Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Duowagen, wel/niet?

<<

Anoniem80

Bericht 31 Okt 2013 12:30

Re: Duowagen, wel/niet?

Hier zit er 17 maanden tussen en wij hebben een duoseat voor op ons mutsy onderstel gekocht. Ik zou niet zonder willen. Ik wandel heel veel namelijk en Jason houdt het niet altijd evengoed vol. Als ik met ze met mijn auto weg ga fan neem ik de buggy en drager mee, maar meestel ga ik lopen en gebruik ik de duoseat dus
<<

Anoniem112

Bericht 31 Okt 2013 13:15

Re: Duowagen, wel/niet?

Wij hebben toen de koelstra flexxo twin nieuw gekocht was toen een aanbieding voor (ik dacht) 300 euro.
Hele fijne wagen.
<<

Anoniem133

Bericht 31 Okt 2013 14:00

Re: Duowagen, wel/niet?

Ik had eerst via marktplaats een tandemwagen gekocht. Dit liep prima, alleen was de oudste op den duur te zwaar en bogen de wieltjes aan de voorkant door. Daarna een tweelingbuggy en een plankje voor aan de kinderwagen en dit ging ook prima. Er zit tussen mijn kinderen 1,5 jaar.
<<

Anoniem97

Bericht 31 Okt 2013 14:00

Re: Duowagen, wel/niet?

Hier ook 2 jaar tussen de kinderen maar geen duowagen, ik heb hem ook nooit gemist.
Dochter ging altijd in de draagdoek. Zoon liep zelf of ging in de buggy of op de rug bij vriend of mij en dan dochter bij de ander.
Ik zou afwachten en kijken hoe het gaat, je kan hem altijd nog aanschaffen, zonde als je hem niet gaat gebruiken.
<<

Posh

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 203

Geregistreerd: 29 Okt 2013 16:51

Bericht 31 Okt 2013 18:29

Re: Duowagen, wel/niet?

Achteraf gezien heb ik er wel spijt van de we niet voor een duo wagen zijn gegaan, maar ook met 2 losse wagens en achter 1 van de wagens een plankje van kidsit heb ik mij tot nu altijd weten te redden.
The only thing that matters is what you've given me; Unconditional Love.
<<

Anoniem255

Bericht 31 Okt 2013 18:32

Re: Duowagen, wel/niet?

Ik was erg blij met onze duowagen en wij hebben de wagen erg veel gebruikt. Bij ons zit er 22 maanden verschil tussen.
Maar goed, ik/wij hadden geen draagdoek. Ik kan me voorstellen dat als je graag een draagdoek gebruikt dat een duowagen overbodig is.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 01 Nov 2013 10:57

Re: Duowagen, wel/niet?

Wij hebben een duowagen en hij is tot nu toe 1 keer gebruikt. Het is gewoon niet mijn dada, met een buggy rijden. Voor Louise gebruiken we ook al lang geen buggy meer. Dus hij staat te koop.

Ik gebruik voor Julie altijd de draagdoek en heb nu een Tula voor Louise besteld ook.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 01 Nov 2013 11:00

Re: Duowagen, wel/niet?

Bij ons zit tussen de eerste 2 23 maanden en wij hebben toen wel een duowagen gekocht. Eerst een meerijdplankje maar de oudste kon hier niet goed op staan icm de wandelwagenbak, hij moest heel erg naar achteren leunen. Toen 2 weken na de geboorte van de tweede hebben we een duowagen gekocht. Gewoon een hele simpele van de Prenatal maar hij deed het prima!

Ik ben benieuwd of we nu nog aan de duowagen komen. Dochter is straks ruim 2 jaar en 8 maanden als de baby er is en zoon liep toen eigenlijk alles al mee. Dochter is echter een stuk luier uitgevallen dus ik verwacht dat we hem straks weer van zolder kunnen halen. Ook met dagjes weg (dierentuin etc.) is het erg handig vind ik!
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Anoniem66

Bericht 01 Nov 2013 11:17

Re: Duowagen, wel/niet?

Ik heb een meerijplankje overgekocht van Kwak en ik heb een draagdoek, dus geen duowagen hier. Er zit hier straks zo'n 18 maanden tussen de jongste en de middelste. B loopt veel zelf al en anders heb ik de buggy. Baby gaat toch veel in de draagdoek waarschijnlijk.
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 01 Nov 2013 13:48

Re: Duowagen, wel/niet?

Wij hebben een oude tweedehands duowagen gekocht. Eigenlijk vooral voor als mijn moeder of sz oppast. Zelf kies ik als ik alleen met ze weg ga eerder voor de draagzak en buggy, of voor de gewone wagen en lopen.
Het is ook zo'n log onding dat we hem niet gemakkelijk in de auto mee zullen nemen.
Maar bij een uitje gaan we toch allebei mee, dus dan kunnen er ook twee buggy's mee. En afgelopen zomer is Niels steeds in de draagzak meegeweest, dat beviel super, helemaal omdat ik hem daarin heel gemakkelijk kon voeden.

Ik wandel trouwens erg weinig, alleen een stukje om de honden uit te laten of naar mijn ouders een paar 100 meter verderop. Verder gebruiken we de wagen vooral als bedje.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron