Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuke uitspraken-topic! #1

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 27 Sep 2017 09:42

Re: Leuke uitspraken-topic!

Maar hij gebruikte dat woord niet hoor. Ik gebruikte het :D Heeft er dus niets mee te maken.

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43579

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 27 Sep 2017 09:45

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ik bedoel als iemand zegt oooh dit was zo hilarisch. Dan valt dat altijd tegen. Iemand die ik ken heeft daar een handje van en het is altijd een anticlimax. Misschien dat ik dat daarom vind.

Niets ten nadele van jouw verhaal hoor Elliot, want dat vond ik inderdaad wel grappig, die serieuze toon van je neefje hoorde ik best in je verhaal doorklinken en dat is gewoon grappig.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 27 Sep 2017 09:47

Re: Leuke uitspraken-topic!

Marin schreef:Ik bedoel als iemand zegt oooh dit was zo hilarisch. Dan valt dat altijd tegen. Iemand die ik ken heeft daar een handje van en het is altijd een anticlimax. Misschien dat ik dat daarom vind.

Niets ten nadele van jouw verhaal hoor Elliot, want dat vond ik inderdaad wel grappig, die serieuze toon van je neefje hoorde ik best in je verhaal doorklinken en dat is gewoon grappig.

Haha er zijn idd wel veel mensen die het woord hilarisch te veel gebruiken ja.
<<

Anoniem243

Bericht 27 Sep 2017 10:31

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ik gebruik 'hilarisch' vooral sarcastisch eigenlijk.

Ik vind 'm ook grappig Elliot!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 27 Sep 2017 10:35

Re: Leuke uitspraken-topic!

Sookie schreef:Ik gebruik 'hilarisch' vooral sarcastisch eigenlijk.

Ik vind 'm ook grappig Elliot!

Ja ik ook! Ik vind het namelijk helemaal niet leuk als ik een poes na moet doen. :nopompom:

♥♥
<<

Anoniem243

Bericht 27 Sep 2017 11:14

Re: Leuke uitspraken-topic!

Elliot schreef:
Sookie schreef:Ik gebruik 'hilarisch' vooral sarcastisch eigenlijk.

Ik vind 'm ook grappig Elliot!

Ja ik ook! Ik vind het namelijk helemaal niet leuk als ik een poes na moet doen. :nopompom:


Haha, precies! I feel ya!
<<

Jelin

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:05

Bericht 28 Sep 2017 21:54

Re: Leuke uitspraken-topic!

De bril van mijn dochter was klaar. Dus wij gingen naar de opticien. Op de terugweg zeg ik; Dan moeten we wel even een foto maken voor papa. Zegt ze; Mama, welke papa?

En bedankt he haha.
J: 2 maart 2008
A: 5 maart 2013
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1392

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:33

Bericht 28 Sep 2017 21:57

Re: Leuke uitspraken-topic!

Het is al een tijdje geleden maar moet hem even delen..

Reden we achter een politie auto aan zonde toeters en bellen. Zegt zoonlief kijk mama die politie auto doet het niet. De batterijen zijn leeg.
<<

ChiQ

Bericht 29 Sep 2017 06:40

Re: Leuke uitspraken-topic!

Hilarisch zijn onze kids man!

Julian had ook twee mooie..tijdens zwemles kleed ik hem uit (bij ons heb je gewoon zo’n grote ruimte waar je alle kindjes uit en aankleden op een rij, dus julian laat keihard een scheet, zegt die aap: ‘ohhh mama je mág geen scheten laten hoor; niet zo netjes, mama!’
Zo ging ik me nog verdedigen ook :lol:

En zondag waren we op het strand aan het wachten op mijn nicht en haar kids dus ik had er de pest in en zei: ‘jeetje waar blijft ze nou, ik heb zó’n dorst, ik wil eigenlijk wel een koffietj, of een gin tonic, nee neeeee een ijskoud colaatje!’

Zegt julian keidroog: ‘Zoveel geld heeft papa niet, je zal toch moeten kiezen.’

:lol:
<<

Anoniem243

Bericht 29 Sep 2017 08:13

Re: Leuke uitspraken-topic!

We hadden pas even tv aanstaan bij het eten; VT Wonen. Zoon vond er niet veel aan. "Nu wil ik Net Als Fliks kijken!" (Netflix)
<<

Anoniem243

Bericht 29 Sep 2017 08:14

Re: Leuke uitspraken-topic!

Jelin schreef:De bril van mijn dochter was klaar. Dus wij gingen naar de opticien. Op de terugweg zeg ik; Dan moeten we wel even een foto maken voor papa. Zegt ze; Mama, welke papa?

En bedankt he haha.


Hahaha, da's ook een mooie!
<<

Fender

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 747

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:01

Bericht 29 Sep 2017 08:21

Re: Leuke uitspraken-topic!

Van de week stonden we samen in de douche. Dochter, die overigens helemaal in de ban is van zwangere vrouwen, kijkt me van boven tot onder aan en zegt ohhhh mama, een babybuik. Ik zeg nou, zo dik is mama nou ook weer niet, en helaas geen baby in de buik. Kijkt ze mij verontwaardigd aan en pakt een vetje en zegt dan heel resoluut: oh jawel BABYBUIK! :nopompom:
The day my heart grew a little more...17-09-2014
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 29 Sep 2017 13:23

Re: Leuke uitspraken-topic!

Leuke uitspraken weer allemaal. Die met de politieauto ook. :D

Mijn jongste wilde gisteren graag zijn mond afgeveegd hebben na het eten, dus ik sta op en wil zijn mond afvegen. Zegt hij: 'Nee, papa doen. Die vind ik leuker.' :laughcry:
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 29 Sep 2017 13:43

Re: Leuke uitspraken-topic!

Oh heerlijk al die wijze opmerkingen.
2016
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 01 Okt 2017 18:15

Re: Leuke uitspraken-topic!

Mijn dochter afgelopen week boos tegen mijn man:

"Papa, ik vind het maar stom dat jij niet kan zingen, want nu kan ik ook niet mooi zingen. Altijd als ik zing, zegt mama dat ik niet mooi kan zingen en dat is jouw schuld. Als jij wel mooi kon zingen, kon ik ook mooi zingen".
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:25

Bericht 01 Okt 2017 19:28

Re: Leuke uitspraken-topic!

Hij is al een paar weken oud, maar blijft voor mij de allermooiste! :love:

Ik vertelde onze dochter dat er een baby in mijn buik zit. Vraagt ze vervolgens papa klopt het wat mama zegt? :wtf: Mijn man zegt ja dat klopt en toen werd het stil... Opeens zegt ze: maar als er een baby in jouw buik zit, dan word ik grote zus!! Na flink stuiteren van blijdschap zegt ze met tranen in haar ogen: Mama en papa mijn allergrootste wens komt eindelijk uit!! :love: :love:
Afbeelding

Afbeelding
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 01 Okt 2017 19:42

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ah wat schattig pinkel!
En zo leuk al die bijdehandjes :)

Ik vroeg Luuk of hij op gym wil als hij zijn zwemdiploma heeft. Zegt hij heel bedenkelijk 'ik zat er eigenlijk aan te denken om dan even een tijdje niks te gaan doen'.
Net zo sportief als zijn moeder....

En mats heeft er een handje van om in elke winkel waar we komen te willen plassen . Dus ik zei hem gisteren in de hema dat hij het maar eens even op moet houden. Roept hij keihard 'ja hallo, ik heb gewoon piemel diarree!'
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 05 Okt 2017 07:16

Re: Leuke uitspraken-topic!

Gijs. schreef:En mats heeft er een handje van om in elke winkel waar we komen te willen plassen . Dus ik zei hem gisteren in de hema dat hij het maar eens even op moet houden. Roept hij keihard 'ja hallo, ik heb gewoon piemel diarree!'
:laughcry:
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 07:19

Bericht 05 Okt 2017 17:34

Re: Leuke uitspraken-topic!

Mijn dochter is pas 15 maanden oud en zegt dus alleen wat losse woordjes en een hoop onverstaanbaar gebrabbel.

Gisteren hadden we eters en we hadden het erover dat mijn dochter al behoorlijk eigenwijs is. Dus ik zeg: 'ik weet niet van wie ze dat heeft hoor!' ...... zegt ze giechelend:'mama!'

Bedankt he! :D
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1299

Geregistreerd: 17 Dec 2014 20:51

Bericht 05 Okt 2017 21:59

Re: Leuke uitspraken-topic!

Haha grappig fender. Mijn dochter deed van de week zo ongeveer hetzelfde. Ze wees mijn twee rollen aan. En zegt; ooh jij hebt twee babys in de buik. Kijk, 1, 2. En bleef dat vervolgens volhouden.

Zoon (2) iedere ochtend als we beneden komen; "mama, wil jij het donker uitzetten?"
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 06 Okt 2017 14:25

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ik was net bezig met het aquarium in herfstsfeer te brengen toen ik een gesprek had met mijn dochter.
Ik vertelde dat ik vroeger een opleiding richting vormgeving heb gedaan, waarop J. vraagt: "Heb jij daar agressiviteit geleerd?" (creativiteit dus).

En zojuist met eten vroeg ik aan de jongste(4) of hij een kroket of een frikadel bij zijn patat wou. Hij wist niet wat wij bedoelden met een kroket, dus liet ik een plaatje zien. "o, is dat een cilinder?“. En later: "hé, een frikadel is ook een cilinder!"
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Fender

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 747

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:01

Bericht 06 Okt 2017 19:44

Re: Leuke uitspraken-topic!

Hahah ja dat blijven volhouden dan ook hè boerenkool.

Gisteren had ze haar onderbroek uitgedaan, ik vroeg waarom? Nou hij zat niet lekker. Nieuwe kopen mama, bij de Jumbo ofzo :smile:
The day my heart grew a little more...17-09-2014
<<

Anoniem291

Bericht 07 Okt 2017 12:06

Re: Leuke uitspraken-topic!

We gingen een filmpje maken want papa is een weekendje weg.
Ik: zeg maar hallo tegen papa
Zoon: Donald duck
Ik: is papa Donald Duck?
Zoon: *kijkt me verbaasd aan* nee mama Donald Duck

En bedankt :palm: :)
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 09 Okt 2017 11:18

Re: Leuke uitspraken-topic!

Haha hoochie, wat kletst hij al veel!

L vertelde vanochtend.
"Morgen komt juf B. Dat zijn eigenlijk geen juffen, weet je hoe je die noemt? De kassières!"
2012
2016
2020

Instagram
<<

anoniem224

Bericht 09 Okt 2017 12:30

Re: Leuke uitspraken-topic!

Deze is van een tijdje terug al, maar blijf hem zo lief en wijs vinden. Ik was aan het werk, maar was wat ziek aan het worden. Zegt een meisje (4 jaar); 'juf, het is helemaal niet erg dat je ziek bent hoor. Ik ben aan het leren voor dokter, ik maak je wel beter'. :love:
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Thunder