Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


(Bijna) weekend

<<

Anoniem315

Bericht 12 Aug 2017 14:51

Re: (Bijna) weekend

Wij zijn een weekendje weg. Morgen gaan we naar Plopsa Coo en maandag op de terugweg naar huis doen we Safaripark Beekse Bergen aan.
<<

Anoniem301

Bericht 12 Aug 2017 17:30

Re: (Bijna) weekend

Chava schreef:Carlos heette dat konijn!

Ja, Carlos! Maar gaat goed met Sushi?
<<

Anoniem244

Bericht 12 Aug 2017 18:17

Re: (Bijna) weekend

Gister uit eten geweest.
Had onverwachts een lange werkdag, met een client van 9-16 in het ziekenhuis gezeten (was eigenlijk vrij die dag) en vriend was ook laat klaar. Hadden beide geen zin om boodschappen te doen en te koken :-) en had nog een bon.

Vriend is straks klaar met werken en dan hebben we "datenight" tapasavondje thuis met lekkere hapjes en speciaal biertjes, voetbal kijken en daarna film kijken.
Morgen niet veel bijzonders, wat in huis / tuin / schuur doen. In september gaat de schuur eraf en komt er een nieuwe schuur + tuin opknappen... dus nu aaarvoor alles beetje aan kant maken... en verder voetbal kijken
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 13 Aug 2017 00:14

Re: (Bijna) weekend

Carrie schreef:
Chava schreef:Carlos heette dat konijn!

Ja, Carlos! Maar gaat goed met Sushi?


Ja het gaat goed! Leuke baan en ze heeft net een huis gekocht waar ze later dit jaar intrekt. Misschien komt ze zelf weer eens kijken op het forum!
❤ 7 juni 2018
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3611

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 13 Aug 2017 17:10

Re: (Bijna) weekend

Wat fijn dat het zo goed met haar gaat! Vond haar altijd erg leuk op het forum.

Mijn weekend was weer erg geslaagd.
Vriend was sinds vrijdagavond bij mij, samen gegeten en verder een beetje op de bank muziek geluisterd.
Zaterdag eerst, heel burgerlijk, samen boodschappen gedaan en 's middags in het park bij mij in de buurt gewandeld. 's Avonds heb ik heerlijk voor ons gekookt en hebben we samen een fles champagne leeggedronken om te vieren dat het boek van mijn vriend uit is. Ik heb ook de sleutels van zijn appartement gekregen :love: Na het eten een aantal afleveringen van Friends gekeken (voor de kenners onder ons: ook de aflevering dat Ross de sleutels van zijn appartement aan Mona geeft, dus die scène hebben we even nagespeeld :razz: )
Vandaag zijn we even naar de binnenstad geweest en hebben we op een terrasje gezeten. Hij is nu weer naar huis. Toch altijd weer moeilijk om afscheid te nemen.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

anoniem224

Bericht 13 Aug 2017 17:48

Re: (Bijna) weekend

Ik vind het echt fijn om te lezen dat je zo'n leuke man hebt gevonden Chava. :love:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 13 Aug 2017 17:52

Re: (Bijna) weekend

Haha Chava, die scène blijft hilarisch!
❤ 7 juni 2018
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:15

Bericht 16 Sep 2017 23:43

Re: (Bijna) weekend

Carrie schreef:
Chava schreef:Carlos heette dat konijn!

Ja, Carlos! Maar gaat goed met Sushi?


Hoi!

Ik heb net - beetje zielig, dat geef ik gewoon toe - een zoekopdracht gedaan naar mijn eigen forumnaam en toen kwam ik hier uit.

Het gaat goed!
Ik heb sinds ruim 3,5 jaar een hele leuke baan als secretaresse op een advocatenkantoor. Ik werk voor en aantal advocaten en zit helemaal op mijn plek daar.

Verder idd een huis gekocht. Heel spannend (werd de eerste weken steeds verward wakker 's morgens ("Ik heb gewoon een HUIS gekocht!")), maar ook heel leuk. Eind deze maand is de overdracht. Dan wordt er geklust en half november ga ik over.

Hoe is het hier? Ik moet even heel erg gaan bijlezen want ik loop natuurlijk hopeloos achter. Gelukkig houdt Bliss me van belangrijke gebeurtenissen op de hoogte :-)
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:15

Bericht 16 Sep 2017 23:45

Re: (Bijna) weekend

Sorry trouwens dat ik nu een oud topic ge-upt heb. Beetje verwarrend nu met twee weekendtopics op de eerste pagina...
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers