Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Whatsapp melding oproep

<<

Anoniem223

Bericht 19 Sep 2017 08:49

Whatsapp melding oproep

Weet iemand of je kunt instellen dat je geen meldingen krijgt van whatsapp berichten, maar wel van whatsapp oproepen?
Ik word dagelijks gebeld door de accountant uit Argentinie, hij belt via whatsapp. Ik wil echter niet continu meldingen krijgen dat ik een whatsapp bericht heb, daar word ik op mijn werk gestoord van. Ik had eerst de groepsappmeldingen uit gezet, maar nu alles, ik krijg soms echt heel veel appjes en dat stoort tijdens mijn werk.

Maar nu heb ik net dus een oproep gemist. Telefoon lag onder een map dus niet gezien dat ik een oproep kreeg. Ik heb mijn telefoongeluid altijd uit staan, maar kan ik ergens instellen dat hij trilt bij een whatsapp oproep? Ik zie nu wel een melding op het scherm (ook als ik meldingen uit heb staan), maar hij trilt niet.

Die accountant is behoorlijk streng dus hij gaat het niet waarderen als ik steeds niet opneem.
Ik heb wel een mobiel nr van de zaak, maar dat is zo'n middeleeuws toestel zonder internet. evt kan ik vragen of ik een smartphone mag kopen en het zakelijk nr gebruiken. Misschien nog wel het beste idee, kan hij me ook niet meer bellen op mijn vrije dagen, aangezien ik dat toestel niet mee naar huis neem.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 19 Sep 2017 08:52

Re: Whatsapp melding oproep

Gewoon bij instellingen toch?

Afbeelding

♥♥
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 19 Sep 2017 08:52

Re: Whatsapp melding oproep

Oh wacht sorry er staat groepen, ik dacht oproepen :nerd:

♥♥
<<

Anoniem223

Bericht 19 Sep 2017 08:53

Re: Whatsapp melding oproep

Ja die had ik idd ook al een paar keer grondig bekeken. Maar voor zover ik kan zien kun je niet alle berichtmeldingen uitzetten en de oproepmeldingen aan. Ik bel zelf echt nooit via whatsapp, jullie?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 19 Sep 2017 08:58

Re: Whatsapp melding oproep

Heel soms, maar voornamelijk per ongeluk, haha!
Ik vind het ook wel een soort van onprofessioneel om zakelijk via Whatsapp te bellen, maar vanuit Argentinië is het natuurlijk een stuk goedkoper dus dat snap ik dan weer wel.

♥♥
<<

Anoniem223

Bericht 19 Sep 2017 09:02

Re: Whatsapp melding oproep

ja he, vond ik ook eigenlijk ook. Zeker als je bij hetzelfde bedrijf hoort, dan zou je eigenlijk via zakelijke nummers met elkaar moeten kunnen bellen.

edit: wij hebben hier geen vaste lijn, dus kunnen alleen mobiel bellen.

Ik denk dat ik zojuist heb besloten dat ik mijn seniorentoestel (dat is het serieus, haha) ga inruilen voor een smartphone. Dan mag hij me zakelijk bellen. Dan kan ik al die meldingen aan laten staan, want verder komt daar toch niks binnen via whatsapp.
<<

Anoniem223

Bericht 19 Sep 2017 09:56

Re: Whatsapp melding oproep

Opgelost! Mijn collega heeft toevallig een nieuw toestel besteld omdat die van hem snel leeg was. Bij mij ligt hij toch op het bureau, dus kan de hele dag aan de lader liggen. Dus zodra zijn nieuwe er is, pik ik die oude in.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers