Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goede tijden slechte tijden topic

<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 30 Okt 2013 20:56

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Eindelijk dan weten we wie het gedaan heeft.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 30 Okt 2013 21:15

Re: Goede tijden slechte tijden topic

En net die dag mag ik model staan bij een kapper.....
Crap, moet ik het missen.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 30 Okt 2013 21:29

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Bliss schreef:
Kwak schreef:Zie net op de reclame "de ontknoping naderd" 12 november


Ik mag hopen dat het er met een t stond!

Sorry mijn spelling is niet echt formidabele ;)
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem253

Bericht 31 Okt 2013 07:16

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Wat leuk iedereen is weer terug in gtst :). Op bianca na dan..
<<

Anoniem280

Bericht 31 Okt 2013 08:19

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Champagne schreef:Wat leuk iedereen is weer terug in gtst :). Op bianca na dan..


En Rikki :wink:
<<

Anoniem73

Bericht 31 Okt 2013 13:24

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Maar monica is nog wel zwanger dan?
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 31 Okt 2013 13:45

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Nou dat werd tijd..eindelijk weten wie het gedaan heeft. Ik ben benieuwd!
2012
2016
2020

Instagram
<<

Vajen

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 382

Geregistreerd: 10 Okt 2013 18:00

Bericht 31 Okt 2013 18:01

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Viel mij ook op dat zowat iedereen weer terug komt. Wie is die Vincent (zo heet die man toch die bij Ludo langs kwam?)?
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 31 Okt 2013 19:52

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Vajen schreef:Viel mij ook op dat zowat iedereen weer terug komt. Wie is die Vincent (zo heet die man toch die bij Ludo langs kwam?)?


dat is een mysterie :laughcry:
<<

Anoniem185

Bericht 31 Okt 2013 19:56

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Magenta schreef:Maar monica is nog wel zwanger dan?
Ja volgens mij wel!
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 31 Okt 2013 20:32

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Huh wat gebeurde er nou op het eind, ik zat alleen te luisteren en te internetten. Zag je alleen dat het femke was die belde of was het een berichtje
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 31 Okt 2013 20:53

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Berichtje dat ze op dezelgde plek was als waar ze elkaar voor het eerst zagen en dat ze het niet meer trok oid.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 31 Okt 2013 21:03

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Viva schreef:Berichtje dat ze op dezelgde plek was als waar ze elkaar voor het eerst zagen en dat ze het niet meer trok oid.


Oke. Dat was is de Rosenboom toch?
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 31 Okt 2013 21:42

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ella schreef:
Viva schreef:Berichtje dat ze op dezelgde plek was als waar ze elkaar voor het eerst zagen en dat ze het niet meer trok oid.


Oke. Dat was is de Rosenboom toch?

Ja!
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem280

Bericht 01 Nov 2013 14:33

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Spoiler: weergeven
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat Noud achter die moord zit. Komt ook mede door wat hier eerder in het topic over hem gezegd is.


Ik denk dat Vincent een zoon van Maxime is. Ook al kon ze geen kinderen krijgen, maar dat is nooit bewezen.
<<

Anoniem187

Bericht 01 Nov 2013 20:17

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Zo. Bram is effe een kleuter geworden!

Ik neem aan dat Bram volgend jaar gaat trouwen, kinderen krijgt, 384739847 keer doodgaat en weet ik veel wat?
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 01 Nov 2013 20:40

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Wtf die Femke. Wel lekker dat eruit is dat het nep was.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 01 Nov 2013 20:46

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Wat een kutwijf is die Femke.
Hopelijk komt snel alles uit
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Nyx

Bericht 01 Nov 2013 21:39

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Vraag me echt af wat de bedoelingen van Femke zijn. Eerst was ze wanhopig verliefd en nu is ze opeens een harde bitch.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 01 Nov 2013 22:23

Re: Goede tijden slechte tijden topic

ze wil hem hahaha
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 01 Nov 2013 22:27

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ik denk dat Femke een stalker wordt. Dat ze Rik gaat bedreigen en zeggen dat ze Bram en Nuran iets aan gaat doen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 02 Nov 2013 12:23

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Spoilers

Spoiler: weergeven
Spoilers 4 t/m 15 november

Maandag 4 november:
Riks vreemde gedrag maakt Bing achterdochtig. Lorena lijkt Nina te matsen, maar stelt eisen. Aysen is ervan overtuigd dat ze weet wie de dader is van de parachuteaanslag en zet alles op alles om daar bewijzen voor te krijgen.

Dinsdag 5 november
Rik is extra op zijn hoede na een beangstigend telefoontje. Hij zoekt hulp. Lucas heeft slecht nieuws voor Wiet na zijn aanvaring met Sjors. Lorena gaat met Nina een weddenschap aan: ze probeert een lastige klant binnen te halen.

Woensdag 6 november
Sjoerd verwijt Anton dat hij zijn baan belangrijker vindt dan zijn zoon. Wiet maakt Lucas duidelijk dat hij een slechte vriend is. Maxime gaat op zoek naar informatie over Vincent. Door Tims toestand ziet Julia steeds meer sympathie bij Ludo.

Donderdag 7 november
Rik hoort over Vincent en gaat de confrontatie aan met Maxime. Anton probeert het goed te maken bij Tim. Julia doet Anton een bekentenis over Ludo en het AZM. Vincents sollicitatiegesprek bij Ludo loopt anders dan hij had gehoopt.

Vrijdag 8 november
Maxime laat Rik beloven dat hij haar geheim geheim houdt. Rik gaat achter een insluiper aan. Janine kan er niet onder uit om Frank voor te stellen aan Lucas en Nina. Door Noud doet Aysen een enorme ontdekking.



Maandag 11 november:
Rik schrikt van wat Aysen over hem weet. Als Menno meldt dat hij hun droomhuis gevonden heeft, wil Lucas hem niet teleurstellen. Maxime biedt Vincent hulp aan, maar hij reageert niet zoals ze had gehoopt.

Dinsdag 12 november:
Nina komt in conflict met Lorena als ze de woonkamer een make-over geeft. Aysen dwingt Rik haar alles te vertellen over zijn nacht met Femke. Julia onderbreekt een AZM vergadering en krijgt Anton tegen zich. Lorena maakt onbewust een zakelijke klapper die haar aan het denken zet.

Woensdag 13 november:
Nuran beseft dat Rik kwijt is als Rikki alleen van het vliegveld thuiskomt. Frank doet Janine onverwacht een liefdesbekentenis. Lucas en Maxime plannen een leuke avond voor Nina, maar die loopt anders dan verwacht.

Donderdag 14 november:
Sjoerd en Tim liggen onmiddellijk weer in de clinch nu Rikki terug is. Nina baalt van Vincent. Lucas en Menno bezichtigen hun droomhuis. Maxime loopt Vincent weer ‘per ongeluk’ tegen het lijf. Jaja

Vrijdag 15 november:
Het artikel van Janine zorgt voor een wrijving tussen Julia en Ludo. Rik voelt zich schuldig als Nuran begripvol reageert op zijn lompe gedrag. Rikki heeft niet door dat iemand haar zoontje Bram bespiedt
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Nov 2013 11:50

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Van mij mag het wel volgende week zijn dan weten we eindelijk wie het gedaan heeft.
Die femke is gek!
2014 2016
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 04 Nov 2013 15:24

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Weet dat ze niet op de castfoto staat, maar zou femke iets met de moord te maken hebben? Om de bruiloft tegen te houden? Misschien zelfs gedacht dat aysen de vrouw van rik zou zijn?
Lekker vergezocht, maar in gtst kan alles?
Juli 2015
Maart 2017
<<

Anoniem280

Bericht 05 Nov 2013 17:28

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ik zit ook best ver te denken. Of ze is een vriendin van Monica, Monica heeft ze onder een andere naam in haar mobiel gezet, (zij is immers zwanger uit de serie gegaan) en moest van haar iets met Aysen doen? Hier had Femke verder Rik bij nodig? Femke heeft van Monica? gehoord dat Nuran en Aysen ruzie hebben en Monica kon Aysen ook niet uitstaan. Daarbij denk ik dat Femke die nacht iets bij Rik geflikt heeft, zodat hij iets met de parachute van Mike heeft gedaan, die eigenlijk voor Aysen bedoeld was. Maar Rik weet alleen nog maar dat hij teveel gedronken heeft en dat hij de volgende dag bij Femke in bed lag. Hij denkt dat ze met elkaar naar bed zijn geweest, maar misschien is dat wel helemaal niet waar.
En Rik hoeft daarvoor niet de bak in, maar gaar Femke de bak in en dan is het exit Femke!

Misschien wel te ver gedacht hoor.
Maar ik zie nergens in de spoilers dat 12 november de ontknoping is.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers