Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #2

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 30 Aug 2017 14:14

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat niet, wel mijn beste verslagen geschreven met een fles wijn naast mij. Helaas is die tijd wel redelijk voorbij.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 30 Aug 2017 14:16

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik presteer vaak ook het beste onder druk. Dan kan ik soms net iets beter werken dan als ik er alle tijd voor heb.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

anoniem224

Bericht 30 Aug 2017 14:23

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Gek is dat he. Misschien moet ik dan maar minder balen, en straks meer genieten dat ik weer een paar kei goede verslagen heb gemaakt :wink:
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 30 Aug 2017 14:28

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik zou dat in je achterhoofd houden en als je klaar ben lekker series gaan kijken!
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

anoniem224

Bericht 30 Aug 2017 14:35

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Haha ja dat kan dus niet, straks moet ik naar de cursus. :palm:
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 30 Aug 2017 16:47

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ooo, dan bewaren voor een andere keer :D
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 30 Aug 2017 17:37

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik ben vandaag met vriend en stiefdochter naar Zeeland vertrokken voor een paar dagen. Tot nu toe alleen maar regen. :shock: Maar goed, we hebben al leuke dingen in gedachten die ook met minder weer kunnen en verder veel spelletjes doen enzo, dus we vermaken ons wel. Momenteel zit m'n stiefdochter alleen ontzettend chagrijnig te mokken op haar kamer. Ze kan zich nogal moeilijk alleen vermaken en wij gaan haar niet iedere minuut bezighouden, ze heeft genoeg dingen mee om te doen. We zitten in een soort grote stacaravan en net zat ze keihard tegen de muur te schoppen ofzo. Hoop dat ze snel bijtrekt, anders worden het drie heeeel lange dagen. :laughcry:
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Aug 2017 17:52

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh bah wat ongezellig Bliss. Hopelijk trekt ze nog een beetje bij. En trekt de regen ook weg!

Ik baal dat mijn zus een idee in haar hoofd heeft gekregen over haar bruiloft. Op de feestlocatie is een schermenwand en daar wilde ze graag foto's op geprojecteerd hebben. De fotograaf doet dat niet van de dag zelf al, dus had ze het een beetje laten varen. Nu kwam ze net met het idee om dan via zo'n app foto's van de mobieltjes van gasten op dat scherm te tonen.
Maar.... Wat zij niet weet is dat we dit allllang gecovered hebben als gasten. Als ceremoniemeester heb ik stiekem alle gasten verzocht foto's te mailen van hen met één of beide van het bruidspaar. Dus een hele collectie foto's van vrienden, familie, collega's, echt superleuk. Heb vandaag toevallig net 100 foto's verzameld. En nu kwam ze hiermee. En ik kan niet zeggen dat wij al wat hebben! Zo lastig, dat soort dingen.. Hoop dat ze er toch nog van af ziet. Of dat ik de foto's van de gasten kan combineren met wat zij wil. Zoiets. He, je moet ook geen verrassingen doen bij een control freak ;)
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 30 Aug 2017 18:33

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ze is weer bijgetrokken gelukkig. :hulde:
❤ 7 juni 2018
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 30 Aug 2017 18:34

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Gelukkig, Bliss. Fijne vakantie!
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 30 Aug 2017 18:45

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dank je! Ben wel blij dat ik ook al een zonnige vakantie heb gehad twee maanden geleden, want alleen dit in de regen zou wel een beetje zielig zijn haha.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem313

Bericht 30 Aug 2017 21:38

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Marin schreef:Oh bah wat ongezellig Bliss. Hopelijk trekt ze nog een beetje bij. En trekt de regen ook weg!

Ik baal dat mijn zus een idee in haar hoofd heeft gekregen over haar bruiloft. Op de feestlocatie is een schermenwand en daar wilde ze graag foto's op geprojecteerd hebben. De fotograaf doet dat niet van de dag zelf al, dus had ze het een beetje laten varen. Nu kwam ze net met het idee om dan via zo'n app foto's van de mobieltjes van gasten op dat scherm te tonen.
Maar.... Wat zij niet weet is dat we dit allllang gecovered hebben als gasten. Als ceremoniemeester heb ik stiekem alle gasten verzocht foto's te mailen van hen met één of beide van het bruidspaar. Dus een hele collectie foto's van vrienden, familie, collega's, echt superleuk. Heb vandaag toevallig net 100 foto's verzameld. En nu kwam ze hiermee. En ik kan niet zeggen dat wij al wat hebben! Zo lastig, dat soort dingen.. Hoop dat ze er toch nog van af ziet. Of dat ik de foto's van de gasten kan combineren met wat zij wil. Zoiets. He, je moet ook geen verrassingen doen bij een control freak ;)


Haha, irritant lijkt me dat. Kun je niet als cm zogenaamd overleggen met de locatie en dan met een verhaal komen dat zij het afraden vanwege, weet ik veel, de onrust door de wisselende kwaliteit van de beelden ofzo. Of dat je zegt dat jij het wel regelt maar dat op de dag zelf blijkt dat het net ff anders is, namelijk jouw idee, wat veel leuker is dan dat van haar?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Aug 2017 21:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ja zoiets zat ik ook te denken maar wil ook weer niet te opvallend ingrijpen. Ik ga wel proberen of ik alle verzamelde foto's dan ook in die app kan gooien last minute ofzo. He onhandig weer.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem231

Bericht 31 Aug 2017 05:31

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Bel naar de locatie, leg het probleem uit en dan hun tegen jouw zus laten zeggen dat het niet gaat. De apparatuur is kapot of zo?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 31 Aug 2017 07:35

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ja kan ook maar dat vind ik ook zo sneu tegenover m'n zusje die gewoon wel echt graag al foto's van overdag daar wil laten zien. Maar ik fix wel wat. Ik had het zo leuk gevonden als ze uberhaupt niet iets verwacht had op dat scherm maar dat heeft ze nu zelf ook bedacht dat ze dat wil.
Haha oh god nu heeft ze bedacht dat ze kinderfoto's er bij wil. Lieve schat, daar heb ik er al honderd van! Hahaha oh kan iemand die control freak onder controle houden :palm:
Let's discover the world together.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 31 Aug 2017 07:52

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Misschien kan je haar dat gewoon zeggen 'lieve zus, vertrouw mij nu maar dat bepaalde dingen wel geregeld worden. Linksom of rechtsom. Daarvoor heb je ons als ceremoniemeesters, weet je nog?'
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 31 Aug 2017 07:53

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Goeie Caro, zoiets ga ik inderdaad maar zeggen. Let it go sissie!
Let's discover the world together.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 31 Aug 2017 07:55

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik zou er dus een grapje van maken:

'zus wil iets met foto's. Check!' En dat vervolgens naar haar appen met die andere opmerking erachteraan. Even direct eigenlijk zeggen 'in de hoek jij ;-)'

Anders blijf je gek worden hoor!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 31 Aug 2017 08:03

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Haha ja! Ze accepteert het! Pfieuw.
Let's discover the world together.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 31 Aug 2017 08:04

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Goed zo!
<<

anoniem224

Bericht 31 Aug 2017 08:28

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Japie schreef:Ooo, dan bewaren voor een andere keer :D


Yes in het weekend haha. :banaan:
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 31 Aug 2017 08:31

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal omdat ik gisteren onze buffetkast heb verkocht via MP.
We hadden een leuke nieuwe kast ontworpen bij IKEA, alleen zie ik nu dat een aantal onderdelen niet op voorraad is en ze ook niet weten wanneer die weer komen.
We waren van plan deze kast vanavond te gaan halen.
Alle spullen liggen op tafel en in dozen.

Ga maar eens verder zoeken op internet.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 31 Aug 2017 08:39

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Hebben ze het niet bij een ander Ikea filiaal Gekkie?
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 31 Aug 2017 08:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Heb ik inderdaad naar gekeken.
Niet hier in de buurt en 2 onderdelen zijn nergens op voorraad.
<<

anoniem224

Bericht 31 Aug 2017 08:51

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Balen inderdaad Gekkie! Hoop dat ze snel alsnog binnenkomen.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers