogen?
Ja, ik draag lenzen.
15. En hoe is het met je oren?
Goed, je moet de groeten hebben ;)
16. Haat je iemand?
Ja.
17. Ben je gelovig, zoja: welke godsdienst?
Nee
18. Geloof je in geesten?
Nee
19. Wat is je BMI?
Geen idee
20. Vind jij jezelf te dik?
Nee
21. Heb je weleens geprobeerd om af te vallen?
Ja
22. Welke nagellak heb je nu op?
Roze
23. Vind je jezelf creatief?
Ja
24. Wat vind je mooi aan jezelf?
Mijn haar en mijn figuur
25. Van wie is je laatst ontvangen sms/wa?
Meeko van t forum.
26. Heb je een vriend/vriendin?
Ja
27. Wat is je grootste wens?
Dat ik heel oud word.
28. Als je een brief zou schrijven die je nooit gaat verzenden aan wie zou je dat dan doen en wat zet je erin?
Aan mijn moeder.
29. Wat zou je doen als je 25 miljoen won?
Een huis en een auto kopen. Goede doelen. Een reis maken.
30. Wat heb je voor opleiding gedaan of doe je nu?
Mavo.
31. En welke (bij)banen heb je gehad of heb je nu?
Nu bij een distributiecentrum van een winkel.
32. De meest sexy persoon ter wereld is…?
Tja, ik vind mijn lief.
33. En wie bewonder je het meest?
De zieke broer van mijn stiefmoeder.
34. Wat is je lievelings eten?
Curry
35. Hoe ziet jouw eetpatroon eruit?
Ik probeer gezond, puur en bewust te eten.
36. Wat is jouw afkomst?
Nl
37. Achter welke politieke partij sta jij
39. Ben je welleens gepest?
Nee
40. Hobby's?
Fotografie, haken, hardlopen.
41. Welke sport doe je?
Hardlopen
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 04 Sep 2013 14:39

Re: Vragenlijstje

Dit is trouwens geen lijstJE!
<<

Snirp

Bericht 04 Sep 2013 14:57

Re: Vragenlijstje

1. Hoe heet je?(Hoeft niet als je niet wil) Rianne
2. Hoe zou je jouw kinderen willen noemen? Pff, nog geen idee... Zitten weleens te fantaseren en komen dan uit op vooral meisjesnamen (Sofie is er een van). Voor een jongen zou ik Sem of Sam wel leuk vinden.
3. Kun je beschrijven hoe je eruit ziet? Ik ben 1.78m, heb blond haar, half lang, blauwe ogen en een bril.
4. Ben je daar tevreden mee? Zo nee: wat had je liever gehad? Ja, ik ben blij met mijn figuur.
5. Zijn er ook momenten dat je best tevreden met je uiterlijk bent? Ja hoor! Als ik bijv. een bepaald jurkje aan heb ofzo, kan ik mij extra vrouwelijk voelen :)
6. En hoe is je innerlijk/karakter? Zorgzaam, behulpzaam, ietwat onzeker
7. Tevreden mee? Zo nee: wat zou je anders willen? Ik zou graag soms iets minder onzeker willen zijn, vooral bij vrienden. Niet steeds denken 'wat vindt die of die van mijn kleding/haar/make-up etc.
8. Ben je snel jaloers? Nee
9. Zou je jezelf snel geven aan een man (of vrouw)? Nee
10. Ben je achterdochtig? Nee
11. Heb je een aandoening/ziekte/handicap/stoornis, welke? Nee
12. Kan je er goed mee omgaan? n.v.t.
13. Had je het liever niet gehad? n.v.t.
14. Heb je slechte ogen? Ja, heb een bril/lenzen. -7 bij mijn ene oog en -6.5 bij mijn andere
15. En hoe is het met je oren? Geen problemen mee
16. Haat je iemand? Nee
17. Ben je gelovig, zoja: welke godsdienst? Ja, ik ben katholiek
18. Geloof je in geesten? Nee
19. Wat is je BMI? 20.6
20. Vind jij jezelf te dik? Nee, nu niet meer
21. Heb je weleens geprobeerd om af te vallen? Ja, ben vanaf januari van dit jaar bezig geweest en zit nu al een paar weken op hetzelfde gewicht :)
22. Welke nagellak heb je nu op? geen
23. Vind je jezelf creatief? Mwah, wordt het wel steeds meer, ook door mijn werk :)
24. Wat vind je mooi aan jezelf? Mijn onderbenen en mijn gezicht
25. Van wie is je laatst ontvangen sms/wa? Van mijn ouders, die zijn op dit moment op reis door Indonesië
26. Heb je een vriend/vriendin? ja, een vriend
27. Wat is je grootste wens? Ehh, dat ik oud word met een gezinnetje om mij heen
28. Als je een brief zou schrijven die je nooit gaat verzenden aan wie zou je dat dan doen en wat zet je erin? Pff, geen idee
29. Wat zou je doen als je 25 miljoen won? Sparen, een droombruiloft en bijbehorende huwelijksreis. Verder zou ik het heel braaf bewaren voor later denk ik
30. Wat heb je voor opleiding gedaan of doe je nu? Ik heb de opleiding Logopedie gedaan en daarna deeltijd PABO
31. En welke (bij)banen heb je gehad of heb je nu? Ik ben nu werkzaam als logopedist. Heb als bijbaantjes in de horeca gewerkt, in een ziekenhuiskeuken en in de AH
32. De meest sexy persoon ter wereld is…? -
33. En wie bewonder je het meest? -
34. Wat is je lievelingseten? Pfff, pasta denk ik!
35. Hoe ziet jouw eetpatroon eruit? Ik ontbijt, lunch en dineer elke dag. Daarnaast neem ik op 2 of 3 momenten een tussendoortje. Vaak fruit of een koekje.
36. Wat is jouw afkomst? Nederlandse
37. Achter welke politieke partij sta jij? -
39. Ben je weleens gepest? Nee
40. Hobby's? Accordeon spelen, hardlopen, lezen
41. Welke sport doe je? Hardlopen
<<

Anoniem193

Bericht 04 Sep 2013 15:00

Re: Vragenlijstje

Kowalski schreef:Dit is trouwens geen lijstJE!

Ik heb hem nog wel korter gemaakt. Vond er ook een van 240 vragen :?
<<

Anoniem29

Bericht 04 Sep 2013 15:10

Re: Vragenlijstje

1. Hoe heet je?(Hoeft niet als je niet wil)
*

2. Hoe zou je jouw kinderen willen noemen?
Wel de namen die mijn vriend lelijk vindt haha! Indigo & Sebastian

3. Kun je beschrijven hoe je eruit ziet?
Hmzz.. Geblondeerd met wat uitgoei, groene ogen.. Tja haha

4. Ben je daar tevreden mee? Zo nee: wat had je liever gehad?
Ja hoor. Als ik mijn vriend mag geloven, mag ik niet klagen :lol:

5. Zijn er ook momenten dat je best tevreden met je uiterlijk bent?
*

6. En hoe is je innerlijk/karakter?
Spontaan, altijd vrolijk, enthousiast

7. Tevreden mee? Zo nee: wat zou je anders willen?
Ja, op een of andere manier krijg ik best veel geregeld met mijn karakter

8. Ben je snel jaloers?
Nee, wel eens gezond jaloers. Maar meer omdat ik het dan heel leuk vind voor die persoon.

9. Zou je jezelf snel geven aan een man (of vrouw)?
Ik heb geen idee, denk het niet.

10. Ben je achterdochtig?
Nee

11. Heb je een aandoening/ziekte/handicap/stoornis, welke?
Nee. Al ben ik wel absurd bang voor insecten, heb ik vliegangst en ben ik bang in het donker als ik alleen ben. Maar ik zorg dat deze dingen mijn leven niet overschaduwen.

12. Kan je er goed mee omgaan?
Ja

13. Had je het liever niet gehad?
Ja

14. Heb je slechte ogen?
Ja.. -8 (schele muts haha)

15. En hoe is het met je oren?
Die doen het prima.

16. Haat je iemand?
Nee

17. Ben je gelovig, zoja: welke godsdienst?
Nee

18. Geloof je in geesten?
Nee

19. Wat is je BMI?
Pff.. even kijken.. 18.9

20. Vind jij jezelf te dik?
Nee

21. Heb je weleens geprobeerd om af te vallen?
Ja, maar toen was ik iets zwaarder

22. Welke nagellak heb je nu op?
Een rode van Catrice

23. Vind je jezelf creatief?
Ja

24. Wat vind je mooi aan jezelf?
Mijn ogen, buik en soms mijn billen

25. Van wie is je laatst ontvangen sms/wa?
Van mijn vriend

26. Heb je een vriend/vriendin?
Ja

27. Wat is je grootste wens?
In de toekomst een kindje krijgen

28. Als je een brief zou schrijven die je nooit gaat verzenden aan wie zou je dat dan doen en wat zet je erin?
Daar doe ik niet aan. Als ik een brief schrijf doe ik dat met de intentie dat die persoon hem leest.

29. Wat zou je doen als je 25 miljoen won?
Een huis kopen, op reis gaan, mijn ouders geld geven, mijn zus geld geven, absurd shoppen, een Range Rover kopen of een andere dikke auto.. waar ik eigenlijk geen waarde aan hecht haha. Direct gaan trouwen.. Naar New York gaan, Londen erachter aan :D

30. Wat heb je voor opleiding gedaan of doe je nu?
Iets creatiefs in de toekomst wil ik wel een nieuwe opleiding volgen, in de zorg.

31. En welke (bij)banen heb je gehad of heb je nu?
Allemaal niet passend. Ik ben zoekende.

32. De meest sexy persoon ter wereld is…?
Hoe heet die kerel ook alweer..

33. En wie bewonder je het meest?
Dat vind ik altijd moeilijke vragen. Iedereen heeft wel dingen waar hij/zij in uitblinkt of iets voor een ander overheeft. Dus ik heb geen specifiek persoon voor je.

34. Wat is je lievelings eten?
Zoete aardappel met gebakken zalm en een yoghurt mosterdsausje op het moment.

35. Hoe ziet jouw eetpatroon eruit?
Prut. Ik eet wanneer ik zin heb m.u.v. na 19:00 uur. Dan eet ik niets.

36. Wat is jouw afkomst?
Nederlands

37. Achter welke politieke partij sta jij
Geen idee. Ik ben niet echt politiek georienteerd

39. Ben je welleens gepest?
Nee

40. Hobby's?
Online shoppen haha. Verder vind ik beauty leuk. En gewoon alles wat ik kan doen.

41. Welke sport doe je?[/quote]
Geen

Dat was een flinke lijst!
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 04 Sep 2013 15:11

Re: Vragenlijstje

Alibi schreef:
Kowalski schreef:Dit is trouwens geen lijstJE!

Ik heb hem nog wel korter gemaakt. Vond er ook een van 240 vragen :?

Wow! Dan had ik 'm geskipt denk ik ;)
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:57

Bericht 04 Sep 2013 17:15

Re: Vragenlijstje

1. Hoe heet je?(Hoeft niet als je niet wil) /
2. Hoe zou je jouw kinderen willen noemen? Sebastian, Anne, Sophie
3. Kun je beschrijven hoe je eruit ziet? Ik ben 1,67, blond haar, blauwe ogen, stevig
4. Ben je daar tevreden mee? Zo nee: wat had je liever gehad? soms zou ik wat dunner willen zijn, maar de motivatie om af te vallen is er niet. Mijn neus is lelijk
5. Zijn er ook momenten dat je best tevreden met je uiterlijk bent? Ja, absoluut.
6. En hoe is je innerlijk/karakter? Ik ben erg perfectionistisch en heb meestal mijn woordje wel klaar.
7. Tevreden mee? Zo nee: wat zou je anders willen? Ja, op zich wel. Soms zou ik wat minder perfectionistisch willen zijn.
8. Ben je snel jaloers? Nee
9. Zou je jezelf snel geven aan een man (of vrouw)? Redelijk snel
10. Ben je achterdochtig? Nee
11. Heb je een aandoening/ziekte/handicap/stoornis, welke? Nee
12. Kan je er goed mee omgaan?/
13. Had je het liever niet gehad?/
14. Heb je slechte ogen? Nee, hele goede zelfs
15. En hoe is het met je oren? Soms denk ik wel eens dat ik niet zo goed hoor, met name als er veel geluid om heen is, hoor amper wat mensen aan de telefoon zeggen.
16. Haat je iemand? Ja
17. Ben je gelovig, zoja: welke godsdienst? Nee
18. Geloof je in geesten? Ja en nee, ik denk dat er wel "iets" is, maar of dat geesten zijn???
19. Wat is je BMI? Geen idee
20. Vind jij jezelf te dik? Ja
21. Heb je weleens geprobeerd om af te vallen? Ja, op dit moment geen zin in
22. Welke nagellak heb je nu op? Geen
23. Vind je jezelf creatief? Nee
24. Wat vind je mooi aan jezelf? Mijn figuur dat in verhouding staat, mijn polsen.
25. Van wie is je laatst ontvangen sms/wa? Van een teamgenootje
26. Heb je een vriend/vriendin? Nee
27. Wat is je grootste wens? Trouwen
28. Als je een brief zou schrijven die je nooit gaat verzenden aan wie zou je dat dan doen en wat zet je erin? Aan mijn ex, ik hem zo de waarheid zeggen over wat hij allemaal gedaan heeft.
29. Wat zou je doen als je 25 miljoen won? Stoppen met werken en vrijwilligerswerk gaan doen, wat aan mijn ouders en zus geven, een huis kopen, veel reizen en genieten.
30. Wat heb je voor opleiding gedaan of doe je nu? HBO- Pedagogiek
31. En welke (bij)banen heb je gehad of heb je nu? ik werk in de kinderopvang en bij verstandelijk beperkte kinderen
32. De meest sexy persoon ter wereld is…? Johnny Depp
33. En wie bewonder je het meest? /
34. Wat is je lievelings eten? Pizza
35. Hoe ziet jouw eetpatroon eruit? ontbijt: niet, tussendoor: fruit, lunch: volkoren brood met kaas, tussendoor: fruit of peperkoek, avondeten: wisselend, tussendoor: koekje of chips
36. Wat is jouw afkomst? Nederlandse
37. Achter welke politieke partij sta jij? sp
39. Ben je welleens gepest? Nee
40. Hobby's? Handbal
41. Welke sport doe je? Handbal
<<

Anoniem16

Bericht 04 Sep 2013 21:41

Re: Vragenlijstje

1. Hoe heet je?(Hoeft niet als je niet wil) Printje ;)
2. Hoe zou je jouw kinderen willen noemen? Zoals ze nu ook heten ;)
3. Kun je beschrijven hoe je eruit ziet? 1.70m bruine ogen, bruine haren. Gewoon normaal verder
4. Ben je daar tevreden mee? Zo nee: wat had je liever gehad? Ik zou wel dunner willen zijn
5. Zijn er ook momenten dat je best tevreden met je uiterlijk bent? Alleen op mijn trouwdag
6. En hoe is je innerlijk/karakter?Jawel al zou ik weleens niet altijd zo emotioneel willen zijn
7. Tevreden mee? Zo nee: wat zou je anders willen? zie 6
8. Ben je snel jaloers? Nee
9. Zou je jezelf snel geven aan een man (of vrouw)? Nee
10. Ben je achterdochtig? Nee valt mee
11. Heb je een aandoening/ziekte/handicap/stoornis, welke? Ja de ziekte von Recklinghausen, ga je er op googlen vind je enorm spannende dingen. Ik heb niets, alleen vlekjes en goedaardige gezwelletjes.
12. Kan je er goed mee omgaan? jawel
13. Had je het liever niet gehad? Uiteraard niet als ik kon kiezen
14. Heb je slechte ogen? niet echt
15. En hoe is het met je oren? Goed, soms oost indisch doof. Werkt goed heb ik van mijn kinderen geleerd :)
16. Haat je iemand? Nee
17. Ben je gelovig, zoja: welke godsdienst? Nee
18. Geloof je in geesten? ja
19. Wat is je BMI? geen idee
20. Vind jij jezelf te dik?ja
21. Heb je weleens geprobeerd om af te vallen? Nee, ik hou teveel van lekker eten
22. Welke nagellak heb je nu op? geen
23. Vind je jezelf creatief? Ja met vlagen
24. Wat vind je mooi aan jezelf? Niets
25. Van wie is je laatst ontvangen sms/wa? van een vriendin
26. Heb je een vriend/vriendin? Ja een man
27. Wat is je grootste wens? Dan mijn kinderen gezond en gelukkig zullen zijn hun hele leven.
28. Als je een brief zou schrijven die je nooit gaat verzenden aan wie zou je dat dan doen en wat zet je erin? Aan mijn vader, hoeveel pijn hij ons heeft gedaan.
29. Wat zou je doen als je 25 miljoen won? Heel mijn huis opknappen, echt alles!
30. Wat heb je voor opleiding gedaan of doe je nu? Pabo
31. En welke (bij)banen heb je gehad of heb je nu? Ik sta voor de klas
32. De meest sexy persoon ter wereld is…? Ik weet zijn naam zo ff niet hahaha
33. En wie bewonder je het meest?
34. Wat is je lievelings eten? Grieks
35. Hoe ziet jouw eetpatroon eruit? we proberen iedere dag gezond te eten en niet te snoepen
36. Wat is jouw afkomst? Gewoon Nederlands
37. Achter welke politieke partij sta jij
39. Ben je welleens gepest? nee
40. Hobby's? Foto's maken, geocachen, met de kinderen en man leuke dingen doen
41. Welke sport doe je? Nee daar heb ik echt dus een gruwelijk hekel aan.
<<

Jefi

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:19

Bericht 04 Sep 2013 22:15

Re: Vragenlijstje

1. Hoe heet je?(Hoeft niet als je niet wil) Kaas
2. Hoe zou je jouw kinderen willen noemen? Nog geen idee
3. Kun je beschrijven hoe je eruit ziet? 1.75 lang, blonde krullen, niet slank
4. Ben je daar tevreden mee? Zo nee: wat had je liever gehad? Nee, ik wil meer tevreden zijn met mijn krullen en er mogen nog wat meer kilo's af.
5. Zijn er ook momenten dat je best tevreden met je uiterlijk bent? Als je een avondje aan het tutten bent en daarna uit gaat, ben ik wat positiever :P
6. En hoe is je innerlijk/karakter? Zorgzaam, perfectionistisch, leergierig, luisterend oor bieden
7. Tevreden mee? Zo nee: wat zou je anders willen? Ik zou wat zelfverzekerder willen zijn
8. Ben je snel jaloers? Soms
9. Zou je jezelf snel geven aan een man (of vrouw)? Nee
10. Ben je achterdochtig? Zelden
11. Heb je een aandoening/ziekte/handicap/stoornis, welke? Astma, allergie, hooikoorts
12. Kan je er goed mee omgaan? Ja, ik weet niet beter. Behalve als ik veel last van mijn longen heb, baal ik dat ik het rustiger aan moet doen
13. Had je het liever niet gehad? Liever niet gehad nee, maarja..
14. Heb je slechte ogen? Nee
15. En hoe is het met je oren? He? Prima hoor ;)
16. Haat je iemand? Ja
17. Ben je gelovig, zoja: welke godsdienst? Nee
18. Geloof je in geesten? Nee
19. Wat is je BMI? Te hoog
20. Vind jij jezelf te dik? Ja
21. Heb je weleens geprobeerd om af te vallen? Ja
22. Welke nagellak heb je nu op? Geen
23. Vind je jezelf creatief? Nee
24. Wat vind je mooi aan jezelf? Polsen en handen
25. Van wie is je laatst ontvangen sms/wa? Mijn vriend
26. Heb je een vriend/vriendin? Ja
27. Wat is je grootste wens? Een eigen bedrijf hebben
28. Als je een brief zou schrijven die je nooit gaat verzenden aan wie zou je dat dan doen en wat zet je erin? Mijn moeder
29. Wat zou je doen als je 25 miljoen won? Geld verdelen, heel ver weg op vakantie gaan
30. Wat heb je voor opleiding gedaan of doe je nu? SPH gedaan, nu verpleegkunde
31. En welke (bij)banen heb je gehad of heb je nu? Vroeger supermarkt nu psychiatrie
32. De meest sexy persoon ter wereld is…? Jason Statham
33. En wie bewonder je het meest? -
34. Wat is je lievelings eten? Ik heb niet één favoriet gerecht
35. Hoe ziet jouw eetpatroon eruit? 3 hoofdmaaltijden, 3 tussendoortjes en 's avonds te vaak nog wat lekkers
36. Wat is jouw afkomst? Nederlandse
37. Achter welke politieke partij sta jij? SP
39. Ben je welleens gepest? Ja
40. Hobby's? Haken, lezen, sporten, films kijken, theater
41. Welke sport doe je? Steps
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers