Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Looptrainer

<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 30 Okt 2013 21:31

Re: Looptrainer

De bloemen draaien in het rond *fietfietfietfieuuuw*

Nee Sanne, dat ding staat al tijden op zolder, dus daar komt het vast niet van. Ik geloof liever dat het komt door ouderwets aanwijzen, boekjes lezen en veel te vaak naar de beestjes.

Ik vind vtech helemaal niets, brrr. Bij n tweede komt het er niet meer in
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 30 Okt 2013 21:36

Re: Looptrainer

Ik heb deze en hij heeft er elke dag plezier van! Ook het lopen erachter gaat goed.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem166

Bericht 30 Okt 2013 21:37

Re: Looptrainer

Muppetje, je hebt gelijk hoor, ik denk dat het hysterische speelgoed nou niet heel leerzaam is. mijn dochter heeft het wagentje ook vooral gebruikt om mee te rennen en af en toe om op alle knopjes te drukken, maar of ze er iets van leert? Ik denk het niet. Boekjes zijn dan toch ook veel leuker?
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 30 Okt 2013 21:41

Re: Looptrainer

Ik vind van wel. Lars gelukkig ook :) als het aan hem ligt lezen we 100 Nijntje boekjes op n dag, haha
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Anoniem166

Bericht 30 Okt 2013 21:43

Re: Looptrainer

Leuk he? Ik word er altijd zo blij van als ze bij mij op schoot kruipt met een boekje. Dan kan ik zo heerlijk aan die haartjes snuffelen. Hier zijn Kikker & zijn vriendjes ook favoriet. Als ik haar vraag om het boek van Kikker te pakken, dan loopt ze naar de bank, klimt erop zodat ze bij de boekenkast kan en dan pakt ze precies het juiste boek eruit :heart:
<<

Anoniem26

Bericht 30 Okt 2013 21:45

Re: Looptrainer

Muppetje schreef:De bloemen draaien in het rond *fietfietfietfieuuuw*

Nee Sanne, dat ding staat al tijden op zolder, dus daar komt het vast niet van. Ik geloof liever dat het komt door ouderwets aanwijzen, boekjes lezen en veel te vaak naar de beestjes.

Ik vind vtech helemaal niets, brrr. Bij n tweede komt het er niet meer in


Ik vind vtech ook echt niks. Zoiezo is de loopwagen al voor de derde keer nieuw gekregen van de winkel en nu weer kapot. En ik heb ook een kever met vormen en die is ook na een half jaar al stuk en amper gebruikt.
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:33

Bericht 30 Okt 2013 21:57

Re: Looptrainer

Wij hebben die loopwagen uit de op ook maar dan in het roze. Om te leren lopen heb je er niks aan, D ging er pas mee lopen toen ze al los kon lopen. Ze heeft er wel heel veel mee gespeeld en gedanst op het muziekje dat eruit komt. Binnenkort haal ik hem weer van zolder voor F.
14-01-2011
01-04-2013
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 31 Okt 2013 11:44

Re: Looptrainer

Is die van V tech wel zwaarder? valt die niet makkelijk om?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 31 Okt 2013 12:08

Re: Looptrainer

Maar ik weet ook niet of geluidloos houten speelgoed nou per se leerzamer is. Soms misschien, als het een of ander spel is met een hele filosofie erachter, maar ik denk niet dat een houten loopwagentje zonder toeters en bellen nou leerzamer is dan een plastic loopwagentje met toeters en bellen. Hout ziet er vaak gewoon wat mooier en duurzamer uit en het maakt niet zo'n herrie.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers