Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gemeentelijke belastingen

<<

Anoniem291

Bericht 31 Okt 2013 22:52

Gemeentelijke belastingen

Ik ben per begin deze maand ingeschreven in een nieuwe gemeente en uitgeschreven in mijn oude, maar nu wordt toch de gemeentelijke belastingen van mijn oude woonplaats nog afgeschreven (ik betaal in termijnen). Ik heb ook al de factuur van de nieuwe gemeente al gekregen.

Ik ga morgen wel even bellen, maar dacht misschien weet iemand hier hoe dat werkt. Lijkt me raar als je dubbel moet betalen.
<<

Nyx

Bericht 31 Okt 2013 23:06

Re: Gemeentelijke belastingen

Wow! Een snelle gemeente. Hier komen de rekeningen altijd in maart en worden ze per april afgeschreven.

Maar ik denk dat het achteraf gecorrigeerd gaat worden. Handig is om even te bellen, want elke gemeente werkt weer anders.
<<

Biscotti

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 116

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:11

Bericht 31 Okt 2013 23:58

Re: Gemeentelijke belastingen

Als het goed is krijg je alles wat je dubbel betaald gewoon terug. Bij ons is dat anderhalf jaar geleden gewoon goed gegaan. Bel ze morgen even op, voor extra info maar zou geen probleem moeten zijn. Helaas zul je het wel eerst voor moeten schieten ben ik bang van

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Marsy31