Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wanneer voelde je de baby voor het eerst?

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 11 Okt 2017 17:11

Re: Wanneer voelde je de baby voor het eerst?

Met 14 weken fladders maar daarna echt pas met 20 weken ofzo echt heel duidelijk.
Let's discover the world together.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 11 Okt 2017 17:16

Re: Wanneer voelde je de baby voor het eerst?

Bij E wist ik het met 18 weken zeker, daarvoor af en toe wel iets vaags, maar nog niet heel duidelijk.
Bij Y pas ergens na 20 weken, de placenta lag aan de andere kant en zij was sowieso niet zo beweeglijk als E.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:06

Bericht 11 Okt 2017 17:53

Re: Wanneer voelde je de baby voor het eerst?

Met 16 weken voelde ik af en toe al wat kleine bewegingen. Ik wist toen ook zeker dat het de baby was.
<<

Anoniem243

Bericht 11 Okt 2017 18:29

Re: Wanneer voelde je de baby voor het eerst?

Deze keer met 16 weken al! Zo fijn! Echt geluk, want placenta ligt aan de voorkant.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 11 Okt 2017 20:05

Re: Wanneer voelde je de baby voor het eerst?

Sookie schreef:Deze keer met 16 weken al! Zo fijn! Echt geluk, want placenta ligt aan de voorkant.


Ik heb het idee dat dat placenta voorkant gebeuren vooral invloed heeft op anderen die de baby willen voelen, dus van buitenaf! Ik voel deze baby al vanaf 12 wk ofzo, maar heb de placenta ook voor liggen. Vriend kon baby wel pas veel later voelen nu dan bij de vorige baby.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem243

Bericht 11 Okt 2017 20:21

Re: Wanneer voelde je de baby voor het eerst?

Zora schreef:
Sookie schreef:Deze keer met 16 weken al! Zo fijn! Echt geluk, want placenta ligt aan de voorkant.


Ik heb het idee dat dat placenta voorkant gebeuren vooral invloed heeft op anderen die de baby willen voelen, dus van buitenaf! Ik voel deze baby al vanaf 12 wk ofzo, maar heb de placenta ook voor liggen. Vriend kon baby wel pas veel later voelen nu dan bij de vorige baby.


Twee weken later voelde man het ook dus geen idee of dat daarvoor uitmaakt. Wel schijnt mijn bouw (erg smal) te helpen, ik kan bijvoorbeeld soms ook al een ruggetje / hoofdje / billen naar voren voelen steken vanaf de buitenkant.
<<

Anoniem315

Bericht 11 Okt 2017 20:25

Re: Wanneer voelde je de baby voor het eerst?

Sookie schreef:
Zora schreef:
Sookie schreef:Deze keer met 16 weken al! Zo fijn! Echt geluk, want placenta ligt aan de voorkant.


Ik heb het idee dat dat placenta voorkant gebeuren vooral invloed heeft op anderen die de baby willen voelen, dus van buitenaf! Ik voel deze baby al vanaf 12 wk ofzo, maar heb de placenta ook voor liggen. Vriend kon baby wel pas veel later voelen nu dan bij de vorige baby.


Twee weken later voelde man het ook dus geen idee of dat daarvoor uitmaakt. Wel schijnt mijn bouw (erg smal) te helpen, ik kan bijvoorbeeld soms ook al een ruggetje / hoofdje / billen naar voren voelen steken vanaf de buitenkant.


Dat had ik ook, ik voelde ook veel, ondanks een (bij de 1e) voorliggende placenta. Bij de tweede lag de placenta achter, maar ik heb dat niet als heel anders ervaren.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 11 Okt 2017 20:36

Re: Wanneer voelde je de baby voor het eerst?

Ik pas bij 23 weken, A. Had net een openhartoperatie ondergaan en was voor de tweede keer onder het mes geweest omdat het niet goed ging. Hij lag in coma en ik logeerde bij vrienden in de buurt. ‘S nachts lag ik wakker en voelde ik ineens mijn kindje bewegen, zo fijn, zo geruststellend maar ook zo verdrietig dat ik het niet met A. kon delen.

En Lady, ben jij weer zwanger?! Heb ik iets gemist (als je zwanger ben duidelijk wel haha).
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 11 Okt 2017 20:38

Re: Wanneer voelde je de baby voor het eerst?

Volgens mij voelde ik rond de 17/18 weken voor het eerst iets.
Had ook steeds behoorlijk last van m'n darmen, dus het duurde wel even voor ik het verschil door had, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem247

Bericht 11 Okt 2017 20:40

Re: Wanneer voelde je de baby voor het eerst?

De oudste met 21 weken en de jongste met 17 weken.
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 11 Okt 2017 21:49

Re: Wanneer voelde je de baby voor het eerst?

Bij de eerste voelde ik plopjes/bubbels rond de 16 weken. Ik heb toen in die week een echo gehad omdat ik was gevallen en mijn buik toen heel strak aanvoelde. Tijdens die echo voelde ik weer hetzelfde en kon toen op de echo zien dat de kleine aan het trappelen was.
Deze baby voel ik heel af en toe heel lichtjes kriebelen plopjes in mijn buik. Vanavond voelde ik het weer toen reageerde de baby heel duidelijk toen mijn dochtertje een slaapliedje zong voor de baby! :love:
Afbeelding

Afbeelding
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Kaat