Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat om post op te bergen?

<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 27 Okt 2013 21:03

Wat om post op te bergen?

Wij ruimen de post vaak niet gelijk op, of sommige post moet nog even uit de map blijven omdat we er nog wat mee moeten doen. Nu ben ik op zoek naar iets om deze netjes in te bewaren. Voorheen lagen ze gewoon op de eettafel, maar ja dat is niks natuurlijk. Wie heeft er een leuk en ook mooi idee? Of ja waar bewaren jullie het?
<<

Nyx

Bericht 27 Okt 2013 21:09

Re: Wat om post op te bergen?

Alle post gaat de lade in van mijn buikkast. Mocht er iets zijn dat ik moet betalen, dan hang ik de rekening op de memobord of ik leg hem op het hoekje van de tafel.
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 27 Okt 2013 21:20

Re: Wat om post op te bergen?

Ik heb een paar van die simpele postvakjes in een kastje staan en daar sorteer ik de post in; dingen waar ik actie op moet ondernemen (zoals rekeningen betalen), dingen die ik tijdelijk moet bewaren (zoals bonnetjes) en dingen die ik op moet bergen in de map.
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Anoniem 63

Bericht 27 Okt 2013 21:29

Re: Wat om post op te bergen?

In de gang staat een kookboekstandaard waar de post in de eerste instantie ingezet wordt. Verder hebben we nog een bak in de woonkamer staan (een tijschriftenbakdinggeval van de ikea) waar dan, goh hoe bedenk je het :P , de tijdschriften en consumentengids en kerkblad etc. in gaan.
<<

Anoniem23

Bericht 27 Okt 2013 21:59

Re: Wat om post op te bergen?

Afbeelding
Wij hebben dit bakje waar we post in stoppen waar we nog iets mee moeten doen. De rest gaat meteen weg of in de juiste map.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 27 Okt 2013 22:10

Re: Wat om post op te bergen?

Wij hebben mappen in de kast voor post van bijvoorbeeld de belastingdienst, dingen die bewaard moeten worden.
De meeste rekeningen worden automatisch geïncasseerd, wat ik moet betalen leg ik op mijn laptop zodat ik het ook gelijk ga betalen, daarna gooi ik ze weg.
Andere post euh.. die blijft stiekem vaak op tafel/op de bank liggen, haha. ZIjn we niet zo goed in.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 27 Okt 2013 22:37

Re: Wat om post op te bergen?

Oh Harri die is wel leuk!

Cinnamon> ja de rest zit ook in mappen hier. Maar echt voor post die even nog niet de map in kan haha bedoel ik ;) Daar zoek ik een oplossing voor.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 28 Okt 2013 00:21

Re: Wat om post op te bergen?

Dat bakje van riverdale hebben wij ook in het wit

En voor de zakelijke post die betaald is hebben we in de hal een postvak hangen
Afbeelding
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 29 Okt 2013 09:40

Re: Wat om post op te bergen?

sarah1985 schreef:Dat bakje van riverdale hebben wij ook in het wit

En voor de zakelijke post die betaald is hebben we in de hal een postvak hangen


Een postvak hangen? Hoe moet ik mij dat voorstellen? En gaan deze papieren dan niet in een map?
<<

Anoniem 47

Bericht 29 Okt 2013 11:22

Re: Wat om post op te bergen?

Mijn vriend legt het altijd in de fruitschaal en ik leg de post altijd in een lade van de boekenkast.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 29 Okt 2013 12:21

Re: Wat om post op te bergen?

Ik wil het niet in een lade hebben want dan ben ik bang dat het gauw daar blijft liggen haha. Ik wil die nog even in het zicht hebben zeg maar.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 29 Okt 2013 21:16

Re: Wat om post op te bergen?

Wij hebben een soortgelijk bakje als Harrison. Ideaal vind ik het!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 29 Okt 2013 21:26

Re: Wat om post op te bergen?

D'n Ibbel schreef:
sarah1985 schreef:Dat bakje van riverdale hebben wij ook in het wit

En voor de zakelijke post die betaald is hebben we in de hal een postvak hangen


Een postvak hangen? Hoe moet ik mij dat voorstellen? En gaan deze papieren dan niet in een map?


het is een hangend bakje met eronder een sleutelrek. En die papieren gaan wel in de map mijn man neemt het dan weer mee naar boven
Afbeelding
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 29 Okt 2013 22:14

Re: Wat om post op te bergen?

Wij hebben in de bovenste la van het dressoir gewoon zo'n bakje (maar dan maar 1 van 3 hoog):
Afbeelding
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 30 Okt 2013 13:32

Re: Wat om post op te bergen?

O haha zonnetje ik zag de foto en dacht woow die heeft veel bakjes :D Maar ja dat kan ook nog idd zoiets. Ik ben er nog niet uit haha.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron