Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Simpele uitleg gevraagd hoe ik muziek op mijn mp4 speler zet

<<

Anoniem302

Bericht 27 Aug 2017 10:17

Simpele uitleg gevraagd hoe ik muziek op mijn mp4 speler zet

Ik ben niet zo heel erg handig dus graag even in jip en Janneke termen uitleggen hoe ik muziek op mijn Android ( samsung) telefoon zet en vervolgens op mijn mp4 4 speler.
Wie zou me hier bij willen helpen?
<<

Anoniem302

Bericht 30 Aug 2017 16:50

Re: Simpele uitleg gevraagd hoe ik muziek op mijn mp4 speler

Niemand??
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11846

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 30 Aug 2017 16:55

Re: Simpele uitleg gevraagd hoe ik muziek op mijn mp4 speler

Ik heb geen samsung telefoon en als ik muziek op mijn MP-3 wil zetten plug ik deze in, in de computer en dan sleep ik de muziek die ik wil naar mijn MP-3 die dan in verkenner in beeld komt te staan .

Verder kan ik je niet helpen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Aug 2017 18:55

Re: Simpele uitleg gevraagd hoe ik muziek op mijn mp4 speler

Je zou kunnen kijken of je torrents kunt downloaden. Of er zijn wel manieren om van YouTube filmpjes te halen en om te zetten naar mp3. Hoe je het dan op je muziekspeler krijgt weet ik niet.
Let's discover the world together.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 31 Aug 2017 16:02

Re: Simpele uitleg gevraagd hoe ik muziek op mijn mp4 speler

Misschien kan je iets meer uitleggen wat je precies wil en waar je nu tegenaan loopt?

Ik weet niet exact hoe het op een Samsung werkt, maar het makkelijkste is wel om de bestanden eerst dus op een computer te hebben. Je kan niet zomaar los bestanden kopieren van je computer naar je MP3 zonder de tussenkomst van een andere drager (een computer in dit geval).

Dus zoals Marin al zei kan je bestanden óf downloaden of ze via bijv Youtube op je computer zetten. Daar zijn wel sites voor te vinden, bijvoorbeeld deze: https://www.onlinevideoconverter.com/mp3-converter

Als ze dan in een map staan, dan kan je ze vervolgens naar je mobiel en naar je MP3 slepen. Maar dus wel afzonderlijk van elkaar. In dit geval heb je echt een computer nodig voor deze handeling.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers