Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Duo kinderwagen

<<

yes1984

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 537

Geregistreerd: 14 Nov 2013 08:56

Bericht 13 Okt 2017 16:18

Re: Duo kinderwagen

Wij hebben een zwarte Kees duowagen gehad. Tweedehands gekocht. Zag er keurig uit. We hebben er € 85,- voor betaald. Na gebruik weer verkocht via marktplaats voor € 90,-
De wagen is ons zeer goed bevallen. We hadden een nestje en een zitje voor elkaar. Zo kun je er ook gemakkelijk mee winkelen. Onze kinderen schelen 26 maanden in leeftijd.
Afbeelding
Afbeelding
* 3-1-2009* en * 26-11-2012*
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 13 Okt 2017 21:03

Re: Duo kinderwagen

Het nadeel van veel duowagens vind ik dat je er niet 1 wagen van kunt maken voor als je met 1 kind op pad gaat. Zoals bv bij donkey en geo wel kan.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem280

Bericht 13 Okt 2017 22:20

Re: Duo kinderwagen

De urban jungle duo, natuurlijk met tweeling.
Ideaal ding en kon/kan er de meeste kruidvat mee in.
Ook achterelkaar geprobeerd in de winkel, maar vond de draai te groot en zwaar.
<<

Puck

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 28 Dec 2013 08:10

Bericht 14 Okt 2017 07:06

Re: Duo kinderwagen

Ik heb bij de komst van de 2e een Easywalker gekocht, opzich een fijn ding, maar erg zwaar en groot om in te klappen, in theorie droeg ik m'n dochter vaak in de doek.

Ik heb nu een Bugaboo Donkey gekocht, omdat deze ook voor 1 kind gebruikt kan worden en zelfs in de achterbak van onze kleine auto past. Wat ik ook echt een voordeel vind is dat de zitjes naar je toe kunnen, dit kan bij de Easywalker niet en dat vind ik wel een groot nadeel.
13-04-2014
02-03-2016
10-03-2018
25-08-2020
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Nan