Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Giraf op Facebook?

<<

Red Velvet

Noob

Berichten: 36

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:04

Bericht 30 Okt 2013 00:45

Re: Giraf op Facebook?

Ik vind 'm ook stom.
Alsof mijn ouders om 3 uur in de nacht komen ontbijten en dat ik op dat tijdstip precies weet wat er in mijn koelkast ligt...
Daarbij lijkt het in het verhaal alsof de ouders al binnen staan en hebben verteld dat ze komen ontbijten. Dus zou ik de koelkast eerst openen...
Hoe dan ook, gewoon stom want ik had t antwoord fout!
<<

Anoniem166

Bericht 30 Okt 2013 12:53

Re: Giraf op Facebook?

Wat een onzin. Als je ouders onverwacht op de stoep staan midden in de nacht en ze blijken te komen ontbijten, dan heb je de deur al open gedaan, anders wist je dat niet.

Maar goed, daar ging het niet om. Ik zal eens kijken of ik giraffen in mijn vriendenlijst heb staan.
<<

Anoniem280

Bericht 30 Okt 2013 13:23

Re: Giraf op Facebook?

Ik heb wel giraffen in mijn vriendenlijst staan, maar het raadsel kende ik al, omdat ik deze al eens via WA had gekregen en toen mijn afbeelding daar voor 3 dagen moest aanpassen, mijn antwoord was toen ook je ogen.
<<

Anoniem 53

Bericht 30 Okt 2013 15:42

Re: Giraf op Facebook?

Ik vind het eigenlijk maar stom dat mensen hier serieus aan mee doen.
<<

No. 3

Bericht 30 Okt 2013 16:35

Re: Giraf op Facebook?

Geinig, ik heb dit raadseltje een half jaar geleden gebruikt voor de kinderrubriek in het tijdschrift waar ik voor werkte.
<<

Anoniem130

Bericht 30 Okt 2013 16:51

Re: Giraf op Facebook?

Nope, geen giraffen in mijn vriendenlijst.. Gelukkig.
<<

Anoniem315

Bericht 30 Okt 2013 16:57

Re: Giraf op Facebook?

Ik dacht: vet interessant topic dit, aangezien er al 2 pagina's zijn. Bummer...
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:57

Bericht 30 Okt 2013 18:24

Re: Giraf op Facebook?

Caramba schreef:Ik heb wel giraffen in mijn vriendenlijst staan, maar het raadsel kende ik al, omdat ik deze al eens via WA had gekregen en toen mijn afbeelding daar voor 3 dagen moest aanpassen, mijn antwoord was toen ook je ogen.


Ja inderdaad, met een plaatje van Frans Bauer ofzo.
<<

Anoniem32

Bericht 30 Okt 2013 18:47

Re: Giraf op Facebook?

Mini schreef:De deur (toch? Of zeg ik nu wat stoms)



Ja dat word je avatar veranderen :^^:
<<

Anoniem83

Bericht 30 Okt 2013 23:14

Re: Giraf op Facebook?

:nopompom: :thumbdown:
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers