Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #2

<<

Anoniem243

Bericht 08 Sep 2017 07:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Beterschap Carra, hoop voor je dat het snel weer wegtrekt!

Nee, ik bedoelde permanent ja. Voor in ieder geval een aantal dagen per week dan. Ik kan al jaren niet (meer) goed slapen met iemand naast me en man gaat ook wel eens op de bank of extra bed(bank) maar meestal als één van de twee ziek is of ik al een paar nachten ruk geslapen heb. Ik wil gewoon die bedbank straks in een andere kamer (staat nu op peuter zijn nieuwe kamer wegens verbouwen) en dan gewoon standaard een aantal nachten apart liggen. Niet meer halverwege de nacht staan klooien met kussens en dekbedden en gezeur en me schuldig voelen dat m'n man die de volgende dag dan weer moet werken moet verkassen (hij slaapt zo verder, ongeacht waar, dus dat is 't probleem niet, maar toch).
<<

Anoniem236

Bericht 08 Sep 2017 08:02

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal ervan dat ik na maanden eindelijk vorige week donderdag de huisarts heb gebeld voor een afspraak en de eerst mogelijke tijd vandaag was, en dat de assistente vanmorgen afbeld omdat de dokter niet kan. Nu woensdag, bij een vervanger.
Overmacht van de praktijk, ik snap het wel, maar baal er wel van.
<<

Anoniem231

Bericht 08 Sep 2017 08:09

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal van mijn koortslip! En dat mijn kinderen ziek zijn. Ik word ook ziek (koortslip is het eerste teken). Gelukkig is man dit weekend vrij. Kan ik even uitrusten.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 08 Sep 2017 11:02

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Girli schreef:Balen Bliss! Ik duim voor je dat ze het morgen netjes oplossen.

Ik baal dat DHL al ruim een week mijn pakketje kwijt is en "onderzoek doet". Waarom moet dat zo lang duren?!


Ik zit nu met een spoeling in m'n haar, ben heel benieuwd. Het is een assige spoeling met violet erin, maar ze heeft me verzekerd dat m'n haar niet paars wordt. Op hoop van zegen dan maar.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem313

Bericht 08 Sep 2017 11:35

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Bliss schreef:
Girli schreef:Balen Bliss! Ik duim voor je dat ze het morgen netjes oplossen.

Ik baal dat DHL al ruim een week mijn pakketje kwijt is en "onderzoek doet". Waarom moet dat zo lang duren?!


Ik zit nu met een spoeling in m'n haar, ben heel benieuwd. Het is een assige spoeling met violet erin, maar ze heeft me verzekerd dat m'n haar niet paars wordt. Op hoop van zegen dan maar.


Hmm, dat violet haalt eventuele warmte uit je haar - zoals een zilvershampoo dat ook doet. Als je probleem is dat het te licht (wit) is geworden kan dat daarmee niet worden opgelost, dat kan alleen met verf.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 08 Sep 2017 11:59

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Het is klaar en m'n haar is nu weer een stuk donkerder, maar dat vervaagt natuurlijk wel weer de komende weken. Ik ga het zelf goed bijhouden met zilvershampoo en dan maar afwachten hoe het er tegen die tijd uitziet. Kan zijn dat ik weer terug bij af ben. Het blijft een gedoe en ik moet m'n haar gewoon nooit meer zo donker verven! #notetoself
❤ 7 juni 2018
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 08 Sep 2017 16:00

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Foto Bliss!

Ik baal van het weer! Morgen gaan we met het gezin, m'n ouders, het gezin van m'n zus en met m'n broertje naar de Efteling. Met dit snertweer lijkt dat me helemaal niet zo leuk! (als iemand me kanovertuigen van dat het wel leuk is met tegen: please do)
#teammaple🍁
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 08 Sep 2017 16:04

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Misschien is het dan wel heel rustig in de Efteling en hoef je nergens lang te wachten. Dat is leuk!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 08 Sep 2017 16:11

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Nou vooruit:

Afbeelding
Op zich lijkt het zo wel leuk, maar op de foto zie je niet de witte stukken die overal tussen zaten, vooral als ik wat plukken optilde. Ook de punten waren bijna wit.

Afbeelding
Zo is het nu. Ik vind het nu eigenlijk te donker, maar het zal nog wel vervagen. Ik kijk het even aan en dan de volgende keer maar weer highlights erin denk ik.
❤ 7 juni 2018
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 08 Sep 2017 17:58

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik vond het blonde je goed staan hoor Bliss, een beetje alsof je net terug ben van 3 weken zon, zee en strand. Jammer dat het zo vlekkerig was.
Deze kleur vind ik je ook leuk staan, zeker met de herfst in aantocht.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 08 Sep 2017 18:38

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ja ik ben benieuwd hoe het er over een paar weken uitziet. Dat lichte vond ik ook wel leuk, maar niet al die rare vlekken en strepen erdoor. Sommige plukken waren echt een beetje oranje ook nog, dat was nog bruine verf die dan weer geblondeerd was. Gedoe is het!
❤ 7 juni 2018
<<

anoniem224

Bericht 08 Sep 2017 19:06

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Urban Naked schreef:Foto Bliss!

Ik baal van het weer! Morgen gaan we met het gezin, m'n ouders, het gezin van m'n zus en met m'n broertje naar de Efteling. Met dit snertweer lijkt dat me helemaal niet zo leuk! (als iemand me kanovertuigen van dat het wel leuk is met tegen: please do)


Mijn zusje zei dat het vanaf morgenmiddag weer beter wordt hier (wonen naast de Efteling). En ik hoop met je mee, ik wil ook echt geen regen dit weekend.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 10 Sep 2017 13:18

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat mijn broer vannacht voor onbekende tijd op een lange(re) missie wordt gestuurd naar Sint Maarten. Om daar te gaan helpen opruimen en opbouwen.

Ik ben heel dankbaar dat hij dat kan en mag doen, maar tegelijkertijd ga ik hem zo missen!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem315

Bericht 10 Sep 2017 13:35

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh wat spannend Burn! Heel dubbel lijkt me ja. Hopelijk hoeft hij niet al te lang.

Bliss, dat lichte vind ik je het allermooist staan. Alleen zonder strepen en vlekken uiteraard.

Ik baal niet echt ergens van, maar loop al een paar weken wat onrustig te zijn. Ik weet alleen niet waarom. Misschien door de herfst?
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 10 Sep 2017 15:00

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal ervan dat ik vannacht een flinke klapper op het asfalt heb gemaakt doordat ik flink werd afgesneden en licht aangetikt door een taxi. Ben echt helemaal beurs en blauw. Nergens iets ernstigs gelukkig maar wel fiets en dure enkel laarsjes kapot en dus zoveel geschaafd en blauw dat ik overal last van heb. Ook mijn gezicht (gelukkig valt dat wel mee).
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 10 Sep 2017 16:01

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat dubbel Burn! Wat mooi dat hij daar zulk goed en dankbaar werk kan gaan doen, maar begrijpelijk dat je hem zo gaat missen!

Oh Whatever, wat klote! Heeft de taxi de moeite genomen om te stoppen?
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 10 Sep 2017 16:20

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Nope :( mijn taxi haat is momenteel ook weer 300%
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 10 Sep 2017 20:04

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Exogenesis schreef:Oh wat spannend Burn! Heel dubbel lijkt me ja. Hopelijk hoeft hij niet al te lang.

Hij verwacht zelf tussen de 4 en 6 maanden. Kan dus best zijn dat hij niets meer van mn zwangerschap meekrijgt.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem210

Bericht 10 Sep 2017 20:12

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh wat rot whatever. Kun je je laarsjes uit de verzekering vergoeden?

Ik baal omdat ik nog steeds op een baby wacht.
De laatste nachten slaap ik heel slecht. Ik ben moe en mijn humeur wordt er ook niet beter op.
Laatst gewijzigd door Anoniem210 op 10 Sep 2017 20:57, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 10 Sep 2017 20:28

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh balen Lennox! Wat is overtijd lopen toch een gek iets. Zet m op!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem210

Bericht 10 Sep 2017 20:59

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ja. En ik wordt er zo ongeduldig van. Het lijkt ook net alsof alle kwaaltjes versterken. Al kan dat ook heel goed tussen mijn oren zitten hoor.

Bij H was ik met 38+1 al bevallen. Dus dit is even iets heel anders ook.
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 10 Sep 2017 21:13

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal omdat we opeens ruzie hebben met mijn schoonouders. Helemaal niet zien aankomen, maar opeens ging mijn schoonvader tekeer aan de telefoon. Al 14 jaar ken ik ze, maar dit had ik nog nooit meegemaakt, volgens vriend ging het vroeger thuis veel vaker op deze manier. Ik voel me er gewoon misselijk door, zo rot vind ik dit.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 11 Sep 2017 06:45

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Bliss dat lichte staat je inderdaad goed! Zonde dat het zo slecht gedaan is...

Sterkte whatever! Heb je niks onthouden van die taxi? Misschien kun je er nog iets mee...

Succes met wachten Lennox! Ik vond het na 39 weken ook echt niet leuk meer... en toen moest ik nog 2,5 week :laughcry:

Sterkte Lilou, altijd naar als er in de familie zoiets gebeurd.

Ik baal dat ik mega hippe allstars had besteld bij een outlet en ze passen niet :nopompom: ik bestel eigenlijk nooit schoenen online, maar omdat ik al allstars heb, kon ik gewoon dezelfde maat bestellen. Dacht ik... Ze zijn gewoon te klein! Terugsturen kost 5,70 en ruilen voor een maat groter kan niet. Ik kan ze wel opnieuw bestellen, maar dan zijn ze nu 15 euro duurder omdat ik ze in een actie heb besteld...
december 2016
juli 2019
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 11 Sep 2017 07:08

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Als de zool wat dunner is Niekske (weet even niet hoe dat model heet) dan vallen ze ook kleiner. Ik heb ook toch steeds 0,5 maat verschil dan.

Ik baal omdat ik ziek ben. Ik kreeg gisteren buikpijn en heb de hele nacht wakker gelegen. Nu doet alles zeer.
T is aan het spelen en komt mij af en toe eventjes aaien haha
2016
<<

Anoniem278

Bericht 11 Sep 2017 10:18

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal om iets stoms. Ik moest vandaag voor de zesde keer in veertien dagen bloed laten prikken en ik ben inmiddels niet meer te prikken. De vorige keren moest het steeds meer dan drie keer en ik heb overal dikke blauwe plekken. Vandaag lukte het helemaal niet en uiteindelijk hebben ze bloed uit mijn voet gehaald. Ik ben het gewoon even zo zat nu.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers