Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hema foto taart ervaringen ?

<<

Anoniem204

Bericht 15 Aug 2017 11:08

Hema foto taart ervaringen ?

https://www.hema.nl/winkel/eten-drinken ... p-(6333610)

Iemand misschien ervaring met deze taart ?
Is hij wel heel lekker ?
Kun je er echt 15 stukjes uithalen of zijn die wel erg klein ?
Is de afbeelding goed ?

Wij zoeken een leuke verjaardags taart voor ons zoontje.

Er komen 17 personen Incl ons.

Ik vraag me af of ik dan genoeg aan deze taart heb mijn ervaring zegt altijd dat niet iedereen een stukje taart wil vaak houden wij heel erg veel over maar ik wil ook niet tekort komen natuurlijk !!
<<

Anoniem257

Bericht 15 Aug 2017 11:30

Re: Hema foto taart ervaringen ?

Je link doet het niet maar heb wel een vermoeden welke het is. De versiering/spikkels moet je er zelf op doen. Kwaliteit van foto vond ik prima. Ik zal zo een foto voor je uploaden.
<<

Anoniem304

Bericht 15 Aug 2017 11:31

Re: Hema foto taart ervaringen ?

De taarten van HEMA zijn altijd lekker, maar ik zou sowieso nog een ander soort taart erbij halen. Niet iedereen vindt slagroomtaart lekker.

Dit is overigens de juiste link;

https://www.hema.nl/winkel/eten-drinken/gebak/fototaarten-gebak/fototaart-met-gekleurde-druppels-15-p-(6333610)

De laatste ) in je link is niet meegepakt.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 15 Aug 2017 12:35

Re: Hema foto taart ervaringen ?

Wij hebben wel eens zo'n taart gehad, maar dan zonder slagroom aan de rand. De taart was lekker, ik weet alleen niet meer hoeveel stukjes eruit gingen. Ik zou gewoon een kleine tweede taart nemen, eentje zonder slagroom, een appeltaartje of zo. De Red Velvet cake van de Hema is ook erg lekker, maar die is weer wel met room.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 15 Aug 2017 12:37

Re: Hema foto taart ervaringen ?

Ja die is lekker! Haal altijd die met 30 persoons. Het is taart of niks bij ons :laughcry:
Maar met jouw aantal zou ik wel een appeltaartje erbij nemen denk ik.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem257

Bericht 15 Aug 2017 16:57

Re: Hema foto taart ervaringen ?

Ik haalde er geen 15 stukjes uit trouwens. Ik had er nog een taartje bij gedaan. Vanille slagroom vlaai :D
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2864

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 15 Aug 2017 17:04

Re: Hema foto taart ervaringen ?

De taart is heel lekker en foto kwaliteit prima! Ik haalde er wel 15 stukjes uit. Wel in een keer snijden. Met een kinderverjaardag is het hier ook taart (of de laatste keer tompoucen) of niks. Heb niet verschillende soorten gebak op zo'n dag.
<<

Anoniem304

Bericht 15 Aug 2017 17:21

Re: Hema foto taart ervaringen ?

Echt? Ik vind 1 soort gebak zo saai haha.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 15 Aug 2017 17:26

Re: Hema foto taart ervaringen ?

Cotton schreef:Echt? Ik vind 1 soort gebak zo saai haha.


Ik ook, en vind te veel lekker.. zeker van de hema hahaha!

Maar de fototaart is lekker hoor!
<<

Anoniem204

Bericht 15 Aug 2017 19:20

Re: Hema foto taart ervaringen ?

Misschien toch een 30 personen taartje denk ik dan voor 17 personen.
Dan maar grotere stukjes.
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2864

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 15 Aug 2017 19:24

Re: Hema foto taart ervaringen ?

Ik ook, daarom heb ik met onze eigen verjaardagen altijd wel meer keus.
Maar zo'n kinderverjaardag is al zo druk, dat ik niet ook nog eens wil gaan inventariseren wie wat wilt. Slechte gastvrouw :eyes: .
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 15 Aug 2017 19:32

Re: Hema foto taart ervaringen ?

Met verjaardag van kinderen idd 1 taart voor de makkelijk.
Op eigen verjaardag wel stuk of 3 soorten hoor.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem219

Bericht 15 Aug 2017 19:55

Re: Hema foto taart ervaringen ?

ik heb deze taart 3x besteld voor verjaardagen van D en B, maar twee keer was de foto groen... hele groene waas erover... dit hebben ze opgelost met een kortingsbon van €7.50. hij is overigens wel heel lekker...

ik haalde trouwens wel 30 stukken uit die taart voor 30 personen.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 15 Aug 2017 20:48

Re: Hema foto taart ervaringen ?

Ik heb ook meestal maar 1 taart bij de kinderverjaardag. Mijn ervaring is dat ze juist allemaal dezelfde willen.
Mijn schoonzus had deze foto taart voor haar dochter en volgens mij zijn er wel meer dan 15 stukjes uit gegaan. En het waren geen kleine stukjes.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

anoniem203

Bericht 15 Aug 2017 21:41

Re: Hema foto taart ervaringen ?

Ik vind persoonlijk de fototaart van de Plus veel lekkerder. Ik laat de kinderen dan zelf een afbeelding kiezen. Onze oudste had dit jaar een afbeelding van Lego en de jongste van Paw Patrol en de foto is dan mooi gedrukt. Foto's heb ik ook gedaan en die waren ook mooi. Ik was 1x te laat met bestellen en heb het toen bij de Hema besteld maar die vond ik qua smaak veel minder dan Plus. Plus zit meer smaak aan. Qua grootte zijn ze even groot.
<<

Anoniem236

Bericht 16 Aug 2017 08:12

Re: Hema foto taart ervaringen ?

Wij nemen ook de foto taart van de Hema, kinderen kiezen zelf een afbeelding.

Ik gruwel van slagroomtaart, dus geen idee of hij lekker is, man en kind vinden van wel. Wij nemen nog twee andere soorten erbij zodat er keus is.

Alleen hebben we een keer gehad dat het meisje van de gebaksafdeling een andere taart op de foto taart zette en de deksel indeukte, de bovenkant van de taart plakte er aan vast en weg was de foto. Dat was echt super balen
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 16 Aug 2017 21:02

Re: Hema foto taart ervaringen ?

Lotus schreef:Wij nemen ook de foto taart van de Hema, kinderen kiezen zelf een afbeelding.

Ik gruwel van slagroomtaart, dus geen idee of hij lekker is, man en kind vinden van wel. Wij nemen nog twee andere soorten erbij zodat er keus is.

Alleen hebben we een keer gehad dat het meisje van de gebaksafdeling een andere taart op de foto taart zette en de deksel indeukte, de bovenkant van de taart plakte er aan vast en weg was de foto. Dat was echt super balen


Neem aan dat dat wel gecompenseerd is?
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 16 Aug 2017 22:17

Re: Hema foto taart ervaringen ?

Ik had vorig jaar een fototaart van de bakker bij ons, maar dit jaar haal ik hem ook bij de hema. Scheelt toch wel veel geld. Ik heb ook altijd meerdere soorten. F. is echt dol op kwarktaart dus die maar ik sowieso ook voor haar verjaardag!
⁠♡♡♡
<<

Anoniem236

Bericht 17 Aug 2017 18:38

Re: Hema foto taart ervaringen ?

Lejow schreef:
Lotus schreef:Wij nemen ook de foto taart van de Hema, kinderen kiezen zelf een afbeelding.

Ik gruwel van slagroomtaart, dus geen idee of hij lekker is, man en kind vinden van wel. Wij nemen nog twee andere soorten erbij zodat er keus is.

Alleen hebben we een keer gehad dat het meisje van de gebaksafdeling een andere taart op de foto taart zette en de deksel indeukte, de bovenkant van de taart plakte er aan vast en weg was de foto. Dat was echt super balen


Neem aan dat dat wel gecompenseerd is?


Een kwart van de prijs geloof ik, was het er niet mee eens maar dat was het maximale.
Het hele foto idee was weg, maar goed, nu letten we er altijd op met afhalen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 17 Aug 2017 18:46

Re: Hema foto taart ervaringen ?

Moest je 'm wel verplicht afnemen? Dat zou ik wel heel stom vinden als de taart zo beschadigd is dat je de foto niet eens meer ziet.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem236

Bericht 17 Aug 2017 22:48

Re: Hema foto taart ervaringen ?

Daar kwamen we thuis pas achter, toen we de taarten uit de tas haalde. toen gebeld en teruggegaan. Was een taart voor 30 personen dus ook niet aan gedacht het niet af te nemen, gezien het feestje paar uur later zou beginnen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 17 Aug 2017 23:07

Re: Hema foto taart ervaringen ?

Nee, dat is dan inderdaad lastig, al had ik, als ik het ter plekke had gezien, misschien wel overwogen om ander gebak te kiezen (dus niet speciaal voor jou gemaakt), als afnemen niet verplicht was, dat ziet er in elk geval wat leuker uit dan een kapotte fototaart. Hoewel dat ook wel weer duur is, want dan heb je al gauw vier andere taarten nodig.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers