Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #2

<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12125

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Okt 2017 12:15

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal dat ik zo erg duizelig ben. Kan amper normaal lopen.
Afbeelding
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11836

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 18 Okt 2017 14:19

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Vervelend Sarah.

Ik heb net mijn hand verbrand aan een pan. Lekker aan de binnenkant.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6808

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 18 Okt 2017 15:03

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal van de herrie buiten. Ze krijgen nieuwe dakpannen hier tegenover en de hele dag hoor je dat gekletter.
Nu staat er alweer een vrachtwagen voor ons huis en ik hoop echt dat T niet wakker wordt.
Vorige week woensdag heb ik de hele middag naar bladblazers moeten luisteren.
*klaag klaag*
2016
<<

Anoniem247

Bericht 18 Okt 2017 15:20

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Verveld Sarah eet en drink je wel voldoende?

Pijnlijk Silly-One. Heb je iets om er op te smeren? Anders goed koelen en mocht je een komkommer in huis hebben een plakje op je hand leggen.

Niet fijn Salome. Hopelijk is het morgen weer rustig :)

Ik baal dat ik voor de derde keer in 1,5 maand tijd niet fit ben. Ik heb voor de derde keer van die griepverschijnselen (spierpijn in heel m'n lichaam, moe en een zwaar hoofd) gelukkig deze keer zonder keelontsteking *afkloppen*. Ik ben er echt klaar mee want nu is het net weer in de vakantie net dat we zoveel plannen hebben en ik niet echt rust kan pakken. Vooral die spierpijn vind ik echt vreselijk op dit moment want ik kan de trap bijna niet op.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12125

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Okt 2017 15:41

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ava drinken doe ik voldoende. Eten voor zover ik het kan eten wel. Ik heb ook wel een idee waardoor het komt. Had ik mei ijzer te kort heb toen medicijnen gekregen. Ik denk dat het nu nog lager is. Had het ziekenhuis al gebeld maar die zouden tussen half 2 en 2 terug bellen niet gedaan natuurlijk dus morgen maar weer ene poging.

Vervelend dat het nog steeds niet beter met je gaat ben je al bij de kno arts geweest?
Afbeelding
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 18 Okt 2017 16:40

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat naar Sarah en Ava! Hopelijk voelen jullie je snel weer beter.

Ik baal dat mijn contract niet verlengt kan worden. Ook al zag ik het wel aankomen want de werkzaamheden dunnen erg uit op het moment. Maar zit er verder gewoon zo op mijn plek. :(
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11836

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 18 Okt 2017 16:54

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ava, helaas had ik net mijn afwaswater gepakt. Dus ik had heet water in de kraan zitten. Ik heb mijn hand maar even op een coolpack gelegd ( deze ligt bij mij in de koelkast). Daarna wat hand crème op gesmeerd, want ik moest de deur weer uit. Er zit nu een klein blaartje. Gelukkig is het mijn linkerhand ( ben rechts).

Zelf ook beterschap Ava, misschien na het ‘ziek’ zijn even een extra dag thuis blijven om goed uit te zieken.
Sarah irritant dat het ziekenhuis niet heeft gebeld. Er zal vast wel tussen gekomen zijn, maar jij zit er wel mee.
CC: ik herken je gevoel. Zo jammer, hopelijk vind je snel weer iets leuks waar je net zo lekker op je plek zit.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem247

Bericht 18 Okt 2017 18:23

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Sarah 30 Oktober heb ik een afspraak bij de kno arts staan. Maar je slikt een multivitamine toch? Heeft die tablet ook een genoeg ijzer erin zitten?

CC Dankje! Super balen dat je contract niet wordt verlengd. Heb je wel al iets anders op het oog?

Silly Dankje! Hopelijk gaat het nu een beetje met de pijn. Je kan lang last hebben van zoiets. Ik ga nu lekker vroeg naar bed en hopen dat dat iets helpt. Ben net lekker in bad beweest en het zal geen half uur meer duren voordat ik mijn bed in kruip.

Ennn ik heb te vroeg gejuicht. Ik voel links weer een amandel opspelen :snik: Ze moeten mij wel echt hebben.
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 18 Okt 2017 18:47

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

@ Silly-one: Dankje, ik hoop het ook!

@ Ava: Nee heb nog niks anders. Heb nog wel even. Contract loopt eind december af. Maar ben natuurlijk al wel begonnen met solliciteren..
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12125

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Okt 2017 19:08

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

ava oh nee niet ook nog je amandelen. Ja ik slik multivitamine en extra b12 maar het was toen zo laag dat ik op het punt stond voor injecties.

cc dat is niet leuk. Per wanneer stopt je contract
Afbeelding
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 18 Okt 2017 19:39

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Eind december loopt mijn contract af, Sarah. Ik heb nog wel even om te zoeken naar iets anders gelukkig.
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Anoniem231

Bericht 18 Okt 2017 19:51

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal dat mijn dochter ziek is. Ze slaapt (gelukkig) goed en veel maar ik word aan huis gebonden zo. Had allemaal plannen deze vakantie. Helaas! Hopelijk is ze dit weekend weer beter want ik heb verschillende leuke dingen gepland staan maar als dochter ziek is, blijf ik thuis.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 18 Okt 2017 21:51

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat ik al drie ochtenden op rij om 5.00 uur wakker word en ik daarna niet meer echt in slaap val. Hopelijk slaap ik vannacht wel door. Heb immers verlof :laughcry:
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem243

Bericht 19 Okt 2017 03:31

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat ik al een uur wakker lig :( Zoon ligt steeds te hoesten en was op de avond ook benauwd dus van elk piepje word ik wakker en nu kan ik helemaal niet meer slapen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25086

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 19 Okt 2017 06:34

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Irritant is dat hè, Amandine? Vannacht wel een goede nacht gehad? Ik ben nu al wakker vanaf 5.00 uur en baal er echt van, want ik kon juist een beetje uitslapen vandaag.

Sookie, wel weer in slaap gevallen daarna?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem232

Bericht 19 Okt 2017 06:54

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik heb gisteravond te veel chips en koekjes op (maar wel 'n salade als avondeten, it's called balance :p) en nu heb ik buikpijn. Eigen schuld, dikke buik. Ehh, bult.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25086

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 19 Okt 2017 06:55

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Hé Robin, wie was jij eerst?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem245

Bericht 19 Okt 2017 07:08

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal dat ik moet werken vandaag en dus vroeg op. Ik ben zon moe de laatste tijd en ben echt nog in mijn diepe slaap als de wekker gaat de laatste tijd...

Over mensen die zo vroeg wakker zijn, staan jullie dan echt meteen op als je wakker wordt? Ik was om 4,30 even wakker maar echt geen haar op mijn hoofd die er aan denkt op te staan. Ik ben even blijven liggen en na een kwartiertje weer goed in slaap gevallen.
<<

Anoniem232

Bericht 19 Okt 2017 07:12

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Bliss schreef:Hé Robin, wie was jij eerst?


Haha ik wist gewoon dat jij dit zou gaan vragen
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25086

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 19 Okt 2017 07:16

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Robin Sparkles schreef:
Bliss schreef:Hé Robin, wie was jij eerst?


Haha ik wist gewoon dat jij dit zou gaan vragen


Ja ik word gek van al die naamswijzigingen! Maar krijg ik ook antwoord?
❤ 7 juni 2018
<<

ChiQ

Bericht 19 Okt 2017 07:40

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal dat stomme mijn album niet werkt!! Help mij.
<<

Anoniem304

Bericht 19 Okt 2017 08:14

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

ChiQ schreef:Ik baal dat stomme mijn album niet werkt!! Help mij.

Ze hebben een helpdesk he? ;)

Wat gaat er mis?
<<

ChiQ

Bericht 19 Okt 2017 08:17

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Cotton schreef:
ChiQ schreef:Ik baal dat stomme mijn album niet werkt!! Help mij.

Ze hebben een helpdesk he? ;)

Wat gaat er mis?


Ik kan gewoon uploaden en dan ipv waar de foto moet komen komt een zwart vlak, waarin staat:
Even geduld video wordt geladen maar het is géén video! En hij komt na 4 dagen nog niet. Dan is mijn geduld echt op.
<<

Anoniem304

Bericht 19 Okt 2017 08:19

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat komt door de update van iOS11.

Sinds iOS11 worden de Live foto's opgeslagen als vreemd bestand. Dit is een bug aan de kant van Apple. De server van MyAlbum kan dat bestand niet verwerken en geeft die video verwerk melding. MyAlbum werkt uiteraard aan een oplossing voor dit probleem en waarschijnlijk is Apple er zelf ook mee bezig. Je kan op je iPhone ook kiezen voor niet Live foto's ofzo, maar ik heb geen Apple dus dan moet ik over een kwartier even die precieze tekst erbij zoeken hoe dat werkt
<<

Anoniem232

Bericht 19 Okt 2017 08:31

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Bliss schreef:
Robin Sparkles schreef:
Bliss schreef:Hé Robin, wie was jij eerst?


Haha ik wist gewoon dat jij dit zou gaan vragen


Ja ik word gek van al die naamswijzigingen! Maar krijg ik ook antwoord?


Ik was hiervoor Starlord.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers