Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


All inclusive met kids griekenland?

<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:14

Bericht 09 Aug 2017 10:21

All inclusive met kids griekenland?

Alvast voor volgend jaar maar er zijn vast dit jaar al gezinnetjes geweest die leuke tips voor me hebben.

Ik wil volgende zomer met man en 3 kids ( dan 7, 4.5 en 7mnd) all inclusive op vakantie. Griekenland lijkt me wel wat.

Wat is nu een leuke plek/ accomodatie om naar toe te gaan en wat kostte het?
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 09 Aug 2017 12:00

Re: All inclusive met kids griekenland?

Blue lagoon op Kos. Erg leuk voor jezelf en de Kids. Groot all inclusive met meerdere restaurants (5), meerdere zwembaden. Erg groot, maar door verschillende gedeeltes toch heel overzichtelijk.
Kosten waren in oktober (dus buiten 't seizoen) voor 2 volwassenen en toen 1 kind van 1,5 jaar (waar we dus niet echt voor betaalden) 1500 euro.
Juli 2015
Maart 2017
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:14

Bericht 09 Aug 2017 14:34

Re: All inclusive met kids griekenland?

Dat klinkt goed pure. Ga ik eens even naar kijken!
<<

Dorien

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 169

Geregistreerd: 08 Aug 2017 10:58

Woonplaats: Aalst (BE)

Bericht 17 Aug 2017 13:06

Re: All inclusive met kids griekenland?

Ik ga al 10 jaar naar Griekenland met mijn ouders, enkele hotels die me zijn bijgebleven:
- Kerkyra Golf **** (Corfu, Alykes)
- Akti Beach Club **** (Kos, Kardamena)
- Sunshine Rhodes **** (Rhodos, Triánta)
- Mitsis Ramira Beach ***** (Kos, Psalidi)
De 4 hotels zijn all inclusive en hebben een kinderzwembad, kinderanimatie 's avonds, kidsclub overdag.

Wat de prijzen zijn voor de verschillende hotels met kinderkorting kan ik me niet meer herinneren. Dit jaar gaan we voor de 5de keer naar Mitsis Ramira Beach, 3 volwassen 10 dagen in september: 2.600 EUR.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 17 Aug 2017 20:30

Re: All inclusive met kids griekenland?

Ik vond Kreta ook altijd heel leuk! Al 3 keer geweest en ik zou zo weer gaan :)

Wanneer wil je gaan? Vanaf 1 oktober is in Griekenland wel echt het toeristenseizoen voorbij. Als je all inclusive gaat zitten is dat niet zo'n ramp maar andere barretjes of toeristische attracties zijn dan vaak al dicht.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:33

Bericht 18 Aug 2017 07:27

Re: All inclusive met kids griekenland?

Ik ben een keer met de kinderen naar Mitsis Ramira Beach geweest op Kos, wat hierboven ook genoemd wordt. Erg leuk en fijn hotel met kinderen vond ik. Wij waren er toen eind april, eerste week van het seizoen en dat was vrij goedkoop geloof dat we 1500 euro kwijt waren voor 2 volwassenen en 2 kinderen van 1 en 3.
Ik ben toen trouwens wel ziek geweest van het eten, en met mij nog een aantal gasten. Van het chineese restaurant meen ik.
14-01-2011
01-04-2013
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:14

Bericht 18 Aug 2017 07:59

Re: All inclusive met kids griekenland?

Bedankt voor alle tips! Wij willen volgend jaar zomer in het hoogseizoen. Wordt augustus denk ik. Is nog ver weg maar wij boeken meestal al vroeg en nu zit bij iedereen de vakantie nog vers in het geheugen:)
<<

Dorien

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 169

Geregistreerd: 08 Aug 2017 10:58

Woonplaats: Aalst (BE)

Bericht 18 Aug 2017 08:19

Re: All inclusive met kids griekenland?

Ik zag daarnet dat je via TUI.nl en Neckermann.nl je zomervakanties al kan boeken voor volgend jaar. Daar kan je misschien al eens de prijzen vergelijken :).

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers