Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Computervraagje

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 04 Sep 2017 13:50

Computervraagje

Hoi! Ik heb laatst een cd-rom van m'n nichtje gekregen met daarop een spelletje dat ik vroegah altijd speelde. Super leuk, maar het spel is ontworpen voor Windows 95 en kan dus niet gespeeld worden op mijn huidige laptop met Windows 10. Ik heb al allerlei dingen geprobeerd om het aan de praat te krijgen, maar Google leert mij dat de enige mogelijkheid is om een virtuele omgeving te creëren met Windows 95. Ik heb al redelijk veel gegoogled en weet nu wel ongeveer hoe ik dat kan doen, alleen daarvoor heb ik een cd-rom of een download nodig van Windows 95. Weet iemand hoe ik daaraan kan komen? Ik kan het nergens vinden.

Andere mogelijkheid is een oude laptop kopen die nog op Windows 95 draait, maar of die nog ergens te vinden zijn..?

Wie helpt? Ik heb echt zo'n enorme drang om dat spelletje te spelen :smile:

♥♥
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 04 Sep 2017 13:58

Re: Computervraagje

Grote vraag is vooral: welk spelletje is het????? :D

Sorry geen nuttige bijdrage dus :)
Oké poging tot: heb je geen computerzaak in de buurt zitten waar je even binnen kan lopen met je vraag?
Of kun je Windows 95 niet gewoon downloaden?
<<

Anoniem304

Bericht 04 Sep 2017 14:01

Re: Computervraagje

MissBitchy schreef:Grote vraag is vooral: welk spelletje is het????? :D

Sorry geen nuttige bijdrage dus :)
Oké poging tot: heb je geen computerzaak in de buurt zitten waar je even binnen kan lopen met je vraag?
Of kun je Windows 95 niet gewoon downloaden?

Sure, maar het is niet aan te raden om in deze tijd nog Windows 95 als besturingssysteem te draaien.

Dan moet je inderdaad zo'n simulator hebben, geen idee hoe dat moet.
Andere kant om; kan je het spelletje niet downloaden of online spelen?
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 04 Sep 2017 14:02

Re: Computervraagje

Ja welk spelletje??

Ik heb ook weleens een virtual machine nodig (gehad) om op mijn Mac Windows te kunnen draaien. Dat kan dan via een usb-aansluiting. Dus niet per se via een cd-rom (dat dat überhaupt nog bestaat joh). Wellicht is dat makkelijker te vinden om te downloaden?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 04 Sep 2017 17:51

Re: Computervraagje

Het gaat om Super Bubsy! Niet heel bekend volgens mij. Er komt binnenkort een nieuwe release van uit en daar waren alleen maar negatieve reacties op dus volgens mij ben ik de enige die het leuk vindt. Ik ga even jullie tips na, heb net een oude laptop meegenomen bij m'n moeder maar die kan dus niet aan :laughcry:

♥♥
<<

Anoniem301

Bericht 05 Sep 2017 11:58

Re: Computervraagje

He Elliot ik was benieuwd naar de afloop van je werk'probleem' of heb je daar bewust niet meer op gereageerd? Dan zal ik er niet meer naar vragen :)
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 05 Sep 2017 12:11

Re: Computervraagje

Haha oh wat erg dit, welk probleem bedoel je? Ik heb zoveel shit op m'n werk dat ik niet meer weet waar ik wel en niet over geklaagd heb :laughcry:

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 05 Sep 2017 12:23

Re: Computervraagje

Ik gok over die collega's die een andere functie in hun onderschrift hadden waardoor andere collega's bij jouw kwamen voor nietjes in hun papier enzo :P
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 05 Sep 2017 12:30

Re: Computervraagje

Oh ja dat! Ik weet niet of 't toeval is maar ik kreeg vorige week een enquête om de samenwerking tussen MA's en secretaresses te evalueren dus dat was een mooi moment om dit punt aan te kaarten. Ik geloof dat daar binnenkort een evaluatierapport van komt. Ben benieuwd.

♥♥
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1304

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:27

Bericht 05 Sep 2017 12:33

Re: Computervraagje

Hee Elliot, ik zal het eens aan mijn man vragen! :)
<<

Anoniem301

Bericht 05 Sep 2017 12:54

Re: Computervraagje

Cotton schreef:Ik gok over die collega's die een andere functie in hun onderschrift hadden waardoor andere collega's bij jouw kwamen voor nietjes in hun papier enzo :P

Ja die! Had je topic nog ge-upt. Maar ok een enquête dus, spannend!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 07 Sep 2017 08:54

Re: Computervraagje

Jongens m'n leven is zo compleet en fijn, het is gelukt om 't spelletje aan de praat te krijgen :heart:
Ik ben helemaal happy.

♥♥
<<

Anoniem281

Bericht 07 Sep 2017 13:26

Re: Computervraagje

Ahw, compleet en fijn. Ik weet niet of ik blij voor je moet zijn of me zorgen moet maken :)

Veel plezier!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 07 Sep 2017 13:42

Re: Computervraagje

Doe maar allebei!

♥♥
<<

Anoniem281

Bericht 07 Sep 2017 13:45

Re: Computervraagje

Afbeelding

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers