Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Laten jullie je baby thuis...

<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 29 Okt 2013 14:14

Re: Laten jullie je baby thuis...

Douchen doe ik wel als mijn man er niet is. Voorheen als hij een paar minuten op bed lag en de babyfoon mee.
Nu slaapt hij pas einde vd morgen of begin vd middag en zet ik zijn bed zo in de kamer dat hij mij en ik hem kan zien. Wat speelgoed erin en hij is mooi even zoet!

Denk dat het hier trouwens geen probleem moet worden. Ik ben de dagen thuis als f smiddags vrij is, hoef haar dus alleen rond 12 uur op te halen en s slaapt straks denk ik 1 keer op een dag en dat zal dan rond een uur of 1 zijn.
Dus dat wordt f ophalen broodje opeten en S naar bed.
December 2009
juli 2012
<<

Anoniem193

Bericht 29 Okt 2013 15:29

Re: Laten jullie je baby thuis...

Als ik het vuilnis aan de weg moet zetten, moet ik verder weg dan naar school lopen.
En in de douche hoor ik de kinderen niet door de afzuiging, en ik sta ook zeker langer te douchen dan dat ik naar school toeloop.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 29 Okt 2013 15:36

Re: Laten jullie je baby thuis...

Als ik niet samen met Ruben douche (gebeurd eigenlijk nooit, alleen in het weekend) dan heb ik de babyfoon op de badkamer ataan als hij slaapt en anders de deur open zodat hij naar mijn kan en ik hem in de gaten kan houden.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

sandra

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 137

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 29 Okt 2013 15:42

Re: Laten jullie je baby thuis...

Ik liet de jongste wel thuis, maar de school staat hier bijna in de achtertuin.. zoon sliep zo weinig en slecht, dat ik blij was als hij eindelijk eens sliep, en ik hem dus liet liggen.

Wel hebben wij een alarmsysteem gekoppeld aan rookmelders, dus als er zoiets zou zijn, gaat direct mijn telefoon.
grote broer, febr 2007
kleine broer, febr 2010
<<

Posh

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 203

Geregistreerd: 29 Okt 2013 16:51

Bericht 30 Okt 2013 10:24

Re: Laten jullie je baby thuis...

Het wil wel eens voorkomen dat zij slaapt en als ze dan echt goed vast slaapt haal ik de oudste van school tussen de middag. Ik laat dan wel familie/buren weten dat ik op en neer naar school ga en als ik terug ben laat ik het ze ook weten dat ik weer thuis ben. Ik ga dan wel met de fiets, dat is het snelste, ben in totaal zo'n 6min. van huis weg. Vooral in het hele begin toen ze nog baby waren liet ik ze vaak ook slapen in hun ledikantje en ging dan even gauw met de hond een ronde om ons blok lopen, om ze dan wakker te maken en mee te nemen vond ik een heel gedoe.
The only thing that matters is what you've given me; Unconditional Love.
<<

*Lieke*

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 130

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:34

Woonplaats: Zuid-Holland

Bericht 30 Okt 2013 10:43

Re: Laten jullie je baby thuis...

Hier komt het heel af en toe wel voor dat ik de oudste wegbreng en de jongste laat liggen. Maar dan alleen met wegbrengen, niet met ophalen. Wegbrengen kan ik zo regelen dat ik na de eerste bel op school aankom en hij meteen de klas in kan (dan ben ik binnen vijf minuten heen en weer). Bij het ophalen moet ik toch wachten tot hij het gebouw uitkomt.

Ik doe het liever niet, want ik voel me er niet heel fijn bij. Maar als ik het niet doe, kan mijn jongste nooit een goed middagslaapje doen.
Grote kanjer 3-6-9
Kleine kanjer 17-12-12
<<

Anoniem301

Bericht 30 Okt 2013 11:02

Re: Laten jullie je baby thuis...

Jorja schreef:Mijn moeder zetten altijd een wekker die duidelijk tikte naast de babyfoon bij ons op de overloop.
Zo hoorde je altijd of je goed ontvangst had (was ook nodig, want het was geen luxe set, geluid werd opgevangen met een oude radio, dus zoeken naar het juiste kanaal), want dan hoorde je duidelijk het getik van de wekker.


He wat slim zeg!
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:27

Bericht 30 Okt 2013 11:19

Re: Laten jullie je baby thuis...

Ik zou mijn jongste nooit alleen thuis laten om de oudste op te halen van school. In 5 minuten kan ook iets gebeuren.

Laten jullie de kinderen alleen in de auto als je bijv. even een pak melk moet halen?
<<

Anoniem301

Bericht 30 Okt 2013 11:23

Re: Laten jullie je baby thuis...

Ik vind het toch eng, je kind alleen thuis laten. Stel er is een 'eng persoon' en die houdt jouw routine in de gaten, en weet op een gegeven moment dat je kind elke dag 10 minuten om 12:00 uur alleen thuis is. Kijk maar naar Madeline. Brr.
<<

*Lieke*

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 130

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:34

Woonplaats: Zuid-Holland

Bericht 30 Okt 2013 11:25

Re: Laten jullie je baby thuis...

Nee alleen in de auto laten zou ik dus absoluut niet doen. Dat vind ik een veel enger idee.
Grote kanjer 3-6-9
Kleine kanjer 17-12-12
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:27

Bericht 30 Okt 2013 11:26

Re: Laten jullie je baby thuis...

Ik vind het ook doodeng en ik snap niet dat mensen het risico willen nemen. Dan maar wat meer gedoe.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 30 Okt 2013 11:27

Re: Laten jullie je baby thuis...

Nee, ik zou haar niet alleen in de auto laten als ik er geen zicht op heb. In een supermarkt heb ik dat niet. Bij een tankstation zou ik het nog wel doen. Deur op slot en binnen betalen. Maar dan heb ik haar en de auto altijd in het zicht.
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:01

Bericht 30 Okt 2013 11:56

Re: Laten jullie je baby thuis...

Bij het tankstation twijfel ik altijd, deur los of op slot. Straks gebeurt er iets waardoor omstanders de kinderen snel uit de auto moeten halen, dan kunnen de deuren maar beter los zijn.
Mother of 3 adorable children
<<

Anoniem60

Bericht 30 Okt 2013 14:05

Re: Laten jullie je baby thuis...

Ik moet zo de oudste naar een kinderfeestje brengen en dan laat ik de jongste inderdaad even alleen.
Ben dan niet langer dan 10 minuten weg en ik zeg het altijd even tegen de buurvrouw.

Ik heb trouwens een babyfoon app op de IPad en mijn telefoon en die zet ik dan aan.
<<

Anoniem73

Bericht 30 Okt 2013 14:50

Re: Laten jullie je baby thuis...

Bij een tankstation laat ik haar zitten. Ik tank voornamelijk in belgie en dat is gewoon aan de pomp maar soms in nederland moet ik naar binnen. Bij boodschappen doen gaat ze gewoon mee.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 30 Okt 2013 14:51

Re: Laten jullie je baby thuis...

Dion tankt bijna altijd bij de Tinq of de Amigo, daar zit nooit een winkeltje bij, dan pin je gewoon bij de pomp.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers