Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ouders en zwangerschap

<<

Anoniem304

Bericht 10 Aug 2017 10:36

Re: Ouders en zwangerschap

Nan schreef:Wij wilden ook in de bubbel blijven zitten en niet de druk voelen van iedereen inlichten. J werd 2,5 week voor de uitgerekende datum geboren, dus niemand verwachtte dat ik al aan het bevallen was. Mijn ouders heb ik tijdens de weeën toch gebeld en achteraf gezien misschien toch beter niet kunnen doen. Toen ze er net was gebruikte mijn vriend mijn telefoon voor foto's en dachten ze dus dat ik online was op whatsapp. Gingen ze berichten sturen of ze er al was. Toen voelde ik toch druk om te gaan bellen.

Maar foto's maken en online zijn op WhatsApp staat toch los van elkaar?
<<

Anoniem315

Bericht 10 Aug 2017 10:38

Re: Ouders en zwangerschap

Jeetje Parel, mn haren trekken krom bij je verhaal. Brrr! Wat een schoonloeder zeg. Beetje op die manier de controle proberen te houden.
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 10 Aug 2017 10:40

Re: Ouders en zwangerschap

Ze hadden wel gezien dat ik online geweest was. Ik heb toen echt niet zitten appen. Kan misschien wel dat mijn vriend het snel even geopend heeft om notificaties van groepsapps weg te krijgen. Het uitzetten waren we toen niet mee bezig.
<<

Anoniem301

Bericht 10 Aug 2017 19:46

Re: Ouders en zwangerschap

Jeetje Parel! Hoe heb je dat toen opgelost met die maxicosi? Ik zou in staat zijn er zelf 1 te kopen dan.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Kira