Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fedora trouwt vandaag!

<<

Anoniem221

Bericht 22 Sep 2017 19:51

Re: Fedora trouwt vandaag!

Betty schreef:Ik vind de foto met jou en je man zijn stropdas zo leuk haha! Maar die heb je niet geplaatst


We hebben nog zo één gemaakt op het station. Maar volgens mij hebben we die nog niet binnen. Ze heeft echt verschrikkelijk veel foto's gemaakt en gisteren zei ze dat ze het grote gros nog moet bewerken. Ik vroeg of ze me 10kg lichter wilde maken met het bewerkingsprogramma, maar dat weigerde ze. :cry: :laughcry:
Laatst gewijzigd door Anoniem221 op 24 Sep 2017 16:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:09

Bericht 22 Sep 2017 21:59

Re: Fedora trouwt vandaag!

Wat een leuke foto Fedora! Jullie zagen er echt mooi uit!
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Anoniem257

Bericht 22 Sep 2017 23:14

Re: Fedora trouwt vandaag!

Haha ja die foto inderdaad. Ik vind m echt heel erg leuk!!

Ben benieuwd naar de rest ook!
<<

Anoniem221

Bericht 23 Sep 2017 00:01

Re: Fedora trouwt vandaag!

Betty schreef:Haha ja die foto inderdaad. Ik vind m echt heel erg leuk!!

Ben benieuwd naar de rest ook!


De kans is dat ik het nooit ergens plaats. Mijn man wil een fotoboek samenstellen met alle gekregen kaarten en gemaakte foto's. Maar dat is dan voor ons. Ik heb altijd het idee dat je mensen ook te lang kunt vervelen met foto's van de dag. Ik heb het nu al, dat ik een gedicht plaats die de babs speciaal voor ons heeft geschreven. Dus ik denk dat we het overgrote deel gewoon voor onszelf houden, tenzij mijn man een andere mening heeft haha.
<<

anoniem224

Bericht 23 Sep 2017 00:14

Re: Fedora trouwt vandaag!

Mooi Fedora, die laatste foto!
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 24 Sep 2017 12:01

Re: Fedora trouwt vandaag!

Geweldige foto Fedora!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem257

Bericht 24 Sep 2017 14:12

Re: Fedora trouwt vandaag!

Fedora schreef:
Betty schreef:Haha ja die foto inderdaad. Ik vind m echt heel erg leuk!!

Ben benieuwd naar de rest ook!


De kans is dat ik het nooit ergens plaats. Mijn man wil een fotoboek samenstellen met alle gekregen kaarten en gemaakte foto's. Maar dat is dan voor ons. Ik heb altijd het idee dat je mensen ook te lang kunt vervelen met foto's van de dag. Ik heb het nu al, dat ik een gedicht plaats die de babs speciaal voor ons heeft geschreven. Dus ik denk dat we het overgrote deel gewoon voor onszelf houden, tenzij mijn man een andere mening heeft haha.

Snap ik heel goed hoor! En het gevoel hebben over dat je andere mensen verveelt met foto's heb ik ook met mijn kleine man haha. :12: Vinden vaak anderen helemaal niet zo geweldig als ik dat zelf vind :smile:
<<

Anoniem221

Bericht 24 Sep 2017 14:59

Re: Fedora trouwt vandaag!

Ik vind de nieuwe optie van Facebook leuk. Ik zag dan ook dat jouw kleine man al loopt, Betty. Hoe oud is hij nu? Via dezelfde optie volg ik de voortgang ook van mijn kleine nichtje, maar dan op Instagram. Ze kruipt nog niet eens, maar je ziet nu de frustratie van de kleine dame. Gezien de likes kan ik nog best een ronde huwelijkfoto's aan, maar ik zou nu niet meer weten wat ik moet delen. :P
<<

Anoniem304

Bericht 24 Sep 2017 16:16

Re: Fedora trouwt vandaag!

Haha. Ik vind dat soort foto's wel geweldig hoor. En andere mensen wss ook. Instagram is niet voor niets zo populair!
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers