Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke sauna/wellness?

Peiling eindigt op 16 Okt 2017 11:40

Welke sauna/wellness?

Veluwse Bron
16
80%
Elysium
3
15%
Thermen Holiday
0
Geen stemmen
Zwaluwhoeve
0
Geen stemmen
SpaPuur
1
5%
SpaSense
0
Geen stemmen
SpaWell
0
Geen stemmen
 
Aantal stemmen : 20
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4379

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 06 Okt 2017 11:40

Welke sauna/wellness?

Ik heb nog een cadeaukaart liggen voor een wellness (wellnessgiftcard) en wil die gaan gebruiken. Mijn vriend en ik komen alleen nooit in een wellness, we zijn alleen een keer bij Sanadome geweest en dat vonden we veel te druk. Welke welness is leuk om heen te gaan? Zie mijn poll :)
<<

Anoniem222

Bericht 06 Okt 2017 11:51

Re: Welke sauna/wellness?

Ik ben niet bij al deze sauna's geweest, maar wel een aantal. Twee keer bij de Veluwse bron en dat is allebei de keren erg goed bevallen.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 06 Okt 2017 11:55

Re: Welke sauna/wellness?

Ik zou zeggen Veluwe bron of elysium. Al ben ik bij die laatste op een doordeweekse zonnige dag geweest toen het buiten heel lekker op de ligbedjes en bij de baden verspreidde enzo. Hoor ook wel vaker dat mensen het druk vinden.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 06 Okt 2017 12:02

Re: Welke sauna/wellness?

Ik ken van dit lijstje de Veluwse Bron en de Zwaluwhoeve en vind ze allebei fijn.
#teammaple🍁
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 06 Okt 2017 12:10

Re: Welke sauna/wellness?

Van dit rijtje Veluwse bron.
2015 💙
<<

Anoniem298

Bericht 06 Okt 2017 12:12

Re: Welke sauna/wellness?

Ik zou Veluwse Bron of Thermen Holiday kiezen. Ik ben bij de eerste nog niet geweest, maar wel bij Elysium en Zwaluwhoeve en dat vond ik echt te massaal, te druk. Geen idee dus hoe dat bij VB is, maar daar heb ik voornamelijk positieve verhalen over gehoord, over de andere twee sowieso niet.

Thermen Holiday vond ik erg fijn! Die is kleinschalig, dus er zijn wat minder sauna´s dan bij de andere, maar daardoor dus ook weer rustiger. Ik zou dan wel op een doordeweekse dag gaan.

Die onderste 3 ken ik helemaal niet, ook niet van horen zeggen.
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 06 Okt 2017 12:20

Re: Welke sauna/wellness?

Ik heb ervaring met spa sense, spa puur, elysium en zwaluwhoeve.
Verschil in deze 4 zit hem in de grootheid. Elysium en zwaluwhoeve zijn stuk groter. Wat meer mogelijkheden geeft maar ook meer drukte brengt.
Elysium is wat moderner, zwaluwhoeve landelijker.
Spa puur en spa sense zijn ongeveer even groot. Met het verschil dat (vind ik) bij spa puur veel te veel mensen voor de hoeveelheid faciliteiten zijn. Bij spa sense is het minder druk meestal.
Spa puur zou ik dan ook echt afraden.
De andere 3 zijn erg leuk, maar is ook net wat je wil dan.
Mijn favoriet was altijd elysium, maar daar ben ik al even niet meer geweest en hoor er nu minder goede verhalen over sinds elysium is overgenomen door andere eigenaar.
Juli 2015
Maart 2017
<<

Anoniem244

Bericht 06 Okt 2017 13:36

Re: Welke sauna/wellness?

Ik vind Veluwse bron laatste jaar / jaren echt te druk.
Was er altijd wel fan van, maar vind het door de drukte een hoog kippenhok gehalte helaas
Voorheen was dat alleen bij badkledingdagen zo, maar nu op de andere dagen ook
Maar denk dat alle grote sauna’s dat wel hebben?
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 06 Okt 2017 13:47

Re: Welke sauna/wellness?

Ik vind de Veluwse bron een mooie sauna. Twee keer geweest en goed bevallen alleen voor ons echt aan de andere kant van het land dus hadden dan hotel in de buurt.

Elysium komen we regelmatig. Het is denk ik de grootste van allemaal en lekker dichtbij voor ons. Ik vind het niet te massaal, omdat het groot is ervaar ik het meestal niet als druk (of ik kom toevallig op de dagen dat het niet zo druk is). Volgende week gaan we weer een dagje, heerlijk! Wel een keer in de kerstvakantie geweest nou nooit meer. Zo druk en nog extra toeslag moeten betalen ook.

Zwaluwhoeve keer geweest met bon voor gratis entree voor twee personen. Vond het tegenvallen. Er was een sauna kapot en de ander zat het plafond vol met schimmel en overal lang zand voor mijn gevoel, bah. Nee niet voor herhaling vatbaar.

Thermen Holiday ook een fijne sauna, iets kleiner maar wel alles aanwezig. Nu aantal keer geweest en goed bevallen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 06 Okt 2017 15:19

Re: Welke sauna/wellness?

Ik ken van dit rijtje alleen de Zwaluwhoeve en Veluwse Bron.

Zwaluwhoeve ben ik vaak geweest maar heb ik een paar jaar geleden compleet afgezworen. We waren er op een woensdag in de herfstvakantie en je stond serieus in de rij om een sauna binnen te kunnen. Het is echt een prachtig saunacomplex maar ze zijn zó commercieel geworden dat ze in mijn ogen totaal voorbij gaan aan het doel van een dagje wellness: ontspanning. Echt ontzettend zonde.

De Veluwse Bron had ik idem dito verwacht maar dat vond ik juist helemaal niet. Ook een heel ruim en mooi saunacomplex en helemaal niet zo druk, de keer dat ik er was in ieder geval.

Ik raad je dus De Veluwse Bron aan. Mocht je toch voor de Zwaluwhoeve kiezen, ga dan op een maandag of dinsdag en zeker níet in een vakantieperiode.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 06 Okt 2017 15:55

Re: Welke sauna/wellness?

Ik ben stiekem best benieuwd naar de zwaluwhoeve haha. Ik ben ernaast opgegroeid. Het was vroeger zwaluwhoeve restaurant, mijn buren met koeienstallen waar ik kalfjes voerde en dan ons huis (een rechthoekige blokkendoos). Inmiddels is alles onderdeel van. Alleen mijn halve basisschool en geboortedorp werkt er dus. Niet echt ontspannend.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 08 Okt 2017 11:03

Re: Welke sauna/wellness?

Ik heb alleen ervaring met de Veluwse bron. Als ik er kom is het op een zondag en je staat zeker niet in de rij.
Al zou ik wel eerst naar binnen gaan en later pas naar buiten naar de hutjes.
Eerste keer deden wij dat verkeerd om en toen was binnen al wel erg vol (winter).
2016
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4379

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 08 Okt 2017 12:58

Re: Welke sauna/wellness?

Bedankt voor jullie reacties! Hadden al besloten om naar de Veluwse Bron te gaan, alleen gaat het hele feest niet door want de cadeaukaart is verlopen :laughcry: Zo zonde, weg geld.. belachelijk dat ze maar een jaar geldig zijn.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 08 Okt 2017 13:09

Re: Welke sauna/wellness?

Officieel mogen cadeau kaarten niet verlopen als iemand daarvoor betaald heeft. Misschien eens even bellen.

Ze geven ook wel eens een kaart weg, na een sauna bezoek, die kunnen wel verlopen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4379

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 08 Okt 2017 13:17

Re: Welke sauna/wellness?

Dat dacht ik ook S-O maar heb het opgezocht en dat schijnt dus niet zo te zijn.
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 08 Okt 2017 15:11

Re: Welke sauna/wellness?

Bedankt voor dit topic. Ik ben gaan checken hoe 't met onze cadeaubon zat en die bleek dus ook verlopen! Gelukkig is er een coulance regeling als je binnen 3 mnd na het verlopen meldt dat je een nieuwe bon wil. Dat kon gelukkig nog!
Echt belachelijk dat zoiets verloopt. Voor de mijne is 30 euro betaald!
Juli 2015
Maart 2017
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:31

Bericht 09 Okt 2017 10:13

Re: Welke sauna/wellness?

Dat is vaag Pure! Gelukkig kun je een nieuwe bon aanvragen.

Een dagje naar de sauna is zo heerlijk! Heb er al een hoop bezocht. Zwaluwehoeve vind ik net een kippenhok en vreetschuur. Veluwse Bron vond ik zelf wel heerlijk. Elysium ook leuk,maar ook druk. SpaPuur is redelijk bij mij in de buurt, dus ga er wel eens een avondje heen. Is in de avonden rustiger dan overdag. Die hierboven staan stunten zo erg met reclame's enzo, dat ze heel de kiet snel vol duwen en dat vind ik minder.

Ik vind Devarana in Den Bosch en de Wellnessboot in Mill ook heerlijk!
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 09 Okt 2017 11:02

Re: Welke sauna/wellness?

Pure* schreef:Bedankt voor dit topic. Ik ben gaan checken hoe 't met onze cadeaubon zat en die bleek dus ook verlopen! Gelukkig is er een coulance regeling als je binnen 3 mnd na het verlopen meldt dat je een nieuwe bon wil. Dat kon gelukkig nog!
Echt belachelijk dat zoiets verloopt. Voor de mijne is 30 euro betaald!

Moet wel eerst 9.95 over maken als administratiekosten!! Ik kan hier zo boos van worden hé...
Juli 2015
Maart 2017
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4379

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 09 Okt 2017 12:26

Re: Welke sauna/wellness?

Wat een naaiers he! Op die van ons stond ook iets van 30-40 euro. Gekregen van vrienden die ons niet goed genoeg kennen om te weten dat we nooit naar een wellness gaan, dus daarom is de bon blijven liggen. Zo zonde..

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron