Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Advies kapsel

<<

Anoniem13

Bericht 31 Okt 2013 09:04

Advies kapsel

Ik wil morgen een afspraak maken bij de kapper. Op dit moment is mijn haar echt een ramp. Het heeft een lengte bereikt dat ik er helemaal niets mee kan. MIjn pony zit niet, na een uitgebreide stijlsessie in de ochtend springt mijn haar ná 1 uur alweer terug in zijn oorspronkelijke staat (slag).. Ik ben er klaar mee! Ik wil het graag laten knippen in de trant van een lange boblijn. Het moet in ieder geval wat pittiger. Over de kleur twijfel ik ook, ik ben van mijzelf erg wit. In het verleden heb ik weleens mijn haar bruin geverfd, maar dat was geen succes. In eerste instantie twijfelde ik of ik mijn haar niet lang wou laten groeien, maar ik ben bang dat ik dan helemaal een uitstraling krijg van " klein, jong, schattig meisje".

Iemand tips?
Laatst gewijzigd door Anoniem13 op 02 Nov 2013 12:09, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 31 Okt 2013 09:51

Re: Advies kapsel

Misschien een idee om je haar dan niet een tintje (of 2) donkerder te verven? Denk dat een boblijn je in elk geval erg mooi zou staan!
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 31 Okt 2013 09:59

Re: Advies kapsel

Ik denk ook dat een bob je leuk zou staan!
Qua kleur lijken we wel wat op elkaar volgens mij, ik ben ook heel erg licht en heb ongeveer dezelfde haarkleur. 2 jaar geleden heb ik het kastanjebruin gehad in de winter en dat kon heel goed! Mensen die mij niet kenden dachten serieus dat dat mijn natuurlijke kleur was, haha.
Voor de kleur vraag ik de eerste keer altijd advies bij de kapper. Daarna zoek ik gewoon een pakje spoeling in dezelfde kleur bij de drogist.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem57

Bericht 31 Okt 2013 12:11

Re: Advies kapsel

Oh, ik zie wat je bedoeld!
Je bent ook niet zo heel lang he?
Ik zou het idd wat opspicen, een mooie lange schuine bob lijkt me erg mooi.
De kleur vind ik mooi!
<<

Anoniem13

Bericht 31 Okt 2013 12:29

Re: Advies kapsel

nee klopt inderdaad Parel, ik ben maar 1.55 en ik ben bang dat als ik mijn haar lang laat groeien ik helemaal word gezien als een klein, jong, schattig poppetje.

Ik vind dit leuk:
Afbeelding

en ik vind dit ook zó leuk!
Afbeelding

En deze (rechts)
Afbeelding

of á al Anne Hathaway
Afbeelding

Pff.. ik wil gewoon 1 plaatje meenemen en aan de kapper laten zien "oke, dit wil ik".
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 31 Okt 2013 12:49

Re: Advies kapsel

Oh, die tweede vind ik leuk!
Maar als je dwars haar hebt, blijft dat misschien niet altijd goed zitten..
Die van Anne vind ik ook leuk :)
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem29

Bericht 31 Okt 2013 19:47

Re: Advies kapsel

OHHH DIE TWEEDE!!

Echt liefde. Stoer, tof, uitgesproken, trendy, vrouwelijk, hip en ik kan nog wel even doorgaan. Wat een ontzettend mooi kapsel!
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 31 Okt 2013 22:10

Re: Advies kapsel

Intoxicated schreef:OHHH DIE TWEEDE!!

Echt liefde. Stoer, tof, uitgesproken, trendy, vrouwelijk, hip en ik kan nog wel even doorgaan. Wat een ontzettend mooi kapsel!


Idd :heart: super tof!! Doen doen doen
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem57

Bericht 01 Nov 2013 00:14

Re: Advies kapsel

Ik vind het wel grappig, volgens mij ken je jezelf heel goed, ik zie in alle foto's die je laat zien 'jou' terug (ook qua gezicht en uitdrukking). Ik vind die tweede wel echt heel tof.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers