Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Juli & Augustus 2015 mama's

<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 30 Sep 2017 22:03

Re: Juli & Augustus 2015 mama's

Zo, inderdaad lang geleden! De laatste keer dat hier geschreven is, hadden we gewoon nog baby'tjes.. (of net baby af). Wat een wereld van verschil met de peuters van nu!

Hier gaat het prima. E. is echt een leuk, makkelijk meisje. Ze heeft heus haar dwarse buien, weet ook dondersgoed wat ze wel of juist niet wil. Je ziet haar niet snel over het hoofd zeg maar, haha. Maar we kunnen haar wel overal mee naartoe nemen, ze weet zich eigenlijk overal te vermaken. Zo leuk :)
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 01 Okt 2017 20:34

Re: Juli & Augustus 2015 mama's

De ik ben twee en zeg nee fase is hier ook erg aan de orde, en als niemand luistert dan gil/schreeuw ik er even bovenop. En als daar iemand wat van zegt dan ga ik maar huilen. Heel erg vermoeiend. Alles komt goed toch?

Hier een mega reusje zit al in maatje 98/104 en ik 14,9 kg. Haar broer 2 jaar ouder zat en halfjaar gelden nog in 104! Voor de rest gaat het prima hier. Oudste gaat naar school waardoor ik nu meer qualitytime met de jongste heb. Per 7 nov mag ze starten met 1 ochtend psz in de week. Weer een stapje verder. Hoe gaat het bij jullie met zindelijkheid? Omdat ze wasbare luiers heeft gaf ze vrij snel aan nat te zijn, dus nu standaard tijden elke dag naar wc. Ene keer doet ze wel wat, en de andere keer niet. Belonen altijd met een sticker bij plasje en 2 stickers bij ontlasting. Werkt zo nu en dan motiverend genoeg.

Uffe, wat vervelend dat ze zo slecht eet. Heeft ze dat altijd al gedaan?
Stekte met de nasleep... Niks aan al die Z-H bezoekjes. Maar wel fijn dat ze dan lief is en goed meewerkt.

Arwyn, heerlijk dat E zo’n gezellig voorbeeldig meisje is. En meisjes zijn over het algemeen pittiger in omgang. Merk ik nu ook wel met M en haar broer. Die vond alles wel prima. M niet.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Tom