Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


zomerkleding omtoveren tot herfstkleding

<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 12:48

Bericht 15 Sep 2017 15:21

zomerkleding omtoveren tot herfstkleding

Ik heb nog wat ''zomer''kleding in de kast hangen waarvan ik het zonde zou vinden als F het niet zou dragen.
Maar helaas is zo koud te laatste tijd dat ik denk dat hem ook niet meer gaat worden. Dus vraag ik mij af wie is hier zo creatief om er iets leuks van te maken wat ze in de herfst ook aan kan. Bijv door een vestje/t-shirt lange mouwen/truitje of maillot aan te trekken. Wie kan mij wat linkjes sturen ?.
Het gaat om deze kleding bij de laatste zit een romper met lange mouw (maat56)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door sanskie op 15 Sep 2017 15:29, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 15 Sep 2017 15:25

Re: zomerkleding omtoveren tot herfstkleding

Ik zou het overgooiertje combineren met een lonsgleve of sweater en maillot of legging en daaronder laarsjes of sneakers. Het onderste setje kan denk ik prima worden gedragen met een vest eroverheen.

De middelste zou ik niet meer aantrekken denk ik.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 12:48

Bericht 15 Sep 2017 15:28

Re: zomerkleding omtoveren tot herfstkleding

! ohjah ik zal er ff bij zetten dat ze pas maat 56 heeft haha dus ook nog geen schoentjes draagt
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 15 Sep 2017 15:45

Re: zomerkleding omtoveren tot herfstkleding

Dat onderste vind ik niet eens per se een zomerpakje, gewoon een zacht babypakje. Dat bovenste kan je combineren met een longsleeve en/of een vestje en een maillot. De middelste vind ik wel echt zomers, zo'n playsuit vind ik niet leuk met een maillot eronder. Misschien wordt het nog een dag erg warm, of kan ze het nog een keer aan als je de deur niet uitgaat of zo.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 16 Sep 2017 10:32

Re: zomerkleding omtoveren tot herfstkleding

O dat middelste pakje zou ik met een grove grijze maillot doen en een grijs vestje. Houd ervan.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem315

Bericht 16 Sep 2017 12:15

Re: zomerkleding omtoveren tot herfstkleding

Eens met bovenstaande ideeën en wat Sam zegt bij die middelste. Kan ook wel met wit of crème denk ik.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers