Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 31 Okt 2013 20:02

Re: Datetopic

Hahaha als koekje! Maar Halloween begint de laatste jaren steeds meer te leven onder de kinderen hier, kids uit m'n klas gaan ook al Halloween lopen en we hebben dingen voor Halloween geknutseld. Je kunt J dus rustig in een koekjespak stoppen :P
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem 53

Bericht 31 Okt 2013 21:29

Re: Datetopic

Geniet ervan vanavond Bliss :wink:

'Mijn' man komt volgende week hierheen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 31 Okt 2013 21:46

Re: Datetopic

Ahaaa, komt ie met hetzelfde doel als die van mij?

Ik heb mijn man net toch maar ff geappt voor de zekerheid, of t nog wel doorgaat, gelukkig wel :P Heb m meteen laten weten dat we wat mij betreft meteen to the point komen, scheelt weer wat ongemakkelijke momenten. Ik hou nou eenmaal van duidelijkheid :yes:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem301

Bericht 31 Okt 2013 21:51

Re: Datetopic

ChiQ schreef:
Bliss schreef:Hahaha goed verhaal! Ik overwoog het ook absoluut niet, er kunnen ook nog kinderen aanbellen voor Halloween :p Ik zie me al staan en dan die kids: "Trick or treat!" :lol:

Zou wel humor zijn als hij dat zou roepen trouwens.


Nou, weet wel wat jij kiest dan. Maar Halloween? In NL, zo tof! Ik wilde Julian ook verkleden als een koekje maar zijn vader is zo'n zeikerd.

Toen ik nog in P. woonde gingen we altijd langs de deuren met zelfgemaakte lampionnetjes en liedjes zingen en snoepjes ophalen met Sint Maarten. Is dat nog? Waar ik woon vieren ze geen Sint Maarten, vind ik zo jammer! Ik wil ook snoepjes geven aan kindjes aan de deur.
<<

Nyx

Bericht 31 Okt 2013 21:57

Re: Datetopic

Hier hebben we elk jaar Sint Maarten. Ik hoor ze zingen, maar geef geen snoep. Ze komen dan ook niet bij mij aan de deur. Ik snap dat best. Als je een gratis frikandel kunt krijgen van de snackbar en andere leuke hebbedingetjes van de winkeliers, dan heb je toch geen zin in een zakje Haribo van degene die erboven woont.
<<

Anoniem 53

Bericht 31 Okt 2013 22:27

Re: Datetopic

Bliss schreef:Ahaaa, komt ie met hetzelfde doel als die van mij?

Ik heb mijn man net toch maar ff geappt voor de zekerheid, of t nog wel doorgaat, gelukkig wel :P Heb m meteen laten weten dat we wat mij betreft meteen to the point komen, scheelt weer wat ongemakkelijke momenten. Ik hou nou eenmaal van duidelijkheid :yes:

:yes:
Wilde ik in eerste instantie niet, maar hij is toch te verleidelijk.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Nov 2013 00:04

Re: Datetopic

:cheering:
❤ 7 juni 2018
<<

Nyx

Bericht 01 Nov 2013 00:16

Re: Datetopic

Ik lees even half. Maar jullie gaan voor seksdates?
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 01 Nov 2013 10:12

Re: Datetopic

Bliss schreef::cheering:


Hallo! Update!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Nov 2013 15:30

Re: Datetopic

SoGood schreef:
Bliss schreef::cheering:


Hallo! Update!


Haha ok ok, ik zal nog ff updaten. Nou, hij was bijna een kwartier te laat, dus ik zat nog meer te stressen. Maar goed, hij had de boodschap goed begrepen en draaide er niet omheen (godzijdank), dus we staken maar meteen van wal en na een paar minuten waren m'n zenuwen weg gelukkig :) Nou, de details zal ik je besparen, maar een uurtje later ofzo was ie alweer weg :P En het was eigenlijk gewoon leuk! Beviel me wel goed en hem ook, dus ik denk dat we het nog wel vaker doen haha. Ik val verder niet op hem, maar als scharrel fungeert ie goed en laat ik er daar nou net één van kunnen gebruiken! Verder blijf ik wel een beetje rondkijken naar iets serieus, maar bij gebrek daaraan vind ik dit wel ff prima.
❤ 7 juni 2018
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 01 Nov 2013 16:03

Re: Datetopic

Yeah Bliss, klinkt goed! :thumbup:
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 01 Nov 2013 16:28

Re: Datetopic

Haha Bliss! Is dit nou je ex-vriend of een ex-date?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 01 Nov 2013 16:50

Re: Datetopic

Dat vroeg ik mij ook af. Met andere woorden een nieuw iemand?
<<

Anoniem 52

Bericht 01 Nov 2013 18:11

Re: Datetopic

Bootycalls, dames? Goed bevallen? ;)

Ik heb mijn date deze week 2x gezien en ik val echt heel snel voor 'm... Gelukkig lijkt 't volledig wederzijds te zijn! 't Is grappig, omdat hij deel van mijn familie al kent en ik zijn werk en een paar van zijn collega's. We appen echt heul veel en normaal gesproken word ik daar heel erg kriegelig van, maar nu app ik net enthousiast mee! Heb 't gevoel 'm al heel lang te kennen en 't voelt gewoon onwijs goed :) Dit is niet zomaar casual daten, dat weet ik wel..

Anywho, zondag zien we elkaar weer, film kijken samen en ergens wat eten!
<<

Anoniem 49

Bericht 01 Nov 2013 18:22

Re: Datetopic

Klinkt goed Baz! :)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Nov 2013 18:28

Re: Datetopic

Leuk joh, Bazinga!

Lady & Fred: neeee dit is niet m'n ex-vriend! Dat hoofdstuk is hiermee dan ook écht officieel afgesloten en het voelt goed om verder te gaan. (heb nog wel vriendschappelijk contact overigens hoor) Dit was een man waar ik begin juni een date mee heb gehad. We waren het er toen over eens dat we geen match waren. Toen kwam ik hem dus ineens vrijdag weer tegen, et cetera.

Edit: wel een beetje blijven opletten hè? :nerd:
❤ 7 juni 2018
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 01 Nov 2013 19:41

Re: Datetopic

Ja, Bridget Jones ik zal goed opletten een volgende keer... :lol:

Ik lees ook zoveel verhalen door elkaar hier haha...

Bazinga dat klinkt niet verkeerd. Klinkt zelfs een als blijvertje voor een relatie. Veel plezier zondag!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 01 Nov 2013 20:27

Re: Datetopic

Haha, het is soms allemaal niet bij te houden. Maar hee, ik volg het weer! :thumbup:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem 53

Bericht 01 Nov 2013 20:39

Re: Datetopic

Bliss, dat klinkt serieus echt als die vent van mij! Is het niet stiekem dezelfde, dat ie in alle steden een scharreltje heeft :wink:

Bazinga, leuk leuk! Veel plezier alvast zondag!
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 01 Nov 2013 23:12

Re: Datetopic

Hahaha Bliss, heerlijk!

Leuk Bazzie!!
<<

Anoniem59

Bericht 02 Nov 2013 08:57

Re: Datetopic

Hoi ladies! Ik ben een tijd niet geweest (mijn love interest zat in het buitenland dus weinig activiteit daar) dus veeeeeel bij te lezen gehad!

Bliss & Auxo: goed zo, weg met die pandapunten! Bliss, fijn dat dit idee van de scharrel je wat meer rust brengt dan dat hele date-gebeuren. Rust heb je wel een beetje verdiend op dit vlak. Ga je hem nu vaker zien? En kap je nu even met daten of doe je dat wat rustiger aan? Auxo: je gaat toch overstag, is ook niets ergs aan toch? Als je allebei weet wat het doel is en je bent daar duidelijk over... Waarom niet?

Bolletje: ik zou het denk ik jammer vinden in jouw plaats.. Maar als jij er ok mee bent, en geen bezwaren ziet moet je het lekker zo doen natuurlijk :)

Nyx: wat gecompliceerd en ingewikkeld bij jou.. Vind je dat zelf niet lastig? Zou je niet liever iets zonder gedoe hebben? Ik soms wel hoor, het kan zo vermoeiend zijn soms zo..

Baz: yeah dude! Je klinkt echt anders over deze vent dan over anderen voor hem! Wie weet, word je toch nog onderdeel van een komisch duo ;)
Nou.. Mijn eigen love interest was dus 4 weken in het buitenland. Eerst was hij mijn date/vriendje-achtig iets maar dat liep stuk op dat hij het te heftig vond dat ik mijn zoons heb en dat dat eigenlijk allemaal heel snel ging, en dat freakte een beetje. Toen werden we dus vrienden, in die hoedanigheid ontmoette hij ook mijn jongens, we hadden allemaal leuke dingen gedaan als vrienden, hebben beiden een beetje rondgedate en geklooid en toen ineens was hij een avondje hier en het laaide ineens weer totaal op. Beiden hebben we de date waarmee we toen bezig waren gedag gezegd omdat het gewoon niet hetzelfde voelde als met elkaar... Maar het blijft eng en ingewikkeld. Hij weet niet of hij de verantwoordelijkheid en de binding aankan nu, en ik ben bang dat hetzelfde gebeurt als vorige keer dus we spraken af rustig aan weer te gaan daten, terwijl hij die issues gaat overdenken (als het met jou niet lukt dan lukt het met niemand zegt hij... Hij wil eraan werken) en ik kan dan wat vertrouwen opdoen dat hij niet gelijk wegrent. Tijdens zijn reis hebben we wat Geskyped, dat was fijn.

In de tussentijd had ik nog een geïnteresseerde man achter me aan.. Echt perfect in alle opzichten. Supermooie man (omg dat lijf!) single, intelligent, grappig, leuk, lief, ambitieus, leuke baan, totally into me. Maar het deed me gewoon niets.. En nu is mijn ex-ex-date dus terug van zijn reis. Gisteravond was ik bij hem. Zo fijn! Hij had van elke plek van zijn rondreis een klein souveniertje meegenomen voor me, heeft dus overal aan me gedacht... We hebben zo fijn gekletst, geknuffeld, beetje gedronken, en op een gegeven moment tegen elkaar aan gezeten, mijn benen op zijn schoot, zijn armen om me heen. Uiteindelijk teruggegaan naar mijn auto (verstandig he) en daar een beetje gezoend en toen ben ik naar huis gegaan. Daarna allemaal appjes: je bent zo mooi en lief en slim en leuk, wat een superfijne eerste date! Pffff, wauw..

Over 2 weken gaan we samen dronken worden @ his place hadden we bedacht. Zoveel zin in! Zo, dat was mijn ego-verhaal!
<<

Marientjuh83

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 219

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:11

Bericht 02 Nov 2013 09:47

Re: Datetopic

Ik zou ook wel weer eens een date willen maar ik durf niet zo goed :(
Accepteer wat is. Laat los wat is geweest. En heb vertrouwen in wat komt.
<<

anoniem213

Bericht 02 Nov 2013 10:07

Re: Datetopic

Lees je onderschrift dan nog eens!
<<

Anoniem58

Bericht 02 Nov 2013 11:26

Re: Datetopic

Heey meiden,
Bazinga, dat klinkt leuk!!!
RYW, wat een leuk ego verhaal! Klinkt heel leuk die sexy kerel!
Marientje, eens met June, een beter antwoord had ik niet kunnen bedenken, en wat een mooi onderschrift heb je!
Bliss, wat stoer zeg! Als het voor jullie allebei werkt, waarom niet?

Ik zou gisterenavond gaan feesten met m'n date maar het is niet doorgegaan, ik was ergens anders repeteren en daarna Apple hij dat hij moe was van de hele week, had hij overdag al gezegd en ik voelde me ook niet lekker dus ik ben gaan slapen. Ik snap jullie aan de ene kant wel, maar je weet toch nooit hoe iets loopt, beter dat hij zegt dat ik geen verwachtingen moet hebben dan dat ik straks wel verwachtingen heb en hij roept dan dat hij geen relatie wil.
Hij heeft blijkbaar altijd een issue gehad met daten, vrienden van mij kennen hem toevallig van vroeger, en hij heeft heel veel mee gemaakt en ik denk dat dat ermee te maken heeft. Plus ik heb een kind, dus als je al issues hebt met binden is dat helemaal heftig. En ik heb zelf ook bindings issues haha, ik ben twee keer wel verliefd geweest na m'n scheiding maar als het dan te dicht bij kwam knapte ik af, op iets stoms. Dus wie weet is dit wel de perfecte constructie ;)
<<

Anoniem 52

Bericht 02 Nov 2013 11:41

Re: Datetopic

RYW, lieve schat van me, wil je referenties naar 'komisch duo' voor je houden? ;) Ik ben blij voor ons! Dubbeldate in de toekomst? :pirat:
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron