Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #2

<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 19 Okt 2017 08:48

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Geen idee wie starlord dan weer was maar bedankt voor de info :) Ook namens Bliss.
#teammaple🍁
<<

Anoniem232

Bericht 19 Okt 2017 08:57

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Urban Naked schreef:Geen idee wie starlord dan weer was maar bedankt voor de info :) Ook namens Bliss.


You're very welcome!
<<

Anoniem304

Bericht 19 Okt 2017 08:58

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Cotton schreef:Dat komt door de update van iOS11.

Sinds iOS11 worden de Live foto's opgeslagen als vreemd bestand. Dit is een bug aan de kant van Apple. De server van MyAlbum kan dat bestand niet verwerken en geeft die video verwerk melding. MyAlbum werkt uiteraard aan een oplossing voor dit probleem en waarschijnlijk is Apple er zelf ook mee bezig. Je kan op je iPhone ook kiezen voor niet Live foto's ofzo, maar ik heb geen Apple dus dan moet ik over een kwartier even die precieze tekst erbij zoeken hoe dat werkt


Ga naar instellingen - camera-formats en stel in op most compatible. Dan worden foto's sowieso in de jpeg opgeslagen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 19 Okt 2017 09:45

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Robin Sparkles schreef:
Urban Naked schreef:Geen idee wie starlord dan weer was maar bedankt voor de info :) Ook namens Bliss.


You're very welcome!


Bedankt! Bij Starlord heb ik helaas ook geen beeld. Heb de naam wel voorbij zien komen, maar het zegt me verder niks.
❤ 7 juni 2018
<<

ChiQ

Bericht 19 Okt 2017 10:46

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Thnx Cotton, werkt nog steeds niet maar toch bedankt!
<<

Anoniem253

Bericht 19 Okt 2017 11:45

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

ChiQ schreef:
Cotton schreef:
ChiQ schreef:Ik baal dat stomme mijn album niet werkt!! Help mij.

Ze hebben een helpdesk he? ;)

Wat gaat er mis?


Ik kan gewoon uploaden en dan ipv waar de foto moet komen komt een zwart vlak, waarin staat:
Even geduld video wordt geladen maar het is géén video! En hij komt na 4 dagen nog niet. Dan is mijn geduld echt op.


Je kan ook deze site gebruiken;
http://nl.tinypic.com
<<

ChiQ

Bericht 19 Okt 2017 11:55

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Thnx Champagne! Ik probeer even
<<

Anoniem304

Bericht 19 Okt 2017 12:17

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

ChiQ schreef:Thnx Cotton, werkt nog steeds niet maar toch bedankt!

Wat gek. Worden nieuw gemaakte foto's na het wijzigen van die instellingen nog niet geupload?

Nouja, na het weekend moet het in ieder geval weer goed zijn. Hopen dat Apple tegen die tijd ook hun probleem heeft opgelost. Doorgaans erkennen ze een probleem niet eens en dan ineens; hoppa het werkt weer.

iOS developer moet een heel frusterende baan zijn haha.
<<

Anoniem243

Bericht 19 Okt 2017 12:40

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Bliss schreef:Irritant is dat hè, Amandine? Vannacht wel een goede nacht gehad? Ik ben nu al wakker vanaf 5.00 uur en baal er echt van, want ik kon juist een beetje uitslapen vandaag.

Sookie, wel weer in slaap gevallen daarna?



Oh da's ook balen Bliss en Amandine! Ja ik ben uiteindelijk, wel pas een uur later weer in slaap gevallen. Vanmorgen kon ik gelukkig rustig aan doen want J. was naar de psz, maar die zit ineens onder de rode puntjes in z'n gezicht dus nu mogen we naar de huisarts om uit te zoeken wat het is i.v.m. mijn zwangerschap (en zijn gezondheid natuurlijk, maar de meeste vlekjesziekten kunnen voor hem natuurlijk geen kwaad). Gedoe weer allemaal, maar ja, hopelijk is het iets onschuldigs wat ook voor de baby geen kwaad kan.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 16:48

Bericht 19 Okt 2017 12:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat mijn laptop niet naar behoren functioneert omdat hij telkens vastloopt en dan ook gewoon nergens meer op reageert, of de taakbalk loopt vast of het beeld blijft op zwart. Nu zit het nog gewoon in de garantie dus ik kan hem opsturen en dan wordt het gemaakt. Maar dan ben ik wel een tijdje mijn laptop kwijt en ik kan eigenlijk niet zonder op dit moment maar goed er zit niks anders op.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 19 Okt 2017 14:40

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat ik vanmorgen ongesteld ben geworden. Met de buikpijn erbij natuurlijk.. had gehoopt op een paar dagen later. Net nu ik 2 dagen vrij ben, en we zo uit eten gaan en vanavond een concert hebben. :cry:
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 07:14

Bericht 19 Okt 2017 15:34

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ah dat is balen Kreeft!

Ik baal omdat ik weer misselijk ben en mijn schoonouders (daar woon ik tijdelijk)+ vriend dat blijkbaar niet snappen.
Dan krijg ik van mijn vriend het advies om even frisse lucht te halen op het strand. Ehm hallo?? Ik kan amper recht op zitten van de misselijkheid. Ja maar is gezond blah blah. Compromis: ik zet het raam op de slaapkamer wel open.

En mijn schoonouders vroegen net of ik zin had in Chinees vanavond. WTF je hebt me net nog horen overgeven, wat denk je zelf????
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 19 Okt 2017 15:51

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

@ IG: het is in elk geval wat anders dan aardappels, groente en vlees! :wink: Maar Chinees lijkt me dan ook weer niet echt een topidee inderdaad.
❤ 7 juni 2018
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 19 Okt 2017 16:12

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Vraag ze of ze zin hebben in dubbel chinees, 1 keer vers en 1 keer uitgekotst.

Ik baal omdat ik om niks cranky word op m’n man. Er was 1 klein broodje over van gisteren en ik eet geen witbrood, en m’n oudste vindt dat heel lekker, dus dan denk ik: stop het in zn broodtrommel voor op school vandaag! Aan zoiets denkt m’n man alleen never en dat wéét ik al lang, dus ik bén dan al kwaad als ik vraag ‘heb je dat broodje er in gedaan?’ En dan zegt hij ‘huh, oh, nee’ en dan ben ik megachagrijnig. Toen ik vanmiddag ook nog een leeg melkpak in de koelkast en een leeg pak liga’s in de kast vond zei ik hardop ‘oooooh SUKKEL’ (hij is niet thuis).

Lekker belangrijk allemaal maar ik voel het in elke vezel van m’n lijf dat ik hem dan zo stom vind en dat vind ik irritant want ik weet hoe onnodig het is.
#teammaple🍁
<<

Geel

Bericht 19 Okt 2017 16:45

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Urban Naked schreef:Vraag ze of ze zin hebben in dubbel chinees, 1 keer vers en 1 keer uitgekotst.

Ik baal omdat ik om niks cranky word op m’n man. Er was 1 klein broodje over van gisteren en ik eet geen witbrood, en m’n oudste vindt dat heel lekker, dus dan denk ik: stop het in zn broodtrommel voor op school vandaag! Aan zoiets denkt m’n man alleen never en dat wéét ik al lang, dus ik bén dan al kwaad als ik vraag ‘heb je dat broodje er in gedaan?’ En dan zegt hij ‘huh, oh, nee’ en dan ben ik megachagrijnig. Toen ik vanmiddag ook nog een leeg melkpak in de koelkast en een leeg pak liga’s in de kast vond zei ik hardop ‘oooooh SUKKEL’ (hij is niet thuis).

Lekker belangrijk allemaal maar ik voel het in elke vezel van m’n lijf dat ik hem dan zo stom vind en dat vind ik irritant want ik weet hoe onnodig het is.
Dit hè. :laughcry:
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 19 Okt 2017 17:13

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal dat er in de trein 2 irritante kinderen zitten die hun mond niet houden, super druk zijn, niet op een normaal geluidsniveau praten en dus heel de coupe mee kan genieten. Het is dat ik een loodzware grote weekendtas mee heb maar anders was ik ergens anders gaan zitten.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 20 Okt 2017 14:22

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Zat er ook wel een balende vader of moeder bij Sawadee? Of zo eentje die het allemaal wel best vindt (dat irriteert dan dubbel!)

Ik baal omdat ik een vervelend conflictachtige situatie heb op m’n werk met iemand, ik heb de hele nacht m’n emotie liggen ombuigen naar goeie, rustige tekst en vanmorgen een mooie e-mail gestuurd. Ook m’n vakgroepcoordinator er bij betrokken.
Zit de hele dag m’n mail te refreshen maar heb niks van die persoon. Maar wel een mail van m’n vakgroepcoordinator aan de directie. Met daarin precies de strekking van mijn mail van vanmorgen. Dus dat is fijn, voel me toch gesteund nu.

Wel irritant dat is dit nu meeneem de vakantie in.
#teammaple🍁
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 20 Okt 2017 16:10

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oei dat lijkt me inderdaad wel heel rot UN! Toch proberen dit los te laten en jezelf pas weer volgende week zondag toe te staan er weer mee bezig te zijn. Lukt je dat denk je? Anders krijg je zo'n onrustige vakantie lijkt me.
<<

anoniem224

Bericht 20 Okt 2017 17:10

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal dat mijn vakantie zo snel voorbij vliegt, al mag ik helemaal niet klagen, heb zoveel leuke dingen gedaan. Vorige week was het 'wauw, lekker 10 dagen vrij!', nu heb ik er nog 'maar' 2 te gaan.
<<

Anoniem313

Bericht 21 Okt 2017 06:17

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal ervan dat mn kinderen uit logeren zijn en ik desondanks om 5:30 wakker was en niet meer kon slapen. Dit had juist mn bijtank-momentje moeten zijn, want de komende weken heb ik het superdruk.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 21 Okt 2017 06:19

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik heb hetzelfde Caulfield. Ik zit ook al benenden terwijl de jongens logeren zijn.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem313

Bericht 21 Okt 2017 06:55

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Thunder schreef:Ik heb hetzelfde Caulfield. Ik zit ook al benenden terwijl de jongens logeren zijn.


:cry:
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 21 Okt 2017 07:01

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik lig met een ondertussen slapende baby op de bank. Sinds een paar dagen is hij al om 05:00 wakker en vandaag wilde hij eerst niet meer slapen. Ik ben kapot!
10.04.17
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 21 Okt 2017 07:54

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Sterkte slapeloze moeders. Saga, dit hield bij mijn jongste aan tot zeker 1.5 jaar en nu nog steeds regelmatig. Hel.
#teammaple🍁
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 21 Okt 2017 08:02

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Nee zeg! R sliep altijd tot 06:00 / 07:00 en dat vond ik dacht prima. Ik ben altijd laat uit mijn werk dus zo kon ik toch redelijk wat slaap pakken. Nu had ik een weekje vakantie en werd meneer dus steeds om 05:00 wakker. Gelukkig kon ik er steeds vroeg in maar volgende week is een ander verhaal.
10.04.17
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers