Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwangerschaps topic - tot 12 weken

<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 31 Okt 2013 21:50

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Hoi dames,

Ik denk dat het mis gaat lopen bij mij.. Vanmiddag voelde ik iets knappen in mijn buik en daarna de hele middag na het plassen een veeg bloed bij het afvegen. Ik heb nu ook soort menstruatie kramp ik m'n rug en buik.
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 01 Nov 2013 00:28

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Ah nee Shally, ik duim voor je dat het goed blijft gaan! :hug:

Wanneer mocht je weer komen voor een echo?
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Anoniem123

Bericht 01 Nov 2013 08:20

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

oh nee shally :(
<<

Swampy

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 361

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 01 Nov 2013 08:34

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

ahhh Shally...
Dit is ook niet ontspannen zo...
Snap ook dat je niet zo makkelijk belt na de vorige keer,maar zou even bellen naar het ziekenhuis óf en verloskundige in de buurt.
Vraag of je even mag komen!
Sterkte!
Grote man 31-08-2010
Klein prulleke 12-05-2014

Holagirl
<<

mardie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 442

Geregistreerd: 10 Sep 2013 20:56

Bericht 01 Nov 2013 09:50

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Oh Shally wat onzeker allemaal.
Ik hoop dat het allemaal goed mag blijven gaan. Je hoort hier op het forum vaker verhalen van veel bloedverlies.
Maar ik begrijp dat je enorm ongerust bent. :hug:

Vandaag hebben we eindelijk de echo.
Ben best wel zenuwachtig en tel de uurtjes af.
Om 14.00 u is het zover!!
April 2012 -juni 2014-september 2016
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 01 Nov 2013 10:07

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Shally hoe is het nu?

Mardie, spannend! Succes!

Ik ben vandaag officieel 12 weken :cheering: En ik voel me eigenlijk ook best wel weer goed. Misselijkheid is weg, moeheid is grotendeels weg... Nu breken de goede tijden aan :) Wel gek hoor, op mijn werk zijn ze nu ook al een beetje aan het kijken naar hoe ze mij gaan vervangen, ik moet gaan beslissen wanneer ik met verlof ga... Het wordt ineens zo echt allemaal!

Mijn man en ik zijn al volop in discussie of we het geslacht willen weten straks. Bij de andere twee wisten we het niet, en nu twijfelen we allebei. Ik ben een beetje klaar met al het neutrale gedoe, weer neutrale kleertjes, weer een neutraal kamertje... Het lijkt me best leuk dat als je het van tevoren weet je veel gerichter dingen kunt doen. Aan de andere kant vond ik het ook wel heel bijzonder om het bij de andere 2 niet te weten, maakt het toch wat spannender nog aan het einde. Haha ik ben er dus duidelijk nog niet uit.

Volgende week vrijdag de nekplooimeting, dat is nog wel even spannend!

Hoe gaat het met de rest? Zijn de kwaaltjes een beetje te houden? Hebben jullie het al veel mensen verteld?
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 01 Nov 2013 10:11

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Als ik er geen krampen bij had,had ik me missxhien nog niet zo ongerust gemaakt.

Ik mag om 12.20 langs komen. Helaas zonder mijn vriend,die vind school en werk belangrijker. Ik ben echt in hem teleurgesteld en hier ben ik nog niet over uit gepraat. Ik moet nu waarschijnlijk alleen want heb op mn zus na geen familie in de buurt. En mn zus is met haar kindje naar het ziekenhuis elders.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 01 Nov 2013 10:26

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Sterkte Shally! Vervelend dat je vriend niet mee wilt/ mee kan gaan. Ik hoop voor je dat alles goed is met jullie kleintje. Kan er eventueel een vriendin mee gaan?
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 01 Nov 2013 10:29

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Shally, hele dikke :hug: Ik hoop dat je straks een mooie echo hebt. Ik begrijp je onzekerheid, vooral die buikkrampen. Aan de andere kant kan het ook bij de zwangerschap horen, het groeien van de baarmoeder. Maar goed, je weet het nu gewoon niet en dat is killing. Erg vervelend dat je vriend niet mee kan/wil, dit wil je liever niet in je eentje doen... Sterkte straks!!
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 01 Nov 2013 10:42

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Mijn vriend is gewoon een eerste klas eikel. Ik heb huilend mijn moeder gebeld en vertrld dat ik alleen zou moeten omdat mn vriend niet mee gaat. Nu heeft ze haar werk afgezegd en komen mn ouders zo hierheen zodat mn moeder met me mee kan. Ze wonen hier meer dan een uur vandaan. Op mn zus na heb ik geen familie in de buurt en ook geen vriendinnen. Anders was mn zus mee gegaan maar die is noet thuis.
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 01 Nov 2013 10:56

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Wat ontzettend lief van je ouders Shally!
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Wen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 06 Okt 2013 23:55

Bericht 01 Nov 2013 11:23

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Wel heel lief dat je ouders meegaan!! Ik ga voor je duimen dat alles goed gaat Shally!!

Ik heb straks een afspraak met iemand van moeders voor moeders.
<<

Anoniem31

Bericht 01 Nov 2013 11:34

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

shally wat een onzekerheid en balen dat je vriend niet mee kan. maar wel fijn dat je moeder met je meegaat.ik hoop dat dat toch alles goed is
<<

Anoniem113

Bericht 01 Nov 2013 12:17

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Succes Mardie!

He wat een narigheid weer Shally. En wat een sukkel dat je vriend niet mee gaat. Ik ben 1x alleen naar een begin echo geweest omdat ik meteen mocht komen en mn vriend ver weg werkt. Nou toen was het mis en dan zit je daar alleen. Zou ik echt nooit meer doen. Fijn dat je ouders komen shally en heel veel succes!

Knillis gaat snel ineens he! Fijn dat je de 12 weken over bent. Wil ik ook! Hier ben ik nig steeds heel erg moe en mn concentratie is ver te zoeken. Gelukkig ben im op vrijdag altijd vrij dus kan ik even wat rustig aan doen. Wij willen wel weten wat het gaat worden, kan dat echt niet bedwingen haha.

Wen goed dat je mee doet aan mvm. Ik ben sinds woensdag begonnen. Valt me nog alles mee. Alleen in de nacht is het irritant want dan moet im echt wakker worden om mn plasje over te gieten haha.
<<

Wen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 06 Okt 2013 23:55

Bericht 01 Nov 2013 12:48

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Clapperdie: mijn schoonzus heeft heel veel moeite gehad met zwanger worden dan krijg je van dichtbij mee hoe belangrijk het is. Dus heb me als eerste daarvoor aangemeld en toen de verloskundige pas gebeld. Ik krijg as maandag mijn eerste flessen.
Er kwam snel een streepje, op de een of andere manier blijf ik verbaasd bij het zien van een streepje!! Uiteraard voornamelijk heel erg blij!!
<<

Eppie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 441

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:56

Bericht 01 Nov 2013 13:04

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Wat een onzekerheid shally.
Ik hoop dat je straks een goede echo hebt. Super lief van je ouders dat ze meegaan. En wat vervelend dat je vriend dat op zijn manier niet belangrijk genoeg vindt... Ik ga voor je duimen!
Afbeelding
<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 01 Nov 2013 13:46

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Spannend shally,hopelijk goed nieuws!

Wanneer hebben jullie het aan jezorgverzekering doorgegeven ?
En de kraamzorg geregeld? Ik wil eigenlijk nog even wachten, over drie weken weer echo. Of is dat te laat?
Ik weet het niet meer vd eerste wanneer ik dat gedaan heb.
<<

Anoniem113

Bericht 01 Nov 2013 13:48

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Ik heb dat de vorige keer na de termijn echo gedaan geloof ik. Ze kunnen het maar weten :yes:
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 01 Nov 2013 14:01

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Haha bij de eerste 2 zwangerschappen had ik het al heel snel doorgegeven, en nu vergat ik het steeds. Ik heb het na de termijnecho geregeld, aangegeven bij de zorgverzekeraar en zij hebben het geregeld met het kraamzorgbureau.
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Anoniem198

Bericht 01 Nov 2013 15:31

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Shally :hug: ik duim voor je dat alles goed is.

Is het verplicht aan je zorgverzekering door te geven dat je zwanger bent?
Ik kan er niks over vinden op de website en wij gaan overstappen naar een ander.
Die ik nu heb ik heel basic.
<<

mardie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 442

Geregistreerd: 10 Sep 2013 20:56

Bericht 01 Nov 2013 15:51

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Even snel een ego bericht.
Prachtig kloppend hartje gezien :heart: !!
Verder ben ik nog een paar dagen vooruit gezet naar 8 wk 5 dagen
Maar over 2,5 week weer een echo en dan definitieve termijn bepaling.
pff ben zo blij en opgelucht nu!
April 2012 -juni 2014-september 2016
<<

Anoniem31

Bericht 01 Nov 2013 16:01

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

shally hoe was het bij de vk?
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 01 Nov 2013 16:29

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Geen goed nieuws. Hartje was niet meer te zien dus toch een miskraam. Hopelijk gaat het doorzetten en komt alles eruit en hoef ik geen curettage. Donderdag had ik al een afspraak staan en die moet ik ook laten staan. Dan wordt er nogmaals gekeken en van daaruit gekeken of er vervolgstappen nodig zijn. Ik ben echt helemaal kapot. Zo verdrietig :cry:
Ik weet dat mijn lichaam z'n werk heeft gedaan en dat het vruchtje niet goed was. Over een paar dagen zal ik er ook vrede mee hebben denk ik maar nu is er gewoon erg veel verdriet en boos op mezelf.

Ik ga maar weer verder met alleen kniezen.

Succes voor jullie allemaal!!
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 01 Nov 2013 16:30

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Fijn Mardie!! Lekker genieten!

En bij mij moest ik het wel verplicht doorgeven aan de Zorgverzekeraar, zij zijn degene die de afspraak maakten met het kraamzorgbureau. Ik had eerst het kraamzorgbureau zelf gebeld maar kon mezelf niet aanmelden, dit moet perse vja de Zorgverzekeraar.
Laatst gewijzigd door Knillis op 01 Nov 2013 16:33, in totaal 1 keer gewijzigd.
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 01 Nov 2013 16:32

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Shally neee wat enorm verdrietig!! Klopt je onzekere gevoel dus toch... Ah meis ik vind dit echt erg! Ik hoop voor je dat het inderdaad snel doorzet, dat afwachten is vreselijk weet ik uit ervaring. Neem je tijd, een miskraam hakt er enorm in. Heel veel sterkte! :hug:
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers