Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zijn jullie ook wat kwijt?

<<

Posh

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 203

Geregistreerd: 29 Okt 2013 16:51

Bericht 30 Okt 2013 10:34

Re: Zijn jullie ook wat kwijt?

Ok, niet lachen hè? Ik had vorige week nieuw ondergoed gekocht. Heb het boven op onze slaapkamer neergelegd, en jawel hoor, de gehele tas is spoorloos! Grrrrrrrr.......... onder tussen maar weer opnieuw wat gekocht, had het wel nodig.
The only thing that matters is what you've given me; Unconditional Love.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 30 Okt 2013 14:51

Re: Zijn jullie ook wat kwijt?

Ik heb dat ook weleens. Heb ik bij de Kruidvat bijvoorbeeld een doosje paracetamol, nieuwe shampoo en een neusspray voor dochter gehaald. 100% zeker dat ik het bij thuiskomst met het tasje op tafel had gelegd. Als ik het dan nodig heb weet ik gewoon echt niet meer waar ik het gelaten heb. Ik zal het vast opgeruimd hebben, maar dát moment kan ik me nooit meer herinneren. Uiteindelijk haal ik dan maar weer nieuwe.
<<

Anoniem83

Bericht 30 Okt 2013 15:05

Re: Zijn jullie ook wat kwijt?

Ik vergeet ook heel vaak dingen. Zo wilde ik gisteren een nieuwe was in de wasmachine gooien, maar daar zat nog een was in die ik twee dagen geleden vergeten was eruit te halen. Je kan wel raden dat dat niet erg lekker ruikt. Dus die was nog maar een keer aangezet en gelukkig is de geur eruit. Gewoon helemaal vergeten dat ik er een was in had gegooid... Ik ben echt een enorm warhoofd.
<<

Anoniem 53

Bericht 30 Okt 2013 15:58

Re: Zijn jullie ook wat kwijt?

Mijn dweil..
<<

Anoniem 63

Bericht 30 Okt 2013 22:18

Re: Zijn jullie ook wat kwijt?

Mijn telefoonhoesje is terug! :cheering: Gevonden achter de kussens van de bank. Eigenlijk de meest logische plek om eerst te kijken, haha.
<<

Anoniem170

Bericht 31 Okt 2013 00:27

Re: Zijn jullie ook wat kwijt?

Op het werk raken wij constant laders en muizen kwijt :nopompom:
<<

Chickster

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 26 Okt 2013 15:29

Bericht 31 Okt 2013 20:14

Re: Zijn jullie ook wat kwijt?

Als ik spullen heb die ik echt niet kwijt mag raken (concertkaartjes/papieren die ik ergens mee naartoe moet nemen) ruim ik ze altijd 'goed op'. En dat betekent dan altijd dat ik het niet meer terugvind, omdat ik later nooit meer weet wat die 'handige plek' ook alweer was...
<<

Anoniem 42

Bericht 31 Okt 2013 22:48

Re: Zijn jullie ook wat kwijt?

Ja, mijn onderzetters en een van mijn pantoffels. Vrees dat mijn dochter ze in de prullenbak gemieterd heeft.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 01 Nov 2013 18:31

Re: Zijn jullie ook wat kwijt?

Ik was afgelopen week het brood kwijt wat ik op zolder uit de vriezer had gehaald. Toen mijn man ging zoeken lag het op de zoldervloer.......

Dus.....
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron