Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #2

<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 31 Aug 2017 08:53

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Het is de Eket serie en volgens mij vrij nieuw (voor mij dan).
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categ ... ies/37556/
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 01 Sep 2017 13:40

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Toen J. net geboren was kregen we een brief waarin we onze afvalvoorkeuren door moesten geven. Ik in mijn kraambed, had wel andere dingen aan mijn hoofd, dus laten liggen en een week later was het al verlopen. Krijg ik nu een brief dat we een nieuwe restafalcontainer krijgen van -jawel- 45 liter. Ik de gemeente opbellen dat dit toch best een idioot plan is voor een gezin wat volop in de luiers zit. Per 1 januari kan ik een luiercontainer aanvragen. Wat ik dan van september tot januari met mijn luiers moest doen moest ik zelf maar uitzoeken want beleid is beleid.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 01 Sep 2017 15:32

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Kun je ze niet bij een kdv in de buurt in de container doen? Hier mag dat (er zijn er alleen te lui voor)
30-04-2017
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 01 Sep 2017 15:42

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Hmm, dat zou ik kunnen vragen als laatste oplossing, daar komen we straks toch 3x per week. Wist niet dat zoiets eventueel kon. Ik hoop alleen dat de gemeente nu zelf met een oplossing komt, want ik vind dit beleid echt van de zotte en ga blijven klagen tot dit opgelost is. Ga straks de buren even vragen wat die gaan doen. Die genereren met hun 4 tienerdochters geen luiers, maar veel meer afval dan wij. 45 liter is best weinig met 6 man.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 01 Sep 2017 19:02

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wij zijn bezig om ons huurhuis te kopen.
We wonen hartstikke fijn, aan de rand van een woonwijk en met uitzicht op een boerderijtje met weilanden met paarden en koeien. Nu hoorden we alleen vanmiddag dat ze dat over twee jaar plat gaan gooien en er allemaal rijtjeshuizen gaan bouwen. Dag mooi uitzicht, dag rust..

Ik denk dus dat we het niet gaan kopen en af gaan wachten tot we ergens anders in dit dorp of mijn ouderlijk dorp een mooi huis tegen gaan komen. Tot die tijd zitten we nog wel prima hier.
Maar zo jammer, door het huis te kopen zouden onze maandlasten wel omlaag gaan (hoge huur) en zou ik wat eerder kunnen minderen met werken.
10.04.17
<<

Dorien

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 169

Geregistreerd: 08 Aug 2017 10:58

Woonplaats: Aalst (BE)

Bericht 02 Sep 2017 10:56

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal er enorm van dat mensen denken dat ze het altijd beter weten.
Vandaag had ik mijn jongste hond Stella een jas aangedaan omdat het 's morgens nog heel koud was. Na 8 maand is het nog steeds moeilijk om haar te kunnen vangen in de tuin. Had ik een mooie foto van haar in haar jas op mijn Facebook gezet, kreeg ik meteen de commentaar dat dit nu nog niet mag, dat het nog veel te warm er voor is. Alsof die mensen weten hoe koud het in mijn tuin is voor haar, weten zelfs niet hoe Stella is :eyes:
<<

Anoniem316

Bericht 02 Sep 2017 11:08

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ah balen Saga. Gelukkig kom je er wel op tijd achter!

Ik baal van de pijn in mijn lijf maar heb ook geen zin om weer naar de huisarts te gaan. Voor mijn gevoel kom ik er niet verder mee.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 02 Sep 2017 11:12

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat jammer Saga!
Niets van aantrekken Dorien, jij weet vast wat het beste is voor je hond.
Dee, wat vervelend! Weet je wek waar het vandaan komt!

Ik baal van het humeur van mijn vriend, hij is echt niet te genieten :12:
<<

Anoniem245

Bericht 02 Sep 2017 11:13

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Van mijn puber die het bloed onder mijn nagels vandaan haalt. Heb hem net een uur naar boven gestuurd zonder telefoon of ander schermgerelateerd materiaal...
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Sep 2017 11:51

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Niet zozeer op dit moment, maar nu al een week baal ik van mijn brandwond. We gaan binnenkort op vakantie en moeten nog maar zien of het doorgaat. :confused:
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 03 Sep 2017 11:57

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat ik al twee uur klaarwakker ben. Zit in Canada met 9 uur tijdsverschil, dus het is nog nacht hier.
Vroeger had ik nooit last van tijdsverschil.
Ik wil gewoon nog even kunnen slapen, want het wordt een lange dag vandaag.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 03 Sep 2017 19:03

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

En Chava, nog wat geslapen? Heel veel plezier daar!!

Ik baal een beetje dat de vakantie voorbij is. Vandaag laatste dag vrij gehad. Vanaf morgen breekt er een enorm drukke periode aan op m'n werk, echt heel erg druk. En dat terwijl ik door de zwangerschap best wat moe ben, en vriend deze maand bij elkaar ook nog eens 3 wk weg is! Te beginnen met vannacht tot woe een reis naar Barcelona voor werk. Poeh!! Als ik morgen eenmaal werk gaat het vast prima maar nu voel ik me blue.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 15:49

Bericht 03 Sep 2017 19:12

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Zora, daar baal ik ook van. Morgen weer naar school, hello anxiety! :/
AfbeeldingAfbeelding
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 04 Sep 2017 02:30

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dankje! Gelukkig heb ik nog wat kunnen slapen :)
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 04 Sep 2017 07:06

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Pittige weken Zora, succes met werken vandaag!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 04 Sep 2017 07:20

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Succes Zora.

Hier is de vakantie ook voorbij helaas.
2016
<<

YEX

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:54

Bericht 04 Sep 2017 12:04

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Pfff irritatie....
Heb mijn kledingkast pas opgeruimd. Veel ook nieuw spul met kaartjes aan verkocht en toch proberen mensen je te naaien. Het is gedragen en willen hun geld terug...terwijl de kaartjes etc er aan hingen en het NIET gedragen is. Hoe ga je hier mee om?
Y. #23112010 ♥
E. #16102012 ♥
X. #24022017 ♥
<<

Anoniem210

Bericht 04 Sep 2017 13:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

YEX schreef:Pfff irritatie....
Heb mijn kledingkast pas opgeruimd. Veel ook nieuw spul met kaartjes aan verkocht en toch proberen mensen je te naaien. Het is gedragen en willen hun geld terug...terwijl de kaartjes etc er aan hingen en het NIET gedragen is. Hoe ga je hier mee om?


Gekocht is gekocht. Zij hebben gekregen wat jij aanbood. Waarschijnlijk staat het niet leuk en willen ze het daarom terug brengen. Maar dan moet je je spullen maar in een winkel kopen.
<<

YEX

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:54

Bericht 04 Sep 2017 19:08

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Lennox schreef:
YEX schreef:Pfff irritatie....
Heb mijn kledingkast pas opgeruimd. Veel ook nieuw spul met kaartjes aan verkocht en toch proberen mensen je te naaien. Het is gedragen en willen hun geld terug...terwijl de kaartjes etc er aan hingen en het NIET gedragen is. Hoe ga je hier mee om?


Gekocht is gekocht. Zij hebben gekregen wat jij aanbood. Waarschijnlijk staat het niet leuk en willen ze het daarom terug brengen. Maar dan moet je je spullen maar in een winkel kopen.


Dit zei mijn man idd ook..maar even naast mij neer leggen ;)
Y. #23112010 ♥
E. #16102012 ♥
X. #24022017 ♥
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 04 Sep 2017 19:09

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ja joh, garantie tot de deur hoor!
❤ 7 juni 2018
<<

anoniem224

Bericht 04 Sep 2017 19:10

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Lennox schreef:
YEX schreef:Pfff irritatie....
Heb mijn kledingkast pas opgeruimd. Veel ook nieuw spul met kaartjes aan verkocht en toch proberen mensen je te naaien. Het is gedragen en willen hun geld terug...terwijl de kaartjes etc er aan hingen en het NIET gedragen is. Hoe ga je hier mee om?


Gekocht is gekocht. Zij hebben gekregen wat jij aanbood. Waarschijnlijk staat het niet leuk en willen ze het daarom terug brengen. Maar dan moet je je spullen maar in een winkel kopen.


Mij echt dit hoor. Jammer dan.
<<

Anoniem316

Bericht 04 Sep 2017 19:52

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Inderdaad. Ik reageerde waarschijnlijk niet eens.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 04 Sep 2017 20:00

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Nan schreef:Toen J. net geboren was kregen we een brief waarin we onze afvalvoorkeuren door moesten geven. Ik in mijn kraambed, had wel andere dingen aan mijn hoofd, dus laten liggen en een week later was het al verlopen. Krijg ik nu een brief dat we een nieuwe restafalcontainer krijgen van -jawel- 45 liter. Ik de gemeente opbellen dat dit toch best een idioot plan is voor een gezin wat volop in de luiers zit. Per 1 januari kan ik een luiercontainer aanvragen. Wat ik dan van september tot januari met mijn luiers moest doen moest ik zelf maar uitzoeken want beleid is beleid.


Wat belachelijk! Ik zou opnieuw bellen en er echt geen genoegen mee nemen. Je betaalt afvalheffing etc.
Anders even voorstellen om de luiers elke week bij de gemeente op de stoep te zetten.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 05 Sep 2017 07:03

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Bluhh ik heb de halve nacht wakker gelegen en had m'n slaap juist nodig, omdat ik al zo moe was de afgelopen dagen. Dikke ogen en alles. Ik ben nu maar thuis gaan werken. Nog nooit gedaan, maar nu hoef ik in elk geval niemand onder ogen te komen met m'n gare hoofd.
❤ 7 juni 2018
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 05 Sep 2017 07:10

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Balen Bliss maar fijn dat je iig thuis kan werken.
30-04-2017
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron