Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hudson's Bay

<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 11 Sep 2017 21:53

Hudson's Bay

Hudson's Bay begint eindelijk open te gaan op diverse plekken in NL! Zijn er al mensen geweest?

Zie de website voor de verschillende openingsdagen:
https://www.hudsonsbay.nl/nl-nl/
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 11 Sep 2017 21:55

Re: Hudson's Bay

M'n moeder is er geweest, ik nog niet.
Mijn oude werkgever is de social media er van gaan doen, grote kans dat ik daarvoor was gaan werken (trainingen geven). Maar nu dus niet gezien ik gestopt ben voordat ze 't gingen doen.

Ben wel benieuwd naar de winkels, met name de kinder- en dameskleding.
Let's discover the world together.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 11 Sep 2017 21:55

Re: Hudson's Bay

Ik ben er vorige week donderdag geweest, toen ging die open in Den Haag. Tja, leuk om rond te lopen in het oude v&d gebouw en leuk dat er een la place is weer, maar ik vond het niet heel bijzonder en nogal duur allemaal, beetje zoals de bijenkorf.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 11 Sep 2017 21:57

Re: Hudson's Bay

Pippa schreef:Ik ben er vorige week donderdag geweest, toen ging die open in Den Haag. Tja, leuk om rond te lopen in het oude v&d gebouw en leuk dat er een la place is weer, maar ik vond het niet heel bijzonder en nogal duur allemaal, beetje zoals de bijenkorf.



De Bijenkorf is nog veel exclusiever geworden in de laatste jaren. Ik hoop heel erg dat HB zo'n beetje de oude Bijenkorf wordt qua prijs en merken.
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 12 Sep 2017 09:30

Re: Hudson's Bay

Ja Marin ik zag nog dat jouw oude werkgever mensen zocht voor de SM van deze nieuwe keten! Zat er nog over te twijfelen maar die wisseldiensten zijn natuurlijk vreselijk onhandig met een baby.

Ik ben hier nog niet geweest trouwens, volgens mij komt er één in Amstelveen, als die open is ga ik wel even een kijkje nemen. Kan de site overigens niet openen nu dus ik kan niet zien of en wanneer die opent.

♥♥
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 12 Sep 2017 09:32

Re: Hudson's Bay

Oh de site doet 't nu wel, zie Amstelveen er niet tussen staan. Jammer! Dan maar een keer in mijn pauze naar Den Haag.

♥♥
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 12 Sep 2017 09:32

Re: Hudson's Bay

Hier gaat de Hudson's Bay vandaag open. Misschien ga ik vanmiddag wel even kijken. Ik ben wel heel benieuwd.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 12 Sep 2017 09:33

Re: Hudson's Bay

Amstelveen zou fijn zijn. Prettig winkelcentrum (oh haha daar ben ik je nog eens tegen gekomen).

Ja ik had die vacature maar gedeeld, wie weet is het nog interessant voor iemand. Geen nachtdiensten zoals bij KLM gelukkig maar nog steeds wisseldiensten. Niks voor mij ook meer dus.

Anyway. Ik meen dat er ook eentje in Haarlem komt maar voorlopig nog niet.
Let's discover the world together.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 12 Sep 2017 09:44

Re: Hudson's Bay

HB opent pas in 2018 in Amstelveen. Oude V&D gebouw hebben ze bijna niks van laten staan, dus is nogal een verbouwing!
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 12 Sep 2017 09:49

Re: Hudson's Bay

Oh toch wel in Amstelveen! Dat dacht ik toch, want de laatste keer dat ik daar was waren ze inderdaad flink aan het verbouwen. Dat V&D gebouw was ook wel heel oud natuurlijk. Ben benieuwd!

♥♥
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 12 Sep 2017 09:52

Re: Hudson's Bay

Ik ben van de week in Rotterdam geweest. Tja, ik vond het eigenlijk gewoon een mooi verbouwde V&D. Had er meer van verwacht. Tuurlijk zijn er meer merken, duurdere merken, ziet alles er helemaal netjes uit, etc. Maar ik vond het niet bijzonder. Vond de service en aanwezigheid van personeel ook tegenvallen.

Heb even voor de deur staan wachten op een vriendin en in die 10 minuten dat ik er stond en dus honderden mensen in en uit heb zien lopen, heb ik zo'n drie mensen met een tasje naar buiten zien lopen. Het zijn vooral erg veel nieuwsgierige kijkers momenteel. Logisch, was ik ook.

Maar nee, vind het filiaal in Rotterdam niet te vergelijken met bijvoorbeeld de Bijenkorf. Die blijft toch een luxere uitstraling hebben. En ik zeg dit niet omdat ik bevooroordeeld ben :wink:

Aanbod dameskleding is wel vrij groot. Kinderkleding vond ik tegenvallen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 12 Sep 2017 10:02

Re: Hudson's Bay

Oh jammer dat het wat tegenviel Parisienne.
Let's discover the world together.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 12 Sep 2017 10:12

Re: Hudson's Bay

Het lijkt mij juist een leukere winkel dan de Bijenkorf. Iets wat een beetje tussen V&D en de Bijenkorf in zit, inderdaad zoals de oude Bijenkorf. Mijn indruk (ben er nog niet geweest) is dat het een beetje zoals het Britse Debenham's is, dat zit daar ook zo ongeveer tussenin.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:04

Bericht 12 Sep 2017 10:50

Re: Hudson's Bay

Ik vind die in Rotterdam echt heel mooi. :heart: Mooier dan de Bijenkorf, wat moderner en meer keuze. Vond vooral de make up en parfum afdeling erg mooi.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 12 Sep 2017 20:20

Re: Hudson's Bay

Het lijkt mij inderdaad ook een hele mooie winkel! Daarnaast hoop ik dat het wat nieuwe merken naar Nederland brengt. Ik mis de V&D ook heel erg.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 12 Sep 2017 20:22

Re: Hudson's Bay

Die in Breda gaat op 12 september open zie ik.
Voorlopig heb ik geen plannen daarheen te gaan dus het zal nog wel even duren voordat ik er kom.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 12 Sep 2017 20:52

Re: Hudson's Bay

Ik vond het wel een mooie winkel. Wel een stuk duurder dan V&D, en ik mis ook wel wat merken die ze daar hadden, zoals Mim-pi en Boboli. Heb al wel een mooie jas voor mezelf op het oog.

Bij ons hebben ze wel echt de indeling van de V&D aangehouden.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 12 Sep 2017 22:36

Re: Hudson's Bay

Oeh.. ik zie online dat ze ook het merk Matt & natt verkopen! En vitamix (mijn droomblender haha, helaas kost dat kreng honderden euro's lol).

Ik hoop dat ze in de toekomst net als de Bijenkorf een membercard creditkaart krijgen. Lekker punten sparen :razz:
AfbeeldingAfbeelding
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 12 Sep 2017 23:16

Re: Hudson's Bay

Briggy schreef:Oeh.. ik zie online dat ze ook het merk Matt & natt verkopen! En vitamix (mijn droomblender haha, helaas kost dat kreng honderden euro's lol).

Ik hoop dat ze in de toekomst net als de Bijenkorf een membercard creditkaart krijgen. Lekker punten sparen :razz:
Je kunt member worden, staat op de website. Is dat wat je bedoelt?

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Marsy31