Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het tattoo topic

<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 11 Aug 2017 14:42

Re: Het tattoo topic

Het is ook super spannend.
Een vriendin van me zou met me mee, maar nu de afspraak op dinsdag is kan ze niet en moet ik alleen... vind ik ook spannend.

Ik zou wel echt de tijd nemen om een mooi lettertype uit te kiezen met degene die 'm zet. Jij moet er mee op je lijf lopen dus jij moet je er goed bij voelen. Probeer je niet tegen te laten houden door de tijd. Zeg dat ook gewoon tegen de tatoeerder, dat je het moeilijk vindt enzo.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem278

Bericht 11 Aug 2017 14:45

Re: Het tattoo topic

Ik ga altijd van tevoren even langs, Lady, om mijn idee vast op papier aan te leveren. Dan bereiden ze zich voor op de afspraak en kunnen ze nog wat dingen, waar nodig, aanpassen. En op de afspraak zelf nemen we het definitieve ontwerp door, wat dan meestal precies is wat ik wil, soms moet er nog iets kleins veranderd worden.
Ik heb ook tekst en ik kreeg dan als ik ervoor even langskwam een paar opties wat betreft lettertype en stijl. Ook omdat ik dat niet op het moment van zetten kan en wil beslissen, ik wil daar zeker van zijn dus wil ik er thuis eerst naar kijken.

Je kunt altijd even bellen wat ze bij jouw studio het prettigst vinden. Alles dan in een keer, of even ervoor vast wat jij wilt zodat ze zich kunnen voorbereiden en het al kunnen uittekenen. En zodat jij een keuze kunt maken wb lettertype.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 11 Aug 2017 18:22

Re: Het tattoo topic

Ik zou ook vragen of je eerst een afspraak kan maken om een ontwerp te maken lady. Een week van te voren ofzo, dat je hem nog mee naar huis kan nemen en goed over nadenken. Het is hun werk en je betaalt er vast goed voor, dus voel je niet bezwaard!
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem237

Bericht 18 Aug 2017 11:55

Re: Het tattoo topic

Edit.
Laatst gewijzigd door Anoniem237 op 23 Aug 2017 15:03, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem304

Bericht 18 Aug 2017 13:26

Re: Het tattoo topic

Bij mij is het opgezette gevoel door laseren alleen maar erger geworden. Maar mijn tattoo is echt veel te diep gezet.
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 27 Aug 2017 14:58

Re: Het tattoo topic

Jaaaa, nummer 1 staat :)
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

anoniem224

Bericht 27 Aug 2017 19:14

Re: Het tattoo topic

En? Viel het mee? Of tegen? En heb je een foto?
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 27 Aug 2017 20:50

Re: Het tattoo topic

Het viel mee en tegen. Hij staat op m'n zij ter hoogte van m'n bh bandje, hij valt er precies onder. Sommige plekjes wel ff pijnlijk, maar ze was met hooguit 10 min al klaar.


Afbeelding
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

anoniem224

Bericht 27 Aug 2017 21:01

Re: Het tattoo topic

Gave plek en een hele leuke tatoeage! Die plek ben ik ook over aan het twijfelen, maar ik vind mezelf te dik daarvoor.
<<

Suusie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:30

Bericht 27 Aug 2017 22:47

Re: Het tattoo topic

Die is leuk!
Ik zag hem op FB voorbij komen en vond hem meteen de leukste die erbij stond.
Echt heel leuk!
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 28 Aug 2017 07:36

Re: Het tattoo topic

Het is ook echt een cutie! M'n vriend heeft trouwens de jongens versie laten zetten ;)
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Anoniem278

Bericht 28 Aug 2017 07:44

Re: Het tattoo topic

Wat n geinige tattoo Huppekee!! Leuk!
<<

Anoniem257

Bericht 22 Sep 2017 08:49

Re: Het tattoo topic

Ik wil heel graag een vingerafdruk laten zetten,maar ik hoor nogal van verschillende mensen dat dit op langer termijn een zwarte vlek wordt. Iemand ervaring mee? Of iemand in omgeving die zoiets heeft?
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 22 Sep 2017 10:38

Re: Het tattoo topic

Geen ervaring mee met een vingerafdruk maar ik kan me het goed voorstellen. Het loopt toch na eeen paar jaar een beetje uit.


Ik mag aanstaande dinsdag al!
Wel wat twijfels (gehad) maar qua ontwerp ben ik er nu wel heel zeker van.
De plek is nog wel een klein twijfelpuntje. Wil ik 'm hoog in mn nek of juist laag?
Hoog, dan is ie nooit zichtbaar want ik draag nauwelijks Mn haar in een staart.
Laag, dan kan ik 'm met een laag shirtje wel laten zien.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 22 Sep 2017 12:36

Re: Het tattoo topic

Spannend oh la la!

Kun je 'm niet gewoon hoog en laag laten plakken en dan kijken wat het mooiste past?

Wat betreft de vingerafdruk zou ik eens een (aantal) shop(s) mailen. Denk dat een artiest je een beter antwoord kan geven.

Mijn afspraak voor nr 2 staat ook gepland in oktober!
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 22 Sep 2017 12:44

Re: Het tattoo topic

Ooh La La! schreef:Geen ervaring mee met een vingerafdruk maar ik kan me het goed voorstellen. Het loopt toch na eeen paar jaar een beetje uit.


Ik mag aanstaande dinsdag al!
Wel wat twijfels (gehad) maar qua ontwerp ben ik er nu wel heel zeker van.
De plek is nog wel een klein twijfelpuntje. Wil ik 'm hoog in mn nek of juist laag?
Hoog, dan is ie nooit zichtbaar want ik draag nauwelijks Mn haar in een staart.
Laag, dan kan ik 'm met een laag shirtje wel laten zien.


Ik dacht er ooit ook aan om een tattoo in m'n nek te nemen, maar heb dit niet gedaan omdat ik, als ik m'n hoofd naar achteren doe, een soort rimpel/vetrol in m'n nek krijg haha. Dat leek me niet mooi met een tattoo. Om deze reden zou ik een tattoo dan ook een stukje lager laten plaatsen, zodat hij niet vervormt als je je hoofd beweegt.
❤ 7 juni 2018
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 22 Sep 2017 12:53

Re: Het tattoo topic

Had Lady haar tattoo al?

Ik heb vorige maand een leuke intake gehad. Ik kwam zelfs met een andere plek thuis dan dat ik zelg had bedacht.

In januari wordt ie geplaatst. Kon wel eerder maar ik vond dit wel fijn. Een leuk voornemen ofzo.
L2014 & H2017
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 22 Sep 2017 13:27

Re: Het tattoo topic

Bliss schreef:
Ooh La La! schreef:Geen ervaring mee met een vingerafdruk maar ik kan me het goed voorstellen. Het loopt toch na eeen paar jaar een beetje uit.


Ik mag aanstaande dinsdag al!
Wel wat twijfels (gehad) maar qua ontwerp ben ik er nu wel heel zeker van.
De plek is nog wel een klein twijfelpuntje. Wil ik 'm hoog in mn nek of juist laag?
Hoog, dan is ie nooit zichtbaar want ik draag nauwelijks Mn haar in een staart.
Laag, dan kan ik 'm met een laag shirtje wel laten zien.


Ik dacht er ooit ook aan om een tattoo in m'n nek te nemen, maar heb dit niet gedaan omdat ik, als ik m'n hoofd naar achteren doe, een soort rimpel/vetrol in m'n nek krijg haha. Dat leek me niet mooi met een tattoo. Om deze reden zou ik een tattoo dan ook een stukje lager laten plaatsen, zodat hij niet vervormt als je je hoofd beweegt.


Het zit 'm voor mij vooral in het feit of ik 'm wil kunnen laten zien of niet. Hoog vind ik zelf het mooist maar ja, dan moet Mn haar ook omhoog...
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:41

Bericht 22 Sep 2017 14:33

Re: Het tattoo topic

Ooh La La, ik heb zelf een tattoo laten plaatsen net tussen mijn schouderbladen. Met een hoog shirtje zie je hem (net) niet zitten maar ik draag ook vrij veel lager uitgesneden shirtjes en dan zie je hem net wel zitten.
Ik vind dit zelf wel ideaal omdat het voor mij niet handig is om hem altijd in het zicht te hebben en zo kan ik altijd kiezen wat ik doe!
09-07-2018
11-07-2021
<<

Anoniem278

Bericht 22 Sep 2017 15:04

Re: Het tattoo topic

Betty schreef:Ik wil heel graag een vingerafdruk laten zetten,maar ik hoor nogal van verschillende mensen dat dit op langer termijn een zwarte vlek wordt. Iemand ervaring mee? Of iemand in omgeving die zoiets heeft?

Ik ken diverse mensen die dat hebben gedaan. Het hangt af van de grootte hoe snel, maar t wordt eigenlijk uiteindelijk altijd n beetje een smutch en niet meer n echt mooi definieerbare vingerafdruk.
<<

PeperMunt

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 209

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:15

Bericht 22 Sep 2017 15:13

Re: Het tattoo topic

Heb deze tattoo afgelopen maandag laten zetten :) nooit verwacht dat ik het ook echt zou doen en heel erg bang dat ik meteen spijt zou krijgen haha. Maar heb helemaal geen spijt! Ben er heel erg blij mee :yes:



Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 22 Sep 2017 15:32

Re: Het tattoo topic

Quizzle schreef:
Betty schreef:Ik wil heel graag een vingerafdruk laten zetten,maar ik hoor nogal van verschillende mensen dat dit op langer termijn een zwarte vlek wordt. Iemand ervaring mee? Of iemand in omgeving die zoiets heeft?

Ik ken diverse mensen die dat hebben gedaan. Het hangt af van de grootte hoe snel, maar t wordt eigenlijk uiteindelijk altijd n beetje een smutch en niet meer n echt mooi definieerbare vingerafdruk.

Idd hangt heel erg af van je huid, maar uiteindelijk verdwijnt het strakke.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 22 Sep 2017 17:26

Re: Het tattoo topic

Ontzettend gaaf Pepermunt!
L2014 & H2017
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 22 Sep 2017 17:33

Re: Het tattoo topic

Mooi Pepermunt!
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem278

Bericht 22 Sep 2017 17:51

Re: Het tattoo topic

Mooi, Pepermunt. Ik heb ook een semicolon, heb je m ook vanwege de betekenis?
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers