Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke pop?

<<

Anoniem57

Bericht 31 Okt 2013 14:06

Welke pop?

Ik wil voor L. een pop vragen voor haar verjaardag, maar dan wel een slag echter dan wat ze nu heeft (baby born mini), dus een die kan huilen/bewegen/praten, in die trant.

Hebben jullie suggesties?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 31 Okt 2013 14:10

Re: Welke pop?

De Babyborn Interactive is volgens mij wel leuk.

Ik vind die stemmetjes uit die babypoppen trouwens heel vervelend. Ezra heeft een tijdje een kleine versie van de Baby Annabel gehad die ook kon praten en ik vond het maar eng klinken. Heel onnatuurlijk, geen baby of kind heeft zo'n rare stem, en die pop begon ook te pas en te onpas geluid te maken.
Laatst gewijzigd door Susan op 31 Okt 2013 14:12, in totaal 1 keer gewijzigd.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3282

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 31 Okt 2013 14:11

Re: Welke pop?

Geen suggestie, maar ik ben ook benieuwd, mijn dochter wil heel graag zo'n pop. Ik ben ook een beetje aan het rondkijken maar geen idee welke het leukste is.
<<

Anoniem73

Bericht 31 Okt 2013 14:27

Re: Welke pop?

Ik zou voor een babyborn gaan, alleen heb je die ook met geluiden?
<<

Anoniem57

Bericht 31 Okt 2013 14:29

Re: Welke pop?

Ja, dat vraag ik me ook af.
Bewegingen hoeft van mij niet zo, ik wil voornamelijk huilen & praten.
L. is natuurlijk nog maar klein, en een rauwdauwer, ik ben bang dat de bewegingen dan zo kapot zijn.

Wat ik kon zien zo is dat de baby born interactive kan huilen met tranen, drinken, eten, plassen, maar zonder echt geluid. De baby Annabelle beweegt alleen wat, volgens mij.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 31 Okt 2013 14:32

Re: Welke pop?

Susan schreef:De Babyborn Interactive is volgens mij wel leuk.

Ik vind die stemmetjes uit die babypoppen trouwens heel vervelend. Ezra heeft een tijdje een kleine versie van de Baby Annabel gehad die ook kon praten en ik vond het maar eng klinken. Heel onnatuurlijk, geen baby of kind heeft zo'n rare stem, en die pop begon ook te pas en te onpas geluid te maken.


Oh jakkes, dat vind ik maar akelig!
<<

Zilver

Noob

Berichten: 59

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:01

Bericht 31 Okt 2013 14:35

Re: Welke pop?

Ik heb hier in de garage ergens nog een pop van Yasemin liggen waar ze toch nooit naar omkijkt of naar om heeft gekeken, die kan ook praten, ga zo eens even zoeken welke het is. Hij is iig van zapf.



Ik heb m al gevonden http://www.bol.com/nl/p/zapf-little-sun ... 010654929/
Deze is het. Ik geloof ook nog helemaal compleet. Wil je anders eerst kijken of ze het wat vind?
Mama van Yasemin & Mas
<<

Anoniem57

Bericht 31 Okt 2013 14:40

Re: Welke pop?

Wat een uitgebreid ding! Neem hem maar een keer mee! Leuk!
<<

Anoniem8

Bericht 31 Okt 2013 19:23

Re: Welke pop?

Fenne heeft een Annabelle en die kan huilen, lachen, kirren en zuigen aan een speentje (de wangetjes en het mondje gaan dan op en neer). Als je haar water geeft uit een flesje dan huilt ze daarna echte tranen.
<<

Anoniem57

Bericht 01 Nov 2013 02:56

Re: Welke pop?

Toch nog eens zoeken dus!
<<

Anoniem331

Bericht 01 Nov 2013 08:07

Re: Welke pop?

Hier ligt de babyborn te liggen. Het is jammer dat die pop geen haar heeft.
<<

Mama29

Kwebbel

Berichten: 367

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:36

Bericht 01 Nov 2013 10:51

Re: Welke pop?

De baby born, er is nu ook 1 die van alles kan, de birthday baby born ofzo.. zal ff kijken of ik hem kan vinden online
<<

Mama29

Kwebbel

Berichten: 367

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:36

Bericht 01 Nov 2013 10:52

Re: Welke pop?

<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 09:00

Bericht 01 Nov 2013 14:53

Re: Welke pop?

Ik zou inderdaad een pop met haar nemen, want dan kan ze tenminste haren kammen etc. merk dat ze dat hier ook eigenlijk het leukste vindt.
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Indigo