Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Klacht over tweedehands product, wat doe je?

<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2198

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 06 Sep 2017 14:36

Klacht over tweedehands product, wat doe je?

Niets, of....?

Heb via zo'n Facebook-groep een 16 inch kinderfietsje gekocht. Nu blijkt dus dat de handrem het helemaal niet meer doet.

Oké, ik had het kunnen/moeten checken toen ik 'm kwam bekijken/ophalen ;) Maar het was toch ook wel zo netjes geweest om het in de advertentie te vermelden?

Zouden jullie nog iets laten weten aan de verkoper of het erbij laten?
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 06 Sep 2017 14:41

Re: Klacht over tweedehands product, wat doe je?

Moeilijk moeilijk. Denk dat je het daar echt had moeten checken.

Ik ga vanavond mijn fiets ophalen.
In eerste instantie stuurde ik een bericht dat ik wilde komen kijken en uitproberen uiteraard. En of ze de fiets voor mij wilden reserveren. Dat wilden ze alleen als ik hem ook koop. Jaa uhhh wel als hij goed is.
'' ja, maar hij IS goed'' kreeg ik toen terug..
Ben benieuwd overigens.
2016
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6200

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 06 Sep 2017 14:58

Re: Klacht over tweedehands product, wat doe je?

Oh wat vervelend en érg jammer dat ze dit niet vermeld hebben. Sowieso vind ik het niet raar als je toch nog even verhaal wil halen hierover.
Maar wat wil je ermee bereiken?
Wil je het fietsje liever terug brengen of houd je de fiets? Als ik de fiets alsnog zou willen houden, had ik het erbij gelaten omdat je het idd ook daar had kunnen checken. Als je zo erg baalt dat je eigenlijk je geld terug wil, had ik er misschien nog wel wat mee gedaan. Zou voor mij overigens ook van de prijs afhangen die je betaald hebt, of je het de moeite waard zou vinden om erachter aan te gaan.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 06 Sep 2017 15:04

Re: Klacht over tweedehands product, wat doe je?

Vervelend, maar toch echt aan jou om dat te checken.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 06 Sep 2017 15:55

Re: Klacht over tweedehands product, wat doe je?

In het andere topic las ik garantie tot de deur en dat vind ik voor beide partijen gelden eigenlijk: zowel wanneer je iets verkoopt als wanneer je iets koopt. Zeker als je het gaat ophalen. Jammer, maar helaas.
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 20:55

Bericht 06 Sep 2017 16:11

Re: Klacht over tweedehands product, wat doe je?

garantie tot aan de deur inderdaad.
je weet niet of de verkoper op de hoogte was van het probleem. misschien heeft diegene de fiets online zonder de handrem te controleren.

handrem lijkt me een dingetje dat makkelijk gerepareerd/vervangen kan worden. ik ga er vanuit dat een 16inch fietsje naast de handrem nog een terugtraprem heeft.
Afbeelding
<<

Anoniem210

Bericht 06 Sep 2017 17:09

Re: Klacht over tweedehands product, wat doe je?

Ik vind ook dat je zelf verantwoordelijk bent om dit te checken. Sluit niet uit dat het inderdaad netjes was geweest als de verkoper dit had gemeld.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2198

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 06 Sep 2017 18:10

Re: Klacht over tweedehands product, wat doe je?

Ik wil de fiets ook zeker niet terugbrengen of een deel van m'n geld terug oid, maar ik twijfel of ik niet nog een berichtje zal sturen.... Gewoon om het te laten weten. Maarja wat schiet ik daarmee op...
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 06 Sep 2017 18:11

Re: Klacht over tweedehands product, wat doe je?

MissBitchy schreef:Ik wil de fiets ook zeker niet terugbrengen of een deel van m'n geld terug oid, maar ik twijfel of ik niet nog een berichtje zal sturen.... Gewoon om het te laten weten. Maarja wat schiet ik daarmee op...
Ik denk dat je er niet veel mee opschiet. Wat zou je zelf doen als je zo'n mail kreeg nadat je iets had verkocht?

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron