Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Luiertas

<<

Anoniem261

Bericht 30 Okt 2013 15:27

Re: Luiertas

Wij hebben een simpele zwarte van Little Company, kregen we bij de kinderwagen. Prima ding, en m'n vriend ging er ook gewoon mee over straat haha. Vooral de drukkertjes waarmee je 'm aan de kinderwagen kan hangen vind ik handig (dat zakje aan de zijkant heb ik er meteen afgehaald).
Afbeelding
Inmiddels gebruik ik 'm amper meer. Gebruik nu het luierzakje dat Parisienne gemaakt heeft. Past een hoop in en kan gewoon in m'n eigen tas :D .
<<

Anoniem106

Bericht 30 Okt 2013 16:47

Re: Luiertas

http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=20117&groep_id=468&merk=10673

Wij hebben deze voor onze dochter. Bewust voor deze gekozen, want mijn man moet er ook mee kunnen lopen.
Voor onze zoon hebben we een grote schoudertas die we gekregen hebben bij het kopen van een broek voor mijn man.

Voor nood ook nog een rode luiertas, jaren geleden gekocht voor 10 euro bij de Aldi. Alleen die vind ik niet mooi meer, daarom ook voor nood.
<<

Anoniem315

Bericht 30 Okt 2013 16:54

Re: Luiertas

Dezelfde als Lente, ook gekregen bij de (Mutsy) kinderwagen. Ik ga geen andere kopen, dat vind ik zonde voor het geld.

Die van Pompoen vind ik erg mooi :heart:
Maar van die Oilily-achtige tassen houd ik dan weer totaal niet.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 30 Okt 2013 21:12

Re: Luiertas

Razz schreef:Ik heb deze van Lief! Collectie van 3,5 jaar geleden.

Afbeelding


Deze is heb ik ook! Ben er nog steeds heel blij mee!krijg er zoveel complimentjes over.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem28

Bericht 30 Okt 2013 21:20

Re: Luiertas

Bij de oudste hebben we een tijdje een zwarte van de hema gebruikt. Voor de jongste heb ik geen luiertas. Ik gooi meestal twee luiers en een pak doekjes in mijn eigen tas.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 30 Okt 2013 21:29

Re: Luiertas

Wij hebben dezelfde als Lente en Exo, ik heb het zakje er vaak aan om de borstvoeding in mee te nemen naar de opvang, ideaal! En toen het warm was afgelopen zomer deed ik er ook wel eens mijn eigen flesje water in :D

Mijn vriend wil niet met een roze of andere vrouwelijke tas lopen en mij maakt het niet uit. Dus deze is prima.
R. 2013
D. 2016
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 30 Okt 2013 21:48

Re: Luiertas

Exogenesis schreef:Dezelfde als Lente, ook gekregen bij de (Mutsy) kinderwagen. Ik ga geen andere kopen, dat vind ik zonde voor het geld.

Die van Pompoen vind ik erg mooi :heart:
Maar van die Oilily-achtige tassen houd ik dan weer totaal niet.


Ik eigenlijk ook niet en was op zoek naar een neutrale tas. Maar die tassen zijn zo klein. En dat met 2 kinderen en in het begin 2 flessen, 2 setjes kleding enz. vond ik een ruime echt wel een grote pré.
Afbeelding
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 30 Okt 2013 21:49

Re: Luiertas

Ik snap niet dat die mannen zich daar druk om maken.
Het is toch niet zo dat ze met die tas over de schouder door de stad gaan lopen?
Hij hangt toch gewoon aan de kinderwagen?
Afbeelding
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers