Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #2

<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 13 Okt 2017 13:15

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Sterkte Pompoen! En succes alvast met het gesprek.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem286

Bericht 13 Okt 2017 19:42

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Brooke schreef:
Highway schreef:Al dat gezeik met de WMO bah. We zijn nu al 2 maanden bezig met een aanvraag voor een rolstoel voor S en de opdracht is nog steeds niet officieel aan de leverancier gegeven. Voor elk formuliertje duurt het twee weken voordat de gemeente reageert, en dan komt er daarna weer een formuliertje, welk vervolgens binnen twee weken weer wordt verzonden en dan precies op dag 14 er is. echt killing dit. Zo langzaaaaaaaaaam :palm:


Heeeeel Herkenbaar! In die situatie zitten wij nu ook ongeveer. Duurt zolang voordat je daadwerkelijk de rolstoel hebt. Bij ons duurde het ook maanden, echt vanaf april al, voordat de gemeente eens de opdracht doorstuurde naar de leverancier. Dus bellen bellen en bellen. Eindelijk was het geregeld (pas sinds 3 weken), heeft de gemeente niet de lijst met eisen waar de rolstoel aan moet voldoen doorgestuurd. Dus pas twee weken geleden rondom de tafel gezeten met de ergo en fysio van school en de leverancier. Het gaat bij ons ook nog wel lang duren ben ik bang.


Kloterig dat het zo lang moet duren he, zeker voor jullie, toch erg afhankelijk van zo'n rolstoel. Ik had vandaag ineens een helder moment en heb een rolstoel via de thuiszorgwinkel aangevraagd, kon hem meteen ophalen. Hij is niet super qua passen maar voor nu hebben we iig even een stoel voor als we ergens heen gaan tot we daadwerkelijk haar stoeltje hebben.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 14 Okt 2017 10:19

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal omdat mijn achterburen de gevel aan het uitboren zijn, wat een klereherrie! Sowieso een verbouwing die al maanden duurt en waar we steeds last van hebben. Hoe kan ik zo ooit studeren :snik:
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 14 Okt 2017 11:07

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat is ook niet handig Scandic! Misschien kun je de bieb opzoeken of een leuk café waar je kunt studeren.

Mijn hoofd loopt over met "wat als" scenario's en ik kan me niet concentreren op een belangrijke presentatie over een paar weken. Nu onderweg naar een afspraak met een vriendin. Even afleiding.
<<

Brooke

Bericht 14 Okt 2017 11:18

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Highway schreef:
Brooke schreef:
Highway schreef:Al dat gezeik met de WMO bah. We zijn nu al 2 maanden bezig met een aanvraag voor een rolstoel voor S en de opdracht is nog steeds niet officieel aan de leverancier gegeven. Voor elk formuliertje duurt het twee weken voordat de gemeente reageert, en dan komt er daarna weer een formuliertje, welk vervolgens binnen twee weken weer wordt verzonden en dan precies op dag 14 er is. echt killing dit. Zo langzaaaaaaaaaam :palm:


Heeeeel Herkenbaar! In die situatie zitten wij nu ook ongeveer. Duurt zolang voordat je daadwerkelijk de rolstoel hebt. Bij ons duurde het ook maanden, echt vanaf april al, voordat de gemeente eens de opdracht doorstuurde naar de leverancier. Dus bellen bellen en bellen. Eindelijk was het geregeld (pas sinds 3 weken), heeft de gemeente niet de lijst met eisen waar de rolstoel aan moet voldoen doorgestuurd. Dus pas twee weken geleden rondom de tafel gezeten met de ergo en fysio van school en de leverancier. Het gaat bij ons ook nog wel lang duren ben ik bang.


Kloterig dat het zo lang moet duren he, zeker voor jullie, toch erg afhankelijk van zo'n rolstoel. Ik had vandaag ineens een helder moment en heb een rolstoel via de thuiszorgwinkel aangevraagd, kon hem meteen ophalen. Hij is niet super qua passen maar voor nu hebben we iig even een stoel voor als we ergens heen gaan tot we daadwerkelijk haar stoeltje hebben.


Ja ik zag toen straks al een foto'tje voorbij komen op de fb-pagina. Mooie meid is het toch :wink: De rolstoel ziet er ook niet verkeerd uit, echt een goed idee dat je erop bent gekomen. Lijkt me een prima oplossing. Heel veel plezier alvast trouwens! Wij hebben gelukkig nog een aangepaste kinderwagen, daarin gaat ze ook naar school in de taxibus, maar het staat zo 'kinderachtig.' Ze wordt bijna 4 jaar en ze voelt zich ook heel groot en daarom vind ik het echt heel sneu voor haar dat het zolang moet duren.
<<

Anoniem221

Bericht 14 Okt 2017 16:53

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Mijn man, mijn vader en mijn stiefmoeder zijn zes handen op één buik. Ze ondernemen veel met zijn drietjes, begrijpen elkaar zonder dat er woorden aan te pas komen en het wordt irritant. Ik weet dat het ongelofelijk gezond is dat mijn man en ik niet altijd bij elkaar zijn en dat als hij nu thuiskomt, ik hem het huis mogelijk weer uitkijk. Maar volgens mij mis ik hem op dit moment enorm. :palm: Hij is zo blij met zijn schoonvader, dat hij mij zelfs vergeet om te bellen of te appen. Boehoe, ik voel me zielig. :P
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 15 Okt 2017 13:15

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal omdat ik een pompoentaart wil bakken, maar het deeg voor de bodem moet eerst een half uur als bal opstijven en straks nog eens een half uur in de vorm opstijven. En ik had hem gewoon in een keer willen gaan bakken en dan snel kunnen opeten. #firstworldproblem
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 15 Okt 2017 15:58

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Toch balen, Soleil!

Ik baal omdat ik al een paar dagen behoorlijke hoofdpijn heb. Nu ben ik ook al een paar dagen flink verkouden, dus niet zo gek, maar wil er nu wel graag weer vanaf.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 15 Okt 2017 16:00

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Herkenbaar probleem soleil. Ik heb dat ook hel vaak. Denk je even snel iets te maken, ben je toch de halve dag bezig. Alvast smakelijk voor straks.

Suus, irritant met dit weer want dan moet je juist weer uit de zon blijven.

Ik baal dat ik blijkbaar gisteren door iets geprikt ben met bootcamp en dat ik nu echt gewoon drie grote ronde jeukende plekken op mijn onderbenen heb zitten. Ze zijn hard, jeuken als de malle en gloeien zodat ik er een eitje op kan bakken. Hopelijk trekt het snel weg. Ik hou het wel goed in de gaten want ergens vertrouw ik het niet helemaal. Pennenstrepen zijn al gezet :D.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Okt 2017 16:00

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Bah Suus, vervelend!

Ik baal dat ik m'n zonnebril (op sterkte) kwijt ben. Hele huis al drie keer doorzocht, auto doorzocht, gebeld naar restaurantje waar we geweest zijn maar kan 'm echt nergens vinden.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem316

Bericht 15 Okt 2017 17:15

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Balen Marin!
Hopelijk vind je hem nog weer.

Ik baal dat ik zo vreselijk moe ben en mijn in mijn gewrichten heb. Voel me net een oud omaatje.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 15 Okt 2017 19:07

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Marin schreef:Bah Suus, vervelend!

Ik baal dat ik m'n zonnebril (op sterkte) kwijt ben. Hele huis al drie keer doorzocht, auto doorzocht, gebeld naar restaurantje waar we geweest zijn maar kan 'm echt nergens vinden.


In de kinderwagen? Dat je hem daar ff snel in of op hebt gelegd toen je iets anders ging doen? Ik vond daar echt wel eens spullen in terug :smile:
:heart: :heart: 2011
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Okt 2017 19:18

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Nope, twee keer de buggy doorzocht, de luiertas vier keer leeggehaald, de auto, alles. Helaas.
Let's discover the world together.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 15 Okt 2017 22:16

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Balen Marin!

Ik baal ook want we zijn vergeten luiers te kopen. En we hadden er nog 1 dus die was mooi voor morgenochtend bedoeld, maar toen ik net even ging kijken bij m’n jongste rook ik het al.. de laatste luier moest gebruikt worden. Nu moet hij morgen in een zwemluier naar de opvang :palm:
#teammaple🍁
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Okt 2017 22:19

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Meehh shit! Heb je niet nog eentje ergens in een verdwaalde tas zitten ofzo? Kunnen ze 'm gauw verschonen op het kinderdagverblijf anders?
Ik was vandaag ook maar alvast luiers aan het tellen voor de komende dagen tot we naar huis gaan. Ik denk dat we het nét redden. Mits er geen poopplosions op 't vliegveld komen. Zul je altijd zien.
Let's discover the world together.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 16 Okt 2017 07:47

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Thanks voor het meeleven iedereen. Ik baal er ook van, maar heb er ook trots op dat ik het aanpak. Heb ook niet zo veel te verliezen, zij wel.

Carra schreef:Pompoen, wat een enorm vervelende situatie en wat knap dat je er werk van hebt gemaakt. Kun je niet iemand meenemen naar dat driegesprek? Dat geeft je misschien wat meer zelfvertrouwen.


Het is geen driegesprek, ik heb gezegd dat ik niet echt behoefte voel met die coach erbij mijn verhaal te doen. Als het goed is is hij er dus niet bij.
Ik neem wel mijn vriend mee, ik vind het prettig om een extra paar oren te hebben en steun als het niet lekker loopt.
Ik heb alles op papier gezet en ik houd dat bij, dus ook het gesprek met de directeur heb ik een verslag van gemaakt, ook met wat het met mij deed of hoe ik me voelde. 6,5 A4, oeps.
Mijn vriend heeft het nagelezen en er een soort samenvatting met feiten van gemaakt. Dat neem ik mee naar het gesprek en daar kam ik ze ook een afschrift van geven.
Mijn vriend werd trouwens helemaal boos toen hij mijn verslag las, hij zei dat het nog erger was dan hij dacht. Ik had hem niet alles tot in de kleinste details verteld.
Heb met hem afgesproken dat hij daar niet heel boos gaat doen, dat hij het mij laat afhandelen.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 16 Okt 2017 09:57

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik vind dat je het super goed hebt aangepakt Pompoen! Succes met het gesprek.

Ik baal dat lampje van de motor begon te branden en ik dus nu bij de garage zit te wachten op wat er mis is... Ik hoop dat het mee gaat vallen maar ben er bang voor.
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 16 Okt 2017 10:33

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat vervelend pompoen, succes met je gesprek.

Haha soleil dat met bakken en eten klinkt heel erg bekend.

Balen Marin je zonnebril kwijt. Hopelijk vind je hem nog.

Vervelend Jada... hoop dat het meevalt.

Ik baal omdat mijn dochters herfstvakantie hebben, het mooi weer is, ik weg wilde en mijn jongste voor de 100e keer in haar korte leventje niet lekker is en mij en zichzelf al 3x heeft ondergespuugd in 2 en half uur.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 16 Okt 2017 20:44

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Nou, ik heb het gesprek gehad, ik had dus alles op papier, dat was wel heel handig want ik was best wel zenuwachtig en ik wist in eerste instantie niet zo goed waar ik moest beginnen. Mijn vriend was dus mee maar die heeft eigenlijk niet heel veel gezegd, dat wilde ik ook niet dus dat was fijn.
Ik ben begonnen met een samenvatting van mijn klacht. Dat ik hem onproffesioneel vind, dat hij grensoverschrijdend was en ik ben even vergeten wat het derde punt was want ik ben best moe nu die spanning voor bij is haha. Daarna heb ik meer chronologisch verteld wat er gebeurd is en ook wat voor gevoel mij dat gaf.
De directrice met wie ik het gesprek had was verschrikkelijk correct, gelukkig zei ze wel iets meer dan alleen “ik hoor je” maar het scheelde niet heel veel. Ze wil alles perfect volgens het boekje doen dus ze wilde mijn verhaal graag horen maar er pas inhoudelijk op reageren nadat ze zijn kant van het verhaal had gehoord.
Verder ging ze steeds in op mijn gevoel, dat ik me niet gehoord had gevoeld in het gesprek met hem. Ze had het ook over het verdere traject, hoe dat vorm zou kunnen krijgen. Ik heb gezegd dat ik daar best over na wil denken maar dat ik echt eerst dit wil afronden.
Mijn vriend merkte terecht op toen ze een samenvatting gaf dat het wel erg mild was hoe ze het omschreef en dat het wel echt even duidelijk moest zijn dat het een probleem is zoals hij zich gedragen heeft. Ik heb later in het gesprek nog aangegeven dat hoewel het UWV sprak over “het riekt naar seksuele intimidatie” ik dat wellicht wat ver vond gaan omdat ik dat seksuele niet zo ervaren heb maar dat ik het wel degelijk ongewenste intimiteit vond. Toen schreef ze dat toch maar op het klachtenformulier :palm: :palm: .
Vervolgens eindigde ze het gesprek met de vraag of ik me gehoord voelde, waarop ik antwoorde: “Ik heb het gevoel dat ik mijn verhaal heb kunnen doen”.
Daar moest mijn vriend overigens heel hard om lachen, want het was precies dat, het was niet echt alsof ik respons had gehad waardoor ik met een bevredigd gevoel naar huis ging of zo.
Maar goed, naar wat ik begrepen heb gaat dat nog komen na de wederhoor. Ze ging er misschien ook nog een mediator bij halen die het bedrijf normaal ook ondersteund bij de klachtenprocedure. Dat vind ik allemaal prima.
Ik moet nu binnen 28 dagen verslag krijgen, ze streven wel naar sneller. We gaan het zien, voor nu vind ik het wel even goed. Ik ben er rustig onder, het is nu niet aan mij en we kijken wel hoe we het traject vorm gaan geven daarna.
<<

Anoniem242

Bericht 16 Okt 2017 21:11

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

@Pompoen: Fijn dat je je verhaal hebt kunnen doen. Vervelend dat je dit moet mee maken.

Ik baal momenteel van mijn zoon. Hij heeft autisme en ik vind het vaak maar zwaar en helemaal niet leuk. Vandaag was echt weer een rotdag. Lang leve de vakantie. Hij kan er niks aan doen maar ik wordt er soms echt moedeloos van. Morgen weer een nieuwe dag.
<<

Anoniem218

Bericht 17 Okt 2017 10:15

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

.
Laatst gewijzigd door Anoniem218 op 19 Okt 2017 06:05, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem218

Bericht 17 Okt 2017 12:31

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

.
Laatst gewijzigd door Anoniem218 op 19 Okt 2017 06:05, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem316

Bericht 17 Okt 2017 13:05

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Tgoh.. balen!! Hopelijk komt er snel iets anders. Het is in ieder geval al super goed dat je die stap hebt gezet.

Ik baal omdat ik eigenlijk ziek ben, maar niet ziek genoeg en nu zit ik op mijn werk me kut te voelen en te balen dat ik ben heen gegaan. En nu voel ik me zo beroerd dat ik geen zin heb om terug te gaan. The struggle is real.
<<

Anoniem222

Bericht 17 Okt 2017 13:14

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat goed dat je dat gedaan hebt Pompoen. Nu even afwachten dus..
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 18 Okt 2017 10:41

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Harrison schreef:Wat goed dat je dat gedaan hebt Pompoen. Nu even afwachten dus..


Ja gewoon afwachten, voor mij voelde het allemaal al rustiger toen ik besloten had de klacht in te dienen. Verder ben ik er nu ook niet meer zo veel mee bezig gelukkig. Heb wel wat leukers te doen (bruiloft voorbereiden). Ik was wel echt gesloopt na dat gesprek, heeft me toch veel energie gekost. Maar goed, so be it.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers