Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Show je huis!

<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 14 Sep 2017 12:40

Re: Show je huis!

Elliot schreef:Ik heb overigens ook altijd geleerd dat het juist beter is om grote meubelstukken te plaatsen in plaats van bijvoorbeeld een kleinere bank en een stoel. Maar misschien is dat achterhaald. Anyway, elk weldenkend mens snapt toch dat de meubels niet blijven staan en dat je dus naar de ruimte moet kijken en niet naar de inrichting.


Dat is wel de ideale situatie maar ik zou m'n inrichting ook niet even veranderen voor een verkoop. Zijn best wel extra kosten natuurlijk. Zeker als de rest wel erg netjes eruit ziet.
L2014 & H2017
<<

Anoniem298

Bericht 14 Sep 2017 12:42

Re: Show je huis!

Ja, dat vind ik dus ook, Elliot. Ik heb nu al een paar huizen bezichtigd die totaal niet naar mijn smaak zijn ingericht, maar ik zie heel goed hoe ik het zélf in zou richten.

En of je de vloer mooi vindt of niet is persoonlijk. We hebben de muren en meubels expres rustig en licht gehouden (behalve de bank dan), zodat het niet te druk wordt. Ik vind het wel echt mooi zo (zou wat zijn hè als ik het niks vond), als de kopers van ons huis de vloer niet willen laten liggen, neem ik 'm mooi mee.
<<

Anoniem231

Bericht 14 Sep 2017 13:25

Re: Show je huis!

Ik vind de bank juist mooi. Ik hou daarvan zo'n grote. Dan laat je zien dat het een familie huis is. Heel uitnodigend!

Denk dat het idd opvalt door de kleur van de deuren.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 14 Sep 2017 14:05

Re: Show je huis!

Ik kan er wel doorheen kijken, maar wellicht andere mensen niet. Persoonlijk zou ik niet gaan voor een bank die zowat de hele ruimte vult, maar goed dat is ieder zijn mening.

Trouwens wel goed dat je voor een relatief lage leuning hebt gekozen. Dit zorgt namelijk wel voor de extra licht inval van het raam achter de bank. Daarvoor heb ik ook gekozen. Ik heb 4 ramen voor (huiskamer) die van boven tot de grond lopen, dus daarmee moest ik wel rekening houden met de meubels. Achter de bank staan 2 hoge vrij smalle kasten en daartussen valt precies een raam waardoor er kei veel licht op de vloer naar achteren valt.

Succes met de verkoop!
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers