Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kerstboom en kind

<<

Bella

Noob

Berichten: 125

Geregistreerd: 09 Mei 2017 14:21

Bericht 16 Okt 2017 15:31

Re: Kerstboom en kind

Ik ben energiesparend, ik kies de easy way out. Wij doen n alternatieve boom
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:01

Bericht 16 Okt 2017 19:44

Re: Kerstboom en kind

Wij hebben gewoon een kerstboom opgezet toen D 1 jaar was.
Onder in niet mijn mooiste glazen ballen maar hout versiering/ strikjes etc. en is er heus wel een kerstbal of wat gesneuveld.
Nu is B straks 10 maand en zie wel hoe dat gaat.
Ik vind dat ze wel moeten leren dat ze daar niet aan mogen komen, als we ergens anders op visite zijn en daar staat ook een kerstboom mogen ze er ook niet zomaar aanzitten, thuis net zo.

Wil best mijn huis kids proof maken maar ze mogen best leren dat ze niet overal aan mogen zitten en ik wil er avonds ook wel gezellig bijzitten en niet alleen maar plastic decoratie. :P
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 16 Okt 2017 19:56

Re: Kerstboom en kind

Goed topic dit! Hier ook een kleine, klimmende sloper. Dat wordt nog wat. Zelfs de cactus laat hij niet met rust, terwijl dat toch niet lekker voelt lijkt me.
Ik ga binnenkort op zoek naar plastic ballen, dat lijkt me wel zo veilig. Zou het sneu vinden als J. zich pijn doet aan een kapotte glazen bal. Ben benieuwd of de kerstboom heel blijft.
(zelfs zonder kind is de kerstboom hier al een keer omgevallen, dus dat beloofd weinig goeds :laughcry:)
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers