Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Den Bosch!

<<

Anoniem313

Bericht 28 Okt 2016 11:50

Den Bosch!

Ik ga morgen met een vriendin winkelen en eigenlijk vooral lunchen in Den Bosch. Ik ken het daar helemaal niet, en er zijn vast wel mensen hier die precies weten war je moet zijn. Dus wie heeft er tips?
Ik zoek:
- kledingwinkels, en niet de standaard-ketens, maar leuke boetiekjes enzo. Ik hou van Scandinavische merken doorgaans.
- tweedehands kledingwinkels met een goeie selectie.
- een lunchtentje waar je lekker kunt eten en ook kunt borrelen, geen lunchroom/broodjeszaak ofzo.

En andere tips zijn ook welkom! Oh en zit er ook een goed gesorteerde ICI Paris en Lush?
<<

Anoniem313

Bericht 28 Okt 2016 18:57

Re: Den Bosch!

Weet je, ik ga wel op goed geluk :smile:
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 28 Okt 2016 19:15

Re: Den Bosch!

Lush zit er, in een zijstraat van de Markt. Is wel maar een kleine winkel en 's middags is het er meestal erg druk.
Lunchen hebben wij twee keer gedaan bij een tentje op de markt. Weet even niet meer hoe die heet. Maar als de lunch het belangrijkste is zou ik naar Picasso gaan. Daar kun je sowieso heerlijk eten en ook lunchen!
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 28 Okt 2016 19:32

Re: Den Bosch!

Nee ik wou straks reageren maar ik zat in de trein! Even kijken, hoe de ici paris is weet ik niet en een lush zit er wel maar die is heel klein. Voor de leukste winkeltjes moet je sowieso naar de Vughterstraat/Snellestraat/postelstraat en alle zijstraatjes hiervan. Hier zitten echt allerlei leuke boetiekjes. Er zijn heel veel tentjes waar je leuk kan lunchen/borrelen, op de Korte Putstraat zit je altijd goed (bij Zoetelief bijvoorbeeld) en ik vind eetbar DIT ook echt chill, die zit ook aan de Snellestraat.
<<

Anoniem313

Bericht 28 Okt 2016 20:33

Re: Den Bosch!

Thanks ladies! Ziet er leuk uit, ik laat nog wel ff weten wat we hebben gedaan.
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 27 Feb 2015 23:10

Bericht 28 Okt 2016 22:36

Re: Den Bosch!

Als je de echt leuke tentjes wil zien, dan zou ik beginnen vanaf de Sint Jan (ook de moeite waard om even naar binnen te lopen). Als je er met je rug naar toe staat, kan je de straat recht voor je inlopen en vanaf daar de kleine straatjes rechts en links inlopen. Daar zitten de leuke boetiekjes, pleintjes en eettentjes. Je loopt dan richting het marktplein en vanaf daar kan je naar de grotere winkelketens.
Gaan jullie met een auto of ov? Want als je met de auto gaat kan je je auto het beste buiten de stad parkeren (P+R Provinciehuis vind ik de prettigste, dan stap je namelijk uit bij de Sint Jan) of als je in de stad wilt parkeren kan je parkeren bij de parkeergarage van de Sint Jan.
Kom je met het ov, dan eerst even langs Jan de Groot (daar loop je langs vanaf het station naar de stad) en een Bossche bol halen. Denk niet: 'dat doen wel vanavond wel', dan zijn ze echt helemaal op! ;)

Hopelijk heb je hier wat aan. Fijne dag!
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 29 Okt 2016 09:38

Re: Den Bosch!

Den Bosch is leuk! :cheering:

Er is zoveel leuks. Bij Piccasso kun je lekker lunchen en avond eten. High tea'en bij Pink Lemon is ook erg leuk. En bij het Opkikkertje hebben ze ook veel lekkers, maar is wel meer een studenten achtige cafe. Staat boordevol kikkers (van Oeteldonk). Deze zit op de Markt.
<<

anoniem213

Bericht 29 Okt 2016 12:04

Re: Den Bosch!

Leuk, Den Bosch! Ik heb daar laatst nog zo'n knullige rondvaart gedaan (slechte traditie van een vriendin en mij voor elkaars verjaardagen), maar dat was oprecht heel leuk daar (niet die over de Dommel, weet ik helaas uit ervaring van een andere verjaardag :laughcry:. Ik weet alleen niet of dat nu nog kan!

Ik vind zelf Bar le Duc heel leuk om te eten (salade met garnalen en parmaham!) en te borrelen. Ze hebben ook hun eigen bieren (ze schenken ook wijn). Het is wel echt een eetcafé.
<<

Anoniem313

Bericht 29 Okt 2016 17:33

Re: Den Bosch!

Ik zit in de trein terug en het was echt heel er leuk! Volgens mij ben ik vooral in de area van Toet geweest; erg veel boetiekjes met precies de merken die ik leuk vind, koffie bij DIT, lunch bij Vrielink (?), geborreld ergens op een terras en toen nog bij Nom Nom. Leuke stad hoor! Alleen de ici paris xl is eerder een xs, ze verkopen niet eens Urban Decay!
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 27 Feb 2015 23:10

Bericht 31 Okt 2016 21:20

Re: Den Bosch!

Fijn dat je een leuke dag hebt gehad, Caulfield!
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

Anoniem313

Bericht 31 Okt 2016 22:01

Re: Den Bosch!

Ik was echt verbaasd om te zien dat er een enorme rij voor Jan de Groot stond! Ik heb het niet gedaan, wilde m'n calorieën sparen voor wijn :drunken:
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 27 Feb 2015 23:10

Bericht 31 Okt 2016 23:04

Re: Den Bosch!

Hahhaha! En die rij wordt alleen nog maar langer al straks de kerststal weer neergezet is.
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 01 Nov 2016 06:08

Re: Den Bosch!

Fientje: jan de groot is de Bossche bollen bakker. Jij bedoelt de Sint-Jans' kathedraal.
<<

Anoniem301

Bericht 22 Aug 2017 15:35

Re: Den Bosch!

Fijn topic! Ik ga volgende maand een nachtje in Den Bosch in een hotel overnachten omdat mijn man en ik dan 3 jaar getrouwd zijn. Door de tips in dit topic en een andere op het forum gaan we lekker eten bij Stefano's en ontbijten bij Eetbar DIT.

Zin in!
<<

Anoniem243

Bericht 22 Aug 2017 21:59

Re: Den Bosch!

Veel plezier! Dit! vond ik echt heel leuk!
<<

Anoniem301

Bericht 23 Aug 2017 09:56

Re: Den Bosch!

Sookie schreef:Veel plezier! Dit! vond ik echt heel leuk!

Ja, ben benieuwd! Dank je :smile:

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers