Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hobby leg puzzels

<<

Anoniem266

Bericht 19 Sep 2017 19:00

Hobby leg puzzels

Hoi hoi,

Ik vind het super leuk om legpuzzels te maken van 1000-1500-2000 stukjes en ik koop dan ook regelmatig een mooie.
Daar heb ik dan erg veel plezier mee.

Alleen als ik ze eenmaal heb gelegd dan ben ik met de desbetreffende legpuzzel wel klaar en verdwijnt hij in de kast om vervolgens nooit meer te doen.

Hoe doen jullie dit met puzzels?

Misschien een ruiltopic een leuk idee ?? Maar ik vind het ook weer zonde om ze weg te doen. Her voelt een beetje dubbel of een leen puzzel topic of iets.

Groetjes Reep
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 19 Sep 2017 19:06

Re: Hobby leg puzzels

Ik verkoop ze gewoon :)
<<

Anoniem266

Bericht 19 Sep 2017 19:10

Re: Hobby leg puzzels

Heb je momenteel iets in de aanbieding ??

Misschien heel stom maar ik raak aan ze gehecht denk ik.
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 19 Sep 2017 19:38

Re: Hobby leg puzzels

Uhm, momenteel even njet, ik heb er wel 1 maar die mist 1 stukje :(
<<

Anoniem231

Bericht 19 Sep 2017 20:41

Re: Hobby leg puzzels

Ik heb er ook een paar. Zat toevallig laatst te denken wat ik ermee moet doen. Ben aan het opruimen en twijfelde ook.
Ik heb er allang geen meer gemaakt. Nu andere leuke dingen te doen. Toch kriebelt het als ik disney puzzels zie.
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 19 Sep 2017 21:24

Re: Hobby leg puzzels

Ik heb nog wasgij nummer 7 in de aanbieding. Ik maak voornamelijk ook disneypuzzels, toevallig vandaag de droomvlucht puzzel gekocht in de Efteling
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 19 Sep 2017 21:28

Re: Hobby leg puzzels

Wij doen het nog wel eens samen. Kletsen we wat bij, hebben aandacht voor elkaar en zijn ondertussen bezig. De puzzels verdwijnen na één keer inderdaad in de kast. We hebben er ook al eens over gedacht om ze te ruilen. Recent ook een paar weggegeven, want ze nemen vooral plek in.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 19 Sep 2017 21:39

Re: Hobby leg puzzels

Hier nog een enthousiast puzzelaar. Meestal leg ik er één van 1000 stukjes in een dag.
Inmiddels ligt er een verzameling en eens in de zoveel tijd maak ik zo'n puzzel opnieuw.
Zowel Wasgij, van Haasteren als bepaalde landschappen.

Ik heb ook wel eens puzzels van vrienden geleend om te maken.


Afbeelding

Afbeelding
08/2018
05/2021
<<

Anoniem304

Bericht 20 Sep 2017 10:29

Re: Hobby leg puzzels

Ik heb nog een paar Jan van haasteren puzzels. De rest heb ik verkocht. Zijn echt leuk om te doen.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 20 Sep 2017 11:15

Re: Hobby leg puzzels

Ik vind puzzelen leuk maar wel echt een winteractiviteit. Ik heb een paar puzzels via marktplaats gekocht en die ga ik komende maanden maken. Als ik ze gemaakt heb verkoop ik ze of geef ze weg. Ik hecht me er niet zo aan. Vind het moment dat de puzzel weer terug gaat in de doos wel altijd zonde.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers