Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hulp gezocht voor jarige :)

<<

Anoniem282

Bericht 09 Okt 2017 19:56

Hulp gezocht voor jarige :)

Hoi!

Een ontzettend lief, klein jongetje is vandaag 1 jaar geworden en ik wil graag iets voor hem kopen. Nu heb ik jullie hulp nodig, want ik heb eerlijk gezegd niet zoveel verstand van ukkies als het gaat om wat goed/veilig/babybestendig (is dat een woord?) speelgoed is.

Hij houdt heel erg van alles wat glinstert, geluidjes maakt en licht geeft. De smartphones van volwassenen speelt hij het liefst mee, maar dat is niet zo handig. Nu heb ik even gekeken op o.a. bol.com en ultragadgets en kwam daar allerlei speelgoedtelefoons tegen, maar weet echt niet wat in de smaak valt bij een 1-jarige. Ik kwam bijv. deze tegen: https://www.bol.com/nl/p/fisher-price-l ... _role%3Din

En een speelgoed iPhone, maar die oogt wel heel simpel: https://www.ultragadgets.nl/contents/nl ... phone.html

Weten jullie nog meer leuke speelgoedtelefoons die licht geven/geluid maken/knopjes hebben? Ik zie van alles voorbij komen, maar het zegt me gewoon niet echt iets.

En ik zag hier (zit in het buitenland) een heel zachte knuffel met een dekentje dat ook heel zacht is. Helaas kan ik het niet netjes meekrijgen in de koffer/handbagage, maar iemand toevallig een idee waar ik zoiets in NL kan vinden, of een ander leuk cadeautje erbij? Hij heeft bijna geen knuffels, dus vandaar. :) Bij bol.com is er eentje en die vind ik niet leuk: https://www.bol.com/nl/p/pluche-knuffel ... 051741097/

Zo, dit is wel een heel sneue post geworden; ik wil graag iets leuks geven, maar heb er echt totaal geen verstand van. In totaal mag het ongeveer 30 euro kosten. Jullie tips zijn heel erg welkom en alvast heel erg bedankt!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11577

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 09 Okt 2017 20:03

Re: Hulp gezocht voor jarige :)

De knuffels van jellycat ben ik echt fan van die zijn supermacht. Qua telefoon herrie ding zou ik niet te moeilijk doen. Die wordt waarschijnlijk toch vervloekt door de ouders.


Deze geeft j en ben blij met de uit-knop
https://www.bol.com/nl/p/vtech-baby-bab ... stedsearch
2015 💙
<<

Anoniem231

Bericht 09 Okt 2017 20:27

Re: Hulp gezocht voor jarige :)

Ik heb die van mij bij de action gekocht. Is een spiegel maar als je op een knopje drukt komen er 4 dieren en liedjes.
Een groot succes bij mijn zoon, belt nu steeds papa en anderen
Mijn dochter speelt er ook graag mee. Ziet zichzelf, drukt op het knopje en komen er lichtjes en muziek. Lachen en dansen.
Is blauw met wit.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 09 Okt 2017 20:34

Re: Hulp gezocht voor jarige :)

Guattari schreef:Hoi!

Een ontzettend lief, klein jongetje is vandaag 1 jaar geworden


Dat klopt! Neem aan dat je mijn zoon bedoelt?

Ik heb geen tips voor een speelgoedtelefoon. Ik denk ook niet dat mijn zoon daar mee te foppen zou zijn, een echte telefoon is gewoon veel leuker (niet dat dat van ons mag hoor).

Leuk speelgoed met lichtjes en geluid vind ik de auto's van Toet Toet of de dieren van Zoef Zoef. Allebei van Vtech.

Mijn zoon heeft gisteren Blub de Badvis van Vtech gekregen, ook erg leuk.

De knuffels van Happy Horse zijn lekker zacht en betaalbaar.
<<

Anoniem282

Bericht 09 Okt 2017 20:44

Re: Hulp gezocht voor jarige :)

Minx: Heldin! Dank je wel! Ik heb eindelijk het aapje gevonden dat ik ook in de winkel zag ergens in Spanje en dan met zo'n dekentje. Klopt idd, heel erg zacht. :heart:
<<

Anoniem282

Bericht 09 Okt 2017 20:45

Re: Hulp gezocht voor jarige :)

Pollepel schreef:Ik heb die van mij bij de action gekocht. Is een spiegel maar als je op een knopje drukt komen er 4 dieren en liedjes.
Een groot succes bij mijn zoon, belt nu steeds papa en anderen
Mijn dochter speelt er ook graag mee. Ziet zichzelf, drukt op het knopje en komen er lichtjes en muziek. Lachen en dansen.
Is blauw met wit.


Oh super, met een beetje geluk kom ik daar nog a.s. donderdag. Dank je wel!
<<

Anoniem282

Bericht 09 Okt 2017 20:47

Re: Hulp gezocht voor jarige :)

Green_Pepper schreef:
Guattari schreef:Hoi!

Een ontzettend lief, klein jongetje is vandaag 1 jaar geworden


Dat klopt! Neem aan dat je mijn zoon bedoelt?

Ik heb geen tips voor een speelgoedtelefoon. Ik denk ook niet dat mijn zoon daar mee te foppen zou zijn, een echte telefoon is gewoon veel leuker (niet dat dat van ons mag hoor).

Leuk speelgoed met lichtjes en geluid vind ik de auto's van Toet Toet of de dieren van Zoef Zoef. Allebei van Vtech.

Mijn zoon heeft gisteren Blub de Badvis van Vtech gekregen, ook erg leuk.

De knuffels van Happy Horse zijn lekker zacht en betaalbaar.


Haha, gefeliciteerd met de verjaardag van jouw zoon! Is hij ook 1 jaar geworden? Hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad! Voor telefoon zal ik nog even bij de Action kijken en ik vond die van de link die ik plaatste (niet die iPhone) ook leuk!
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 09 Okt 2017 20:53

Re: Hulp gezocht voor jarige :)

Bedankt, hij is inderdaad ook 1 jaar geworden.
Succes met je cadeaus, goede tips heb je al gekregen :)
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11577

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 09 Okt 2017 21:00

Re: Hulp gezocht voor jarige :)

Guattari schreef:Minx: Heldin! Dank je wel! Ik heb eindelijk het aapje gevonden dat ik ook in de winkel zag ergens in Spanje en dan met zo'n dekentje. Klopt idd, heel erg zacht. :heart:


Oh die aapjes zijn heel tof ook allemaal. J heeft deze olifant.
https://www.jellycat.com/eu/fuddlewuddl ... nt-fw6euk/
2015 💙
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 09 Okt 2017 21:14

Re: Hulp gezocht voor jarige :)

Mijn eerste afstandsbediening van vtech!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers