Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Last minuten vakantie zoeken

<<

Anoniem257

Bericht 06 Aug 2017 17:10

Last minuten vakantie zoeken

Wij willen graag nog op vakantie maar ik weet het allemaal even niet meer. Heb inmiddels zoveel bekeken..

Wie wil er mee helpen zoeken?

Max bedrag is 500 euro. Willen minimaal 10 dagen weg. Niet langer vliegen dan 3 uur, sowieso geen turkije en kroatie. Wie heeft er een leuke tip?

Oja we gaan met 3 volwassene en 1 dreumes
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 06 Aug 2017 17:25

Re: Last minuten vakantie zoeken

500 euro per persoon neem ik aan, dus totaal €2000? En jullie willen persé vliegen of mag met de auto ook? Want voor een vliegvakantie denk ik niet dat je het gaat redden voor dat geld.

Oh en wat is er mis met Kroatië? Ligt totaal niet in één lijn met Turkije namelijk, heel ander soort land.
<<

Anoniem257

Bericht 06 Aug 2017 18:25

Re: Last minuten vakantie zoeken

Ja 500 euro per persoon en mer vliegtuig. Vqkanties zijn er wel,heb er al een aantal gezien. Genoeg zelfs dat ik her daardoor niet meer weet.

Kroatië niks mis mee, lijkt mij juist geweldig maar mijn vriend wil daar niet heen. En ik zelf wil niet naar Turkije.

Willen liefst vanaf 28 aug tot max 18 september. Dus het liefst ergens daar tussen in

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers