Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #2

<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 24 Aug 2017 11:07

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Kajaka, wat vervelend zeg! Ik zou even gaan bellen en alles uitleggen.

Boerenkool, wat vervelend zeg! Wat sneu voor haar.
Zou meteen in gesprek gaan met de leerkracht.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 24 Aug 2017 11:37

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal ervan dat ik zo'n hoofdpijn heb.
En dat er vanavond ziekte is op het werk, waardoor er nauwelijks ondersteuning is.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 24 Aug 2017 16:41

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal van het online klachtenformulier van de huisartsenpost. Ik heb het netjes ingevuld, verstuurt ie het gewoon niet! Nu moet ik ook een klachtenformulier invullen over het klachtenformulier :thumbdown:
december 2016
juli 2019
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 24 Aug 2017 19:18

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Er zou geen geld zijn hem na het kdc van onze keuze te laten gaan. We hebben het al meerdere malen uitgelegd. Telefonisch bezwaar ingediend, werd weer overlegd. En nee het kan niet. Wij weten niet meer wat we kunnen doen nu.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 24 Aug 2017 20:18

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Kajaka, wat vervelend zeg. Alleen zijn dit soort situaties voor gemeentes ook echt rot. Het is meestal geen onwil, maar er zijn wel contracten en budgetten waar ze zich aan moeten houden. Daarom kunnen en mogen ze vaak geen uitzonderingen maken. Mijn man heeft hier op zijn werk veel mee te maken. Ik wil wel eens aan hem vragen wat jij nog zou kunnen doen in deze situatie?
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 24 Aug 2017 23:05

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal dat mijn dochter al sinds vorige week zaterdag ziek is. Eerst erg verkouden en nu ook hoesten. En elke dag rond 16 uur begint de koorts tot de volgende ochtend. Net werd ze wakker, super warm en hoesten.
Door het hoesten moest ze overgeven.
In onze kamer... zij ligt nu met zetpil heerlijk te slapen in haar eigen bedje en wij zitten klaarwakker met de balkondeur open de geur te verdrijven...
Morgen naar de huisarts!
<<

Anoniem245

Bericht 25 Aug 2017 06:12

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat mijn koffiezetapparaat kapot is!!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 26 Aug 2017 10:05

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat zei de huisarts Gekkie? En spuuglucht is zo vervelend.. bah

Oh Kira, dat is vervelend. Is er nog wat aan te doen?

Kajaka, wat naar :( Wat Mizz S ook zegt, er zijn zoveel (stomme) regels tegenwoordig, wat alles vaak eigenlijk alleen maar tegenwerkt voor de mensen die het wel écht nodig hebben.


Ik baal van alles.
Mijn printer is wéér kapot, net een nieuw onderdeel besteld...
Mijn rug, hij doet echt zo ongelofelijk pijn, al dik een week, en ik ben er zo klaar mee. Het doet zeer, is doodvermoeiend en ik wil gewoon lekker op de bank hangen ipv recht op zittend op een bureaustoel.
En ik baal van een taart, heb donderdag samen met een vriendin haar bruidstaart gemaakt voor het feest vanavond, voor het eerst 3 hoog, voor het eerst een taart van 35 cm gemaakt.. En nu blijk t hij toch aan het verzakken te zijn gegaan :(
Ze heeft het nog kunnen redden door alles van elkaar te halen, en ze zal nog extra gaan stutten (aan 1 kant zitten marsepeinen rozen en die zijn denk ik te zwaar), en dan even laten rusten en weer opbouwen. Gelukkig hoeft de taart niet in een auto ofzo.. pffff
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 26 Aug 2017 12:20

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ze heeft weer een dubbele oorontsteking incl flinke griep.
Dus een kuurtje gekregen...

Rugpijn is zo vervelend! Mijn vriend heeft er ook vaak last van.
<<

Anoniem245

Bericht 27 Aug 2017 07:35

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Lejow nee haha, heb een nieuwe gehaald. Echt stom want hij was pas 2 maanden oud. En de bon had ik natuurlijk weggegooid. Heb nu maar een iets duurdere gehaald, heb toch echt wel mijn koffie nodig in de ochtend.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 27 Aug 2017 15:36

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Kira, als je destijds gepind heb kan je met die afschrijving terug als aankoopbewijs.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 27 Aug 2017 18:55

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Sawadee schreef:Kira, als je destijds gepind heb kan je met die afschrijving terug als aankoopbewijs.


Ja inderdaad!

Wat vervelend Gekkie, hopelijk knapt ze snel op van de medicijnen.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 27 Aug 2017 21:31

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat de (school)vakantie weer afgelopen is.
Nu zou ik morgen nog vrij zijn, hebben ze om 15 uur een vergadering gepland. Precies wanneer de kinderen uit kom van school.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem231

Bericht 28 Aug 2017 03:24

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat is stom dora!
Ik baal dat ik weer niet kan slapen. Lig alweer een half uur wakker en zoon is binnen 2 uur wakker dus zal wel niet meer slapen.
<<

Josephine

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 575

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:28

Bericht 28 Aug 2017 06:38

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Hopelijk heb je nog even kunnen slapen pollepel!

Ik baal ervan dat precies nu ik weer aan het werk ga na mijn zwangerschapsverlof we nog mooi weer krijgen.
En baal er een beetje van dat ik vannacht 3x wakker ben geweest van onze dochters, terwijl ze normaal gesproken allebei doorslapen. Dus nu ga ik gaar aan het werk.
Trotse moeder van 2 prachtige meiden, 17-12-2015 & 10-05-2017
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 28 Aug 2017 09:40

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Werkse Josephine, hopelijk kan je na je werk nog even van het wee genieten.

Ik baal ervan dat ik morgen weer aan het werk moet na 2,5 week vakantie.
En dat we gisteren op Spa waren en dat Max er in de 8ste ronde weer uit lag, zo ontzettend balen voor hem!
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 28 Aug 2017 09:47

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat mijn fietsstandaard het niet goed doet. En dat ik daardoor nog een flinke snee op mijn grote teen heb in het verlengde van mijn nagel. De onderkant van de standaard kwam op mijn teen en was blijkbaar erg scherp.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 28 Aug 2017 09:48

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Succes Emma!

Ik baal dat ik morgen met iemand een dagje zou 'roadtrippen' en foto's maken, maar dat diegene al sinds vrijdag niet op m'n berichtjes antwoord waar en hoe laat we afspreken :( Ik had me er zo op verheugd, maar denk niet dat het nog doorgaat dan...
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem316

Bericht 28 Aug 2017 09:58

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Nah wat stom rose. Kan je diegene niet even bellen dan?

Ai Dora. Pijnlijk!

Ik baal omdat ik morgen weer aan het werk moet en er een collega terug is die voordat zij 4 maanden weg was, een vriendin van me was.. dachten we tenminste. Lang verhaal maar ben heel benieuwd wat ze morgen doet en hoe het morgen gaat. Baal er wel van dat ik me zo heb vergist in haar. Was mijn 1e indruk toch goed haha.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 28 Aug 2017 16:45

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik heb haar via Messenger nog gesproken, het gaat gelukkig toch door :)

Hmm dat klinkt naar Dee! Succes!
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem331

Bericht 28 Aug 2017 17:33

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik ben moe. Camping moe. Moe van het continu paraat staan voor de kinderen. Alleen zijn moe. Het is gewoon doodsaai als de kinderen op bed liggen. En ik ben niet meer vooruit te branden.
Ik ben zelfs zon-moe. Haha ik vind het zo warm met een plekje in de zon hier. Ik verlang naar een huis waar het lekker koel is, een fijne bank, kat op schoot en een grote tv. :)
<<

anoniem224

Bericht 30 Aug 2017 14:03

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Hoe is het nu Popcorn?

Ik baal een beetje van mezelf. Ik heb het huiswerk van mijn cursus steeds uitgesteld, waardoor ik vandaag alles tegelijk uit moet werken (vanavond is de volgende bijeenkomst). Ik deed dit op school ook altijd, had gehoopt ervan geleerd te hebben en het op tijd te doen, maar ik doe het dus nog steeds. Zo jammer, in plaats daarvan had ik namelijk heel de middag series kunnen kijken.
<<

anoniem224

Bericht 30 Aug 2017 14:04

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh en ik heb dus ook alweer ontwijkend gedrag want ik zit dus hier. Ook dat is er niet uit. :wink:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 30 Aug 2017 14:05

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Heel herkenbaar MN.
De hele zomer tijd gehad om aan verslagen te gaan werken en nu begint volgende week weer onderwijs en ik heb nog niet eens een half verslag af. Nu zit ik te stressen dat ik het verslag af wil hebben haha.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

anoniem224

Bericht 30 Aug 2017 14:12

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ja erg he. Ik baal ook echt een beetje. Maar aan de andere kant, mijn beste werk op school was altijd hetgeen wat ik op het laatste moment had gedaan, laten we hopen dat dat nu ook weer het geval is dan.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers