Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stomme vragen topic #4

<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 17 Sep 2017 14:06

Re: Stomme vragen topic #4

Ik heb ook schoentjes op Ali besteld, ben benieuwd als ze binnen zijn. Ik had nu sneakertjes via een NL website, maar zag dat die ook van Ali afkomstig waren, die bevallen erg goed! Krijg er ook veel leuke opmerkingen over en op Ali dus voor drie euro te bestellen :smile:
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 17 Sep 2017 14:27

Re: Stomme vragen topic #4

Hebben jullie toevallig een linkje ofzo?
30-04-2017
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 17 Sep 2017 14:29

Re: Stomme vragen topic #4

Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 17 Sep 2017 16:24

Re: Stomme vragen topic #3

Lady schreef:Wat een schrik Arwyn! Ik ben blij (en vooral verbaasd :smile: ) dat D nog niet ontdekt heeft dat hij er uit kan klimmen.

Ik heb ik ook een vraag: wat doe je tegen berg? Mijn peuter, die als baby nooit vergeeft gehad, heeft ineens een hoofd vol berg. Kan ik ook gewoon niets doen, of verdwijnt het niet vanzelf? Het valt niet zo op gelukkig.


Naar aanleiding van jullie reacties heb ik die bergzalf van dr Leenarts gekocht en na twee keer achter elkaar gebruiken is de berg helemaal verdwenen. Bedankt dus voor jullie reacties!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 17 Sep 2017 18:17

Re: Stomme vragen topic #4

30-04-2017
<<

Anoniem231

Bericht 17 Sep 2017 18:28

Re: Stomme vragen topic #4

Hier aapies.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 17 Sep 2017 20:10

Re: Stomme vragen topic #4

Draaien en bonken jullie kindjes ook zo in een ledikant?
T wordt de laatste tijd gewoon wakker van zijn eigen gebonk.
Op vakantie lag hij in een campingbedje en hebben we hem 8 nachten niet gehoord.
Thuis moet ik er regelmatig uit om hem goed te leggen want dan ligt hij weer in een onaangename positie te woelen en bonken.
2016
<<

Anoniem328

Bericht 17 Sep 2017 20:13

Re: Stomme vragen topic #4

Doet D ook. Paar nachten geleden zo hard dat hij keihard moest huilen. Zo sneu. Maar meestal wordt hij er niet eens wakker van.

We willen tzt proberen om hem onder een deken te laten slapen maar vraag me af of dat lukt. Hij gaat zn hele bed door 's nachts, net zoals jullie zoon!
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 17 Sep 2017 20:15

Re: Stomme vragen topic #4

Heel herkenbaar dames!
Hier ook heel veel gebonk en nog veel meer gedraai.
Onder een dekentje slapen zie ik voorlopig nog niet gebeuren.

Wat ik ook een groot voordeel vond aan het campingbedje op vakantie; haar speen viel nooit uit bed!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Sep 2017 20:18

Re: Stomme vragen topic #4

Geen bonken (al tikt ie tegenwoordig wel constant met z'n beentjes tegen de spijltjes) maar dat gedraai, constant. Ligt altijd ergens anders dan dat ie begint. Slaapt inderdaad ook in slaapzakje want dekentjes durf ik niet en wil hij ook niet onder blijven liggen.

Dat bonken lijkt mij ook zielig zeg. En irritant eigenlijk ook.
Let's discover the world together.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 17 Sep 2017 20:23

Re: Stomme vragen topic #4

Ik ben er inmiddels wel een beetje zat van haha. Nu was hij daar ook veel buiten en ging hij later maar bed. Maar hij sliep ook gewoon dieper. Speen heeft hij nooit gehad maar zijn knuffel valt wel uit bed ja.
Ik kan hem nu dus ook niet recht gaan leggen want dan wordt hij wakker. Maar als ik hem laat liggen hoe hij ligt dan wordt hij straks na 1x omdraaien ook wakker omdat hij overdwars in bed ligt.
Dekentje gaat hier ook niet werken nee. Slaapzak zit ook regelmatig in de knoop.
2016
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 17 Sep 2017 20:31

Re: Stomme vragen topic #4

Marin schreef:Geen bonken (al tikt ie tegenwoordig wel constant met z'n beentjes tegen de spijltjes) maar dat gedraai, constant. Ligt altijd ergens anders dan dat ie begint. Slaapt inderdaad ook in slaapzakje want dekentjes durf ik niet en wil hij ook niet onder blijven liggen.

Dat bonken lijkt mij ook zielig zeg. En irritant eigenlijk ook.


Dat deed T toen dus ook al. En nu is hij natuurlijk een stuk groter dus minder ruimte. Dan krijg je dat gebonk vanzelf. 1x omdraaien is gelijk een tik tegen de spijlen aan of een stoot met zijn voetjes tegen het voeteneinde.
2016
<<

Anoniem316

Bericht 17 Sep 2017 20:32

Re: Stomme vragen topic #4

Ik heb 3 paar van deze. Blijven erg goed zitten. Super blij mee!
Pasgeboren Baby PU Lederen Baby Peuter Kids Jongens Meisjes Babyschoenen Zachte Zolen 0-2 Jaar
http://s.aliexpress.com/IJ7VbaqU
(from AliExpress Android)
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 12:48

Bericht 17 Sep 2017 20:34

Re: Stomme vragen topic #4

Na aanleiding van de geboorte van de kleine L van Lennox.
Geboortegewicht 3060gram en 48cm
Mijn dochter woog 3015 gram en ook 48cm.
Wie heeft er ook een "kleine" dochter ? Zo ja hoe groot is ze nu ? Dus bijvoorbeeld 5 jaar later. Zegt je geboortegewicht en lengte iets voor de toekomst is eigenlijk mijn vraag.
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 12:48

Bericht 17 Sep 2017 20:36

Re: Stomme vragen topic #4

Ff nog een vraag vanaf hoeveel maanden doen jullie die schoentjes aan bij jullie baby ?
<<

Anoniem328

Bericht 17 Sep 2017 20:38

Re: Stomme vragen topic #4

Salome schreef:Ik ben er inmiddels wel een beetje zat van haha. Nu was hij daar ook veel buiten en ging hij later maar bed. Maar hij sliep ook gewoon dieper. Speen heeft hij nooit gehad maar zijn knuffel valt wel uit bed ja.
Ik kan hem nu dus ook niet recht gaan leggen want dan wordt hij wakker. Maar als ik hem laat liggen hoe hij ligt dan wordt hij straks na 1x omdraaien ook wakker omdat hij overdwars in bed ligt.
Dekentje gaat hier ook niet werken nee. Slaapzak zit ook regelmatig in de knoop.


Maar als hij wakker wordt draait hij dan niet zelf weer in een betere houding? Of gaat hij dan huilen? Onze D draait gelukkig zelf wel weer in een goede houding, ook als hij wel wakker wordt. Dus voor ons en hem is het gelukkig niet lastig.
<<

Anoniem316

Bericht 17 Sep 2017 20:39

Re: Stomme vragen topic #4

Eigenlijk sinds ze in de wandelwageninzet zit.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Sep 2017 20:41

Re: Stomme vragen topic #4

sanskie schreef:Ff nog een vraag vanaf hoeveel maanden doen jullie die schoentjes aan bij jullie baby ?


Dit vroeg ik me ook laatst af. Ik denk dat we over een paar weken over gaan naar het zitgedeelte. En het weer wordt ook slechter dus warmere voetjes zijn dan ook wel fijn (hoewel voetenzak ook warm is natuurlijk, maar meer voor die tussen temperatuur dat de voetenzak weer te warm is). Dus ik denk dat wij rond die tijd ook voor van die zachte slofschoentjes a la bobux gaan. Nog fijne merken?
Let's discover the world together.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 17 Sep 2017 20:42

Re: Stomme vragen topic #4

sanskie schreef:Na aanleiding van de geboorte van de kleine L van Lennox.
Geboortegewicht 3060gram en 48cm
Mijn dochter woog 3015 gram en ook 48cm.
Wie heeft er ook een "kleine" dochter ? Zo ja hoe groot is ze nu ? Dus bijvoorbeeld 5 jaar later. Zegt je geboortegewicht en lengte iets voor de toekomst is eigenlijk mijn vraag.


Nou de lengte sowieso niet haha. T was 47 cm en zat daarmee als jongetje dik onder de gemiddelde lijn en is nu al naar +1 gegaan met zijn lengte. Ik weet niet precies hoe lang hij nu is maar met 1 jaar was hij al 3cm boven het gemiddelde.
2016
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 17 Sep 2017 20:44

Re: Stomme vragen topic #4

Olijfje schreef:
Salome schreef:Ik ben er inmiddels wel een beetje zat van haha. Nu was hij daar ook veel buiten en ging hij later maar bed. Maar hij sliep ook gewoon dieper. Speen heeft hij nooit gehad maar zijn knuffel valt wel uit bed ja.
Ik kan hem nu dus ook niet recht gaan leggen want dan wordt hij wakker. Maar als ik hem laat liggen hoe hij ligt dan wordt hij straks na 1x omdraaien ook wakker omdat hij overdwars in bed ligt.
Dekentje gaat hier ook niet werken nee. Slaapzak zit ook regelmatig in de knoop.


Maar als hij wakker wordt draait hij dan niet zelf weer in een betere houding? Of gaat hij dan huilen? Onze D draait gelukkig zelf wel weer in een goede houding, ook als hij wel wakker wordt. Dus voor ons en hem is het gelukkig niet lastig.


Ja meestal wel hoor. Maar toch bijna iedere nacht een moment dat hij even gaat huilen en blijft bonken. Als ik hem dan weer midden in zijn bed leg slaapt hij vrijwel direct weer door.
2016
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 17 Sep 2017 20:49

Re: Stomme vragen topic #4

Marin schreef:
sanskie schreef:Ff nog een vraag vanaf hoeveel maanden doen jullie die schoentjes aan bij jullie baby ?


Dit vroeg ik me ook laatst af. Ik denk dat we over een paar weken over gaan naar het zitgedeelte. En het weer wordt ook slechter dus warmere voetjes zijn dan ook wel fijn (hoewel voetenzak ook warm is natuurlijk, maar meer voor die tussen temperatuur dat de voetenzak weer te warm is). Dus ik denk dat wij rond die tijd ook voor van die zachte slofschoentjes a la bobux gaan. Nog fijne merken?


Lodger slofjes!
2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Sep 2017 20:50

Re: Stomme vragen topic #4

Die heeft hij idd gehad (nu te klein), waren erg fijn!
Let's discover the world together.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 17 Sep 2017 20:57

Re: Stomme vragen topic #4

Marin schreef:Die heeft hij idd gehad (nu te klein), waren erg fijn!

Ik heb voor T de leren besteld. Dat is dan de maat tot 18 maanden. Ben benieuwd.
En anders worden het Spaanse slofjes denk ik. Hij heeft nu maat 22 en zag dat je die ook al zo klein hebt.
2016
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Sep 2017 23:08

Re: Stomme vragen topic #4

Hier bij de geboorte 2 kleine meisjes en nu 3 en 1 jaar later zijn ze nog niet groot (voor hun leeftijd).

Schoentjes pas als ze lopen. Anders slofjes.
2014 2016
<<

Anoniem231

Bericht 18 Sep 2017 04:55

Re: Stomme vragen topic #4

Hier slofjes/schoentjes pas als ze gaan lopen. Binnen nog steeds het liefst op blote voeten tenzij het te koud wordt.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers